sopiiko suklaakakku valmistujaisiin?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:42"]Mitä eroa noissa on? Eiks siihen suklaakakkuun tule täytteitä kanssa? Ota suklaa nam! M21
[/quote]
no siihen suklaakakkuun tulee täytteeksi vain hassepähkinämarenkia ja suklaavaahtoa. :D:D itse miellän täytekakuksi sellaisen, missä on jotain marjasurvosta täytteenä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:39"]Vai onko joku täytekakku parempi?
[/quote]
Jos se on juhlava, esim sacher tai koristeltu pehmeö suklaa. Ei mikään kotsatunnin kyhäelmä
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:42"]Mitä eroa noissa on? Eiks siihen suklaakakkuun tule täytteitä kanssa? Ota suklaa nam! M21
[/quote]
no siihen suklaakakkuun tulee täytteeksi vain hassepähkinämarenkia ja suklaavaahtoa. :D:D itse miellän täytekakuksi sellaisen, missä on jotain marjasurvosta täytteenä.
[/quote]
No mitäs olet niin tyhmä
Sopii tietysti. Kermakakku on toki juhlien klassikko, mutta vähän tylsä valinta.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:42"]Mitä eroa noissa on? Eiks siihen suklaakakkuun tule täytteitä kanssa? Ota suklaa nam! M21
[/quote]
[/quote]
Mut jos laittas vaikka mansikoita tohon suklaakakun välii? Oisko iha hirvee? :D M21
Suklaakakkua ehdottomasti! Ei kukaan jaksa enää näitä banaanimössöllä täytettyjä valmispohjakermakakkuja.
Valmistujaisiin käy vain ja ainoastaan lakkakakku! ;-) Miksi ei suklaakakku sopisi?
Oikeestiko kysyt.
Mikä tahansa kakku käy, juhlien järjestäjä päättää mitä juhlissa tarjotaan.
Mitä eroa noissa on? Eiks siihen suklaakakkuun tule täytteitä kanssa? Ota suklaa nam! M21