On paha mieli palstalla saaduista kommenteista :(
Muunmuassa että lapseni ansaitsikin kuolla kohtuun.. Muitakin tosi pahoja on ollut.
Kommentit (27)
Järkyttäviä kommentteja täällä! Toivottavasti tuo on vain yksi ihminen jika saa apua ongelmiinsa ,
Kannattaa lukea vain ne kommentit, jotka ovat saaneet enemmän ylöspeukutuksia.
Joku valopää joskus sanoi täällä että palsta on purkautumistie, voi vittuilla sydämensä kyllyydestä niin ei sitten vittuille oikeille ihmisille oikeassa elämässä.
Säälittävää, mutta tuollainen ymmärtämättömyys on varmaan ymmärrettävää :D Todellisuus ja keinotodellisuus sekoittuvat verkossa koko ajan harmaan eri sävyillä. Voit pelata joukkopeliä jossa osa hahmoista on muita (ihmis-) pelaajia, osa koneen luomia hahmoja, osa pelaajista hahmossa joka on hyvin lähellä todellista minää, osa hyvin kaukana, "roolissa".
Samoin keskustelupalstoilla on "oikeita" persoonia, keksittyjä hupipersoonia, oikeiden ihmisten pimeitä puolia valloillaan, ja kaikkien noiden yhdistelmiä limittäin ja päällekkäin.
Oikeana, avoimena nettipersoonana saattaa hyvinkin sattua pahasti kun joku satuttaa vahingossa tai tahallaan.
Halaus sinulle ap.
Oon pahoillani ap, tuollaiset kommentit satuttaa, varsinkin kun on tullut tänne hakemaan apua ja tukea. Itse oon joskus verrannut tätä palstaa baarin edustalla klo 03 yöllä olevaan porukkaan - jos sille sanoo jotain, siltäkin voi kuulla ihan mitä tahansa, ja yleensä ei kovin kannustavaa kommenttia.
Minä olen melko yksinäinen ja ihmettelen itsekin, että tulen tälle palstalle kerta toisensa jälkeen kysymään jotakin tällaiselta sekalaiselta seurakunnalta - enhän kokisi luontevaksi mennä mihinkään kaupungillekaan keskellä yötä juttelemaan tuntemattomille. Toivoisin omalta osaltani, että löytäisin oikeaa elämää ja voisin jättää tällä palstalla käymisen kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:15"]Voi hyvänen aika... mee takasi pumpulii
[/quote]
Tympeä kommentti tuokin. Ihme porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:20"]
Jos käy tämänkaltaisilla keskustelupalstoilla niin pitää ymmärtää se että täällä käy myös häiriintyneitä ja mielisairaita ihmisiä. Heidän kommenttinsa pitää pystyä ohittamaan ettei saa itselleen pahaa mieltä. Vähän sama kuin ei välitä siitäkään jos joku juoppo huutelee kaupan kulmalla rumia.
[/quote]
Mitä minä olen mt-potilaita tavannut, niin useimmiten he eivät ole ilkeitä, toisin kuin ns. terveen kirjoissa kulkevat. Suurin osa mt-ongelmaisista on arkoja, kilttejä ja vetäytyviä.
Minusta tuntuu, että täällä jotkut ihmiset purkavat kaikki patoutumansa siihen , että ilkeilevät muille. Parempi tietysti sekin, kuin että tosielämässä purkisivat ympäröiviin ihmisiin. Tosin luulen kuitenkin, että he juuri niin tekevät. V-maisuus on vahva luonteenpiirre joillakin.
[/quote]
Samaa mieltä. Monista tulee mieleen sellainen sirpalaamas-fiilinki, empatiakyvytön, mutta ei varsinaisesti mt-ongelmainen.
Voi hyvänen aika... mee takasi pumpulii