Täti-ihminen, miten alkanut viikko?
Kommentit (20)
Hyvin, kiitos. Tänään olen lähinnä toipunut vklp:n iltavuoroista, ja paistoin hanhenrintaa (ip on taas töitä, rahavuoro). Uskomattoman rasvainen tipu, samat tiskit ovat jo toista kierrosta koneessa. Loppuillan koomailen sohvalla.
Töissä olin ja kävin pitkǎllä lenkillä. Nyt odotan A-studiota. Ihan kiva peruspäivä.
Ostin suklaarasian (Fazer). Avasin sen ja neljännes on jo syöty. Hyvin alkoi viikko. Maanantain masennus vaatii järeät aseet.
Töissä kivaa, aika menee nopeasti, ilman taukoa tosin.
Käveleskelin rauhassa osan työmatkoista, yhteensä neljä kilsaa. Kotona syötiin eilisiä, käytin koiraa ja joogattiin miehen kans.
Nyt vähän kirjaa ja somee,just nukkumaan.
Olin taloyhtiön yhtiökokouksessa, keskustelimme tulevasta putkiremontista. Äiti (kanssa-asuja, 90+) jäi kotiin tekemään sanaristikoita.
Viestittelin myös verhoilijan kanssa, koska vien jalkarahin korjattavaksi. Jalkarahi on hyödyllinen, koska laskimoverenkierto jaloissa on huono ja kannattaa pitää jalkoja ylhäällä.
Joko on tarpeeksi tätiä?
Miten se nyt tällaisella parikymppisellä tädillä menee. Viikonlopusta toipuessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt tällaisella parikymppisellä tädillä menee. Viikonlopusta toipuessa.
Tädintaimi kasvamassa :)
Minähän olen tosiaan täti. Tädin viikko käynnistyy kohta imuroimalla. Alkupäivä on mennyt valmistautumalla viikon käynnistymiseen, joka pitäisi käynnistää ennen kuin tulee nukkumaanmenoaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täti jo. Kirjaimellisesti.
Semitylsä työpäivä oli. Tein jauhelihapihvejä ja salaattia, pesin pyykkiä. Kävin jumpassa ja laitoin viestiä deitille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täti jo. Kirjaimellisesti.
Jep. Minustakin tuli parikymppisenä täti.
Kiitos kysymästä. Kävin tänään ostamassa auton. Se tuodaan tänne Helsingistä vasta torstaina kun väliin sattuu itsenäisyyspäivä.
Raskas työpäivällä, nyt vuorostaan raskaat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Kävin tänään ostamassa auton. Se tuodaan tänne Helsingistä vasta torstaina kun väliin sattuu itsenäisyyspäivä.
Onnittelut! Minkä värinen?
Hyvin! Kävelin hautausmaalla, nukuin päiväunet, suomensin kirjaa. Nyt kirjoitan runokokoelmaa ja lähden kohta lukemaan.
Ajoin 70 km lenkin Uudellamaalla, minkä jälkeen rakastelin miesystäväni kanssa ja sain pisimmän ja parhaan orgasmin ikinä. Iltapäivät on parasta aikaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin! Kävelin hautausmaalla, nukuin päiväunet, suomensin kirjaa. Nyt kirjoitan runokokoelmaa ja lähden kohta lukemaan.
Meistä voisi tylla tätiystävät! Päiväsi kuulostaa ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut! Minkä värinen?
Kiiltomusta. Entinenkin oli samaa väriä, tykkään.
Muuten ihan ok, mutta koira on ollut levoton. En tiedä, tontutko ne nurkissa pyörivät vai mikä on.