Mitkä naisten harrastukset ovat turn off?
Mikä on sellainen harrastus naisella, joka saa kiinnostuksen loppumaan? Onko perinteiset nössöjen jutut kuten leipominen tai virkkaaminen jne turn offeja vai onko naisellisemmat shoppailu tai ulkonäön puunaaminen mielestänne pahin kiinnostuksen tappaja? Tai himourheileminen?
Kertokaa vapaasti ja laittakaa mielellänne ikänne mukaan.
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 08:59"]Petikumppanien haaliminen kaksinumeroiseksi luvuksi.
[/quote]tälle vahingossa yläpeukku. Päteekö sama miehiin?
[/quote]
Tietenkin
T:mies
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:29"]
Hevostelu, elukoitten liiallinen hamstraaminen yksi koira tai kissi riittää.
Viini- viina- kaljalitkintäharrastus.
[/quote]
Sanoo ihminen, joka ei tajua mitään eläimistä ja niiden parhaasta mahdollisesta hyvinvoinnista. KAKSI on esim. kissoissa hyvä määrä, koska ilman lajitoveria eläin on hyvin yksinäinen ja virikkeetön silloin, kun ihmiset eivät ole kotona.
Pakonomainen tarve eläimiin.
Muijan siskon pennut kun lähti opiskelemaan, alkoi hamstraamaan eläimiä,entisten rumien sekarotuisten jostain hevonvitunhelvetistä raahattujen huonosti käyttäytyvien löytökoirien lisäksi tuttujen huonosti pidetyt koirat on annettu sille, rivarissa 7koiraa ja 3kissaa, mitkä kusee ja paskoo joka paikkaan.
Selfiet, belfiet ja niiden jakaminen instassa ja facessa, typerin blogien pitäminen, siis nimeomaan typerien: minä, minä ja sittten vielä minä ja ehkä vähän ostoksia ja muotia ja tekoripsiä ja muuta paskaa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 08:59"]Petikumppanien haaliminen kaksinumeroiseksi luvuksi.
[/quote]
Tietenkin
T:mies
[/quote]Ok. No sitten ei nokan koputtamista.
Eläinharrastukset oman elämänkokemukseni mukaan. Olen siis nainen, mutta kaikki naiset, joilla on eläinhamstaraus harrastuksena on yksin tai jäävät yksin, kun harrastus pääsee vauhtiin. Hevoset on kanssa yksi. Todella usein aiheuttavat eron tai ainakin kriisejä. Ei siis normaali tuntiratsastaminen vaan juuri se, että on oma hevonen, joka hallitsee koko vapaa-aikaa. Yksikin tuttu mies hikeentyi kaverini hevosjuttuihin lapsen synnyttyä. Sanoi, ettei jaksa enää, että kun hän tulee kotiin, niin nainen tulee ovella vastaan ja on 3-4 tuntia tallilla ja kaikki viikonloput on yhtä tallia. Sen lisäksi harrastus on kallis.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 08:59"]Petikumppanien haaliminen kaksinumeroiseksi luvuksi. [/quote]tälle vahingossa yläpeukku. Päteekö sama miehiin? [/quote] Tietenkin T:mies [/quote]Ok. No sitten ei nokan koputtamista. [/quote]
Tulet hyväksi kuskiksi kun ajat paljon ja erilaisilla autoilla.
Tulet hyväksi ratsastajaksi kun ratsastat paljon ja erilaisilla hevosilla (temperamentit erilaisia).
Tulet hyväksi leipojaksi kun leivot paljon ja erilaisilla taikinoilla.
Kyllä seksitaidotkin kasvaa harjoittelemalla ja uusia "temppuja"oppii kumppaneilta. Jokaista kumppania pitää kohdella erilailla, kaikki olemme erilaisia. Itse menin naimisiin ensimmäisen poikaystäväni kanssa ja hänen kanssaan olin 20v. Eron jälkeen sanoisin että seksielämäni vasta alkoi: tapailin AIKUISIA miehiä. Eikä tarkoita että rupesin huoraksi.
Naapureiden kyttääminen ja spekuloiminen jos jollakulla on ollut valot päällä yöllä tai jollakin oli erivärinen paita kuin viime viikolla. Kielenkäyttö "me tykätään siitä, me tehdään sitä ja tätä, me ollaan sitä ja tätä mieltä" ilman että mieheltä kysytään allekirjoittaako hän nämä naisen yksipuolisesti keksimät me-jutut. Jatkuva ja kovaääninen puhelimessa kälättäminen.
Kaljan/sidukan juominen. Naaman pilaaminen meikkivoiteilla. Ruutuviihteen kulutus (yli tunti päivässä). AV-palstailu.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:23"]
Omien, käsitämättömien, todellisten tai kuviteltujen sisätautien jatkuva vatvominen.
[/quote]
hitto ku repesin!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:06"]
Eläinharrastukset oman elämänkokemukseni mukaan. Olen siis nainen, mutta kaikki naiset, joilla on eläinhamstaraus harrastuksena on yksin tai jäävät yksin, kun harrastus pääsee vauhtiin. Hevoset on kanssa yksi. Todella usein aiheuttavat eron tai ainakin kriisejä. Ei siis normaali tuntiratsastaminen vaan juuri se, että on oma hevonen, joka hallitsee koko vapaa-aikaa. Yksikin tuttu mies hikeentyi kaverini hevosjuttuihin lapsen synnyttyä. Sanoi, ettei jaksa enää, että kun hän tulee kotiin, niin nainen tulee ovella vastaan ja on 3-4 tuntia tallilla ja kaikki viikonloput on yhtä tallia. Sen lisäksi harrastus on kallis.
[/quote]
Ei sillä hyvä että hevoskaakki vie kaiken ajan, perhe elää konkurssin partaalla koko ajan akan sairaaloiseksi muuttuneen harrastuksen vuoksi, jos talli omalla tontilla järjetön sotku paskaa ja heinänrippeitä joka paikassa.
Miesten mielipide harrastuksiin? Minkä ikäisiä olette? Itse harrastan koiratoimintaa monessa muodossa eikä mua voisi vähempää kiinnostaa mitä Miehet ajattelevat siitä! Jos en harradtukseni puolesta jollekin miehelle kelpaa, näytän ilomielin ovea! Voi hyvänen aika teitä nykyajan naiset!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:03"]
Eiväthän meikkaaminen, shoppailu ja leipominen mitään harrastuksia ole. Vai onko sinin mielestäsi?
[/quote]
En ole ap mutta kyllähän leipominen on harrastus, ja shoppailukin voi olla.
[/quote]
Voisiko joku selittää minulle miten shoppailu voidaan katsoa harrastukseksi? Mielestäni harrastus on sellainen, jossa pyritään jalostamaan taitoaan aina ylemmälle tasolle.
Saksanpaimenkoirat
Metsästys
Sauvakävely in nosta pisteitä. Liikunta on plussaa mutta sen täytyy olla kehittävää.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:59"]Miesten mielipide harrastuksiin? Minkä ikäisiä olette? Itse harrastan koiratoimintaa monessa muodossa eikä mua voisi vähempää kiinnostaa mitä Miehet ajattelevat siitä! Jos en harradtukseni puolesta jollekin miehelle kelpaa, näytän ilomielin ovea! Voi hyvänen aika teitä nykyajan naiset!
[/quote]
Vai näytät ovea. En ikinä astuisi edes sisään naisen luo, jonka profiilit pursuavat koirapäivityksiä. Tehkää v*ttu oma profiili niille elikoille. Tai pyytäkää tekemään itse, nehän on niin fiksujakin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:06"]Eläinharrastukset oman elämänkokemukseni mukaan. Olen siis nainen, mutta kaikki naiset, joilla on eläinhamstaraus harrastuksena on yksin tai jäävät yksin, kun harrastus pääsee vauhtiin. Hevoset on kanssa yksi. Todella usein aiheuttavat eron tai ainakin kriisejä. Ei siis normaali tuntiratsastaminen vaan juuri se, että on oma hevonen, joka hallitsee koko vapaa-aikaa. Yksikin tuttu mies hikeentyi kaverini hevosjuttuihin lapsen synnyttyä. Sanoi, ettei jaksa enää, että kun hän tulee kotiin, niin nainen tulee ovella vastaan ja on 3-4 tuntia tallilla ja kaikki viikonloput on yhtä tallia. Sen lisäksi harrastus on kallis.
[/quote]
Höpöhöpö
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 08:59"]Petikumppanien haaliminen kaksinumeroiseksi luvuksi.