Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatko sinä rokottamaton elää normaalia elämää?

Vierailija
01.12.2021 |

Vai väitätkö edelleen kaikkia ylimääräisiä kontakteja. Itse en uskaltaisi enää mennä mihinkään ilman rokotesuojaa. Kokoajan tulee uusia entistä tarttuvampia muunnoksia.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en kyllä uskaltaisi elää normaalia elämää, mutta se jutun juoni tässä onkin se, että olen trans rokotettu! Eli identifioidun rokotetuksi, mutta en ota rokotetta.

Vierailija
22/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin molemmat rokotteet ja olen toisen piikin jälkeen kulkenut ilman maskia. Ei jotenkin jaksa enää suojella rokottamatonta väestöä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia elämää vietän. Käytän maskia liikenteessä, työssä, kaupoissa. Käsihyg. En käy muutenkaan kaljalla joten miksi nyt kävisin 😅😃

Vierailija
24/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy juurikaan muualla kun ruokakaupoissa ja muutaman sukulaisen luona. Kavereita ei ole, töitä ei ole.

Lenkkeilen päivittäin koiran kanssa. Jos virus tulee niin sittenpähän tulee.

Ei tää varmaan normaalia elämää muille olisi mutta itselle on. Ottaisin rokotteen jos olisin töissä tai jos olisi kavereita joiden kanssa tulisi pyörittyä kaupungilla tai baareissa.

Vierailija
25/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. En näe mitään järjellistä syytä rajoittaa normaalia elämää.

Vierailija
26/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun mua jatkuvasti vainotaan. Pelottaa ulos meno ja kaikki. Kaikkialla on kameroita 

Vierailija
27/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia elämää, 7hlö perheenä eletään, harrastukset, koulut, työt, päiväkodit pyörineet normaalisti.isot tapahtumat yms

Itsellä tuhansia kontakteja ja missään ei vakavaa Koronaa taikka kuolleita, rokote haittoja sitten tiedänkin useamman ja vakavia. Tämä pakko piikitys on kamalaa, hullu maailma. Itse sairastanut oireettomana ja vasta aineet isosti koholla, en näe syytä piikille

Älä viitsi valhdella. Olen yksinelävä räkänokkamies, joka kuvittelee, että yhteiskunta on viemässä häneltä kaikki oikeudet. Kuten oikeuden tuhota elämänsä tupakkaan ja viinaan.

Vierailija
28/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten en kyllä uskaltaisi elää normaalia elämää, mutta se jutun juoni tässä onkin se, että olen trans rokotettu! Eli identifioidun rokotetuksi, mutta en ota rokotetta.

Hyvä ☺️Olet siis injektoituoletettu, 👍

Vierailija
29/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään koronaa yhtä paljon kun porkkanaan tukehtumista, vaikkakin porkkanaan kuolisin todennäköisemmin.

Vierailija
30/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olen elämääni elänyt. Nykyään vähän pelkään rokotettuja.

Vierailija
31/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika pitkälti on elettävä normisti: töissä/osin etätöissä, kaupassa, kotona, lenkillä joskus kaverin kanssa tai yksin, yksi harrastuspiiri viikottain, harvakseltaan kyläilyjä tms, kuten kaveritapaamisia. Eipä juuri eroa tavallisesta arjesta, paitsi nyt ulkomaan reissuja ei tehdä.

En sitten tiedä kummoista muiden tavallinen elämä on jos pitää hirveästi muuttaa sitä.

No kädet pesen muutenkin aina kotiin tullessa, nyt joskus desinfioin. Töissä maskisuositus. Kaupassa käyn maski naamalla.

Vierailija
32/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän niin normaalia elämää kuin mahdollista. En ole missään vaiheessa lähtenyt tähän hysteriaan mukaan. En ole ostanut ensimmäistäkään maskia ja elän kuten ennenkin.

Tässä näemme kusipään joka ei saanut lapsena tarpeeksi selkään :D

yh mammalla on pelkkiä oikeuksia, ei yhtään yhteiskunnallista vastuuta.

Vierailija
33/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ajan elänyt normaalisti. En välttele ihmisiä tms.

Vierailija
34/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän niin normaalia elämää kuin mahdollista. En ole missään vaiheessa lähtenyt tähän hysteriaan mukaan. En ole ostanut ensimmäistäkään maskia ja elän kuten ennenkin.

Tässä näemme kusipään joka ei saanut lapsena tarpeeksi selkään :D

yh mammalla on pelkkiä oikeuksia, ei yhtään yhteiskunnallista vastuuta.

Ja tässä, olkaa hyvä, näemme keskustelun kusipäisimmän kommentin. Sinä kusipää. pidä huolta omista asioistasi. Elä ja anna muidenkin elää. Huoh, yhteiskunnallinen vastuu, mai äääs.

Vierailija
35/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy juurikaan muualla kun ruokakaupoissa ja muutaman sukulaisen luona. Kavereita ei ole, töitä ei ole.

Lenkkeilen päivittäin koiran kanssa. Jos virus tulee niin sittenpähän tulee.

Ei tää varmaan normaalia elämää muille olisi mutta itselle on. Ottaisin rokotteen jos olisin töissä tai jos olisi kavereita joiden kanssa tulisi pyörittyä kaupungilla tai baareissa.

Sama juttu. Mun normaalissa arjessa ei tartuntariskiä oikeastaan ole lainkaan toisin kuin siinä, että lähtisin julkisilla rokotusta hakemaan jostain kauppakeskuksen ryysiksessä olevasta rokotuspisteessä.

Nuo julkisethan on kohtalaisen tartuntariskin paikkoja ja sama pätee kauppakeskuksiin.

Vierailija
36/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän lähes yhtä normaalia elämää kuin ennen koronaakin, maalaisjärkeä käyttäen. Jos tuntisin oloni kipeäksi, jäisin kotiin. Tosin olin viimeksi kipeä yli 2v sitten, minuun ei yleensä tartu edes samassa taloudessa kiertävä influenssa, vaikka en noudata mitään varotoimia. En ole käyttänyt maskia koko pandemian aikana enkä pelkää käydä ravintolassa, mutta isoihin sukujuhliin, konsertteihin, yökerhoon tms minua ei saa kirveelläkään. Inhosin väentungoksia ja humalaisia ihmisiä ja sukujuhlia jo ennen koronaa, koronasta on vain tullut hyvä tekosyy jättää nämä menot väliin. Töissä käyn normaalisti paikan päällä. Passipaikkoihin en mene edes testillä, boikotoin. Juuri ilmoitin työpaikan pikkujouluihin, että peruvat lippuni, kun ravintoloihin tuli koronapassi jo illasta alkaen, vaikka olisin voinut myös hakea testin ilmaiseksi työterveydestä. Pidän edelleen todennäköisimpänä, että jos saan tartunnan, se tulee rokotetulta puolisoltani,. 

Ei sulla oliskaan mitään asiaa enää ravintoloihin eikä juuri muuhunkaan.

Vierailija
37/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisi tulee elettyy ja on eletty koko korona-ajan.. En pelkää, en ole hysteerinen, en panikoi. Elelen oikeen hyvää elämää täyspainosesti ilman sen kummempii kommervenkkei. Ystävien ja perheen kanssa hummaillaan kuten aikana ennen koronaa. Mikään ei ole muuttunut, joten se lienee kertoo mitä hummailu meillä tarkoittaa.

En ole ottanut enkä ota mitään piikkiä.

Vierailija
38/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän täysin normaalia elämää ilman koronarokotuksia. Ensimmäinen rokotusvuoroni olisi ollut kesäkuussa. Koronan sairastin viime maaliskuussa. Muutoin olisin ottanut rokotteet. Influenssarokotteen kävin juuri hakemassa.

Vierailija
39/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia elämää elänyt koko ajan mitä korona on ollut. Maskia en ole käyttänyt ja testeissä en kertaakaan ole käynyt vaikka koronaan viittaavia oireita on ollut. Rokotetta en ole ottanut. En ole vältellyt mitään paikkoja tai ihmisiä. En pidä koronaa mitenkään uhkana. Asennoidun koronaan kuin mihinkä tahansa flunssaan ja nuha kuumeeseen. En ymmärrä ihmisten paniikkia ja hysteriaa tämän ympärillä. Ihmiset kyllä hassuja😅

Vierailija
40/68 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän lähes yhtä normaalia elämää kuin ennen koronaakin, maalaisjärkeä käyttäen. Jos tuntisin oloni kipeäksi, jäisin kotiin. Tosin olin viimeksi kipeä yli 2v sitten, minuun ei yleensä tartu edes samassa taloudessa kiertävä influenssa, vaikka en noudata mitään varotoimia. En ole käyttänyt maskia koko pandemian aikana enkä pelkää käydä ravintolassa, mutta isoihin sukujuhliin, konsertteihin, yökerhoon tms minua ei saa kirveelläkään. Inhosin väentungoksia ja humalaisia ihmisiä ja sukujuhlia jo ennen koronaa, koronasta on vain tullut hyvä tekosyy jättää nämä menot väliin. Töissä käyn normaalisti paikan päällä. Passipaikkoihin en mene edes testillä, boikotoin. Juuri ilmoitin työpaikan pikkujouluihin, että peruvat lippuni, kun ravintoloihin tuli koronapassi jo illasta alkaen, vaikka olisin voinut myös hakea testin ilmaiseksi työterveydestä. Pidän edelleen todennäköisimpänä, että jos saan tartunnan, se tulee rokotetulta puolisoltani,. 

Ei sulla oliskaan mitään asiaa enää ravintoloihin eikä juuri muuhunkaan.

Kaikki ihmiset ei tunne tarvetta mennä ravintolaan ja kaikkea muuta voi tehdä ihan normaalisti.