Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petetty, pettäjä, kolmaspyörä kokemusket.

Vierailija
01.03.2015 |

Niin paljon kuulee tarinoita ja kokemuksia, mielipiteitä ja oletuksia pettämisestä.
kuka sitten mitenkin toimii ja mikä on lähtötilanne ja mikä tekojen seuraus.
Kuka pettää kun lapset ovat pieniä, kuka kun lapset ovat jo isoja, jotkut koko ajan.
Toiset jäävät kiinni ensimmäisestä panosta, kuka ylläpitää suhdetta vuosi tolkulla. Jotjut matelevat edessä, itkevät ja parkuvat anteeksiantoa, toiset katuvat vain kiinni jäämistä.

Entä petetyt? On ehkä suuri osa jotka mielensä sopukoissa osasivat jotain aavistaa mutta työnsi epäilykset pois, joku koitti kai keskustella, toinen raivota. Entö kun totuus paljastuu? Kuinka sitten menetellä? Kuinka säilyttää omat kasvonsa sen jälkeen kun oma aviomies on paljastunut aivan toiseksi ihmiseksi kun luulit. Salailu, valehtelu, kaikki selän takana juonittelu. Mistä vaimo jäi paitsi kun mies sai kaiken?
Elämä sen jälkeen? Kituva sielu kiinni terveessä ruumiissa. Yön pakokauhu, aamun lamaantumisen tunne, päivän epätoivo, tässä petetyn vuorokausi rytmi. ratkaisun jälkeen epäilys olisko pitänyt koittaa toista tietä?

Entä se kolmapyötä, niin ulkopuolinen mutta silti niin kiinni kaikessa. Kaukana ja lähellä. Vaimon tuska melkein kosketusetäisyydellä, miehen rakkauden tunnustukset, lupaus huomisesta, pelko eilisestä..

Vain vain sivusta seuraaja joka haluaisi ravistella kaikki paikoilleen.

Kertokaa missä roolissa olit, kuinka toimit ja miksi, mikä on tilanteesi nytten? Mitä kadut, et kadu?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut naiset vaan ei tajua sitä ettei miestä kiinnosta, sitten huudellaan perään "olet kolmas pyörä" siis vaikket ole. se on varmaan rankkaa elää luulomaailmassa lopun ikää.

Vierailija
42/43 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:59"]Petetty. Koko elämäni romahti vuosiksi ja onnellisesta vaimosta tuli ihmisraunio. Olisi pitänyt osata lähteä heti ja tehdä lopullinen ero. Nyt tätä draamaa on eletty jo kuusi vuotta. Jos nyt neuvoisin vuosien takaista itseäni, niin kehottaisin pysymään lujana ja eroamaan, minulla olisi jo uusi elämä tässä vaiheessa. Avioero on nyt jo kolmannen kerran haussa, ehkä se tällä kertaa toteutuu.
[/quote]

Petetty myöskin. Kuukauden päivät olen jahkannut mitä tehdä ja tämä edellä kirjoitettu on asia mitä pelkää enite, yritänkö paikata rikkoutuneen vaasin ja myöhemmin huomaan sen edelleen vuotavan kun sillä aikaa olisin voinut hankkia uuden, ehjän.
jos sitä herääkin vuoden, kahden tai kymmenen päästä ja huomaa että vieressä makaa vain ontto kuori, mutta itse silloin siihen niin tiukasti ripustautui ettei edes huomanut kuinka tyhjä ja ontto se on.
Ainut mikä on varmaa on se että matto vedettiin alta ja se koski. Koskee edelleen nii perkeleesti ettei melkein pysty hengittämään. Vaihtoehtona kokonaa hengittämättä oleminen tuntuisi nyt paremmalta kuin tämä että saa ilmaa keuhkoihin juuri vain sen verran että tuntee kituvansa. Ensin tähä pelkää kuolevansa- sitten pelkää ettei kuolekkaan. Vaan pitäisi tehdä jotain, päättää mitä tehdä.. kertoimet tuntuu vain olevan niin huonot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut nyt poikaystäväni kanssa 2,5 vuotta (vuosi asuttu yhdessä) olen nyt pettänyt häntä 5 kertaa, 3 niistä on johtanut seksiin loput suutelua. Enkä ymmärrä miksi teen tätä. Nämä keiden kanssa olen sekoillut ovat sellaisia että en todellakaan haluaisi heidän kanssa seurustella tai muuta. En haluaisi pettää mutta se on niin helppoa ja raja vaan on madaltunut vuosien saatossa. Haluaisin muuttua. Poikaystävä ei tiedä näistä mitään...