Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä naisten harrastukset ovat turn off?

Vierailija
01.03.2015 |

Mikä on sellainen harrastus naisella, joka saa kiinnostuksen loppumaan? Onko perinteiset nössöjen jutut kuten leipominen tai virkkaaminen jne turn offeja vai onko naisellisemmat shoppailu tai ulkonäön puunaaminen mielestänne pahin kiinnostuksen tappaja? Tai himourheileminen?

Kertokaa vapaasti ja laittakaa mielellänne ikänne mukaan.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:59"]Miesten mielipide harrastuksiin? Minkä ikäisiä olette? Itse harrastan koiratoimintaa monessa muodossa eikä mua voisi vähempää kiinnostaa mitä Miehet ajattelevat siitä! Jos en harradtukseni puolesta jollekin miehelle kelpaa, näytän ilomielin ovea! Voi hyvänen aika teitä nykyajan naiset!
[/quote]
Vai näytät ovea. En ikinä astuisi edes sisään naisen luo, jonka profiilit pursuavat koirapäivityksiä. Tehkää v*ttu oma profiili niille elikoille. Tai pyytäkää tekemään itse, nehän on niin fiksujakin.
[/quote]

Kuka puhui mistään profiileista? :D

Vierailija
42/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 08:59"]

Petikumppanien haaliminen kaksinumeroiseksi luvuksi.

[/quote]

Eli nainen ei saa nauttia seksistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta yksittäistä ei nyt tule mieleen kuin tuo fitness, liikkua toki saa, mutta jos se karkaa käsistä ja menee siihen kehonrakennukseen, niin se on turn off ja muutenkin oman ulkonäön liiallinen palvominen ja kuvien ottaminen instagramiin on luotaantyöntävää.

Tämän lisäksi tulee mieleen liian kiireinen elämäntyyli, että koko ajan pitää olla johonkin menossa ja harrastaa ja edustaa ja kaikkea mahdollista, ihan kuin se olisi jonkun menestyvän ihmisen merkki, että elää jotain minuuttiaikataulua ja suorittaa tätä elämää, vielä jos siihen liittyy ylenkatsominen muita, rauhallisempaa päivärytmiä toteuttavia ihmisiä kohtaan, niin ei kiitos. Tasapaino on hyväksi, harrastuksia on kiva olla, mutta pitää osata myös rauhoittua ja ollakin vain välillä ilman että pitää siitä tuntea huonoa omaatuntoa.

Vierailija
44/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 08:59"]

[/quote]

[/quote]

Ei lassukoiden mielestä :D Siksi he eivät saakaan naista, koska eivät halua, että naiset nauttivat.

Vierailija
45/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn noihin eläinten mukana tuomiin turn offeihin omakohtaisella kokemuksella. Miksi se lemmikkien haaliminen karkaa käsistä, koiria pitää olla vähintää 3, hevosia useampi, kissoja, rottia jne.

Itse laitoin lusikat jakoon kun alunpein yhden hevosen kaveriksi piti hankkia toine, no ok, mutta sitten kolmas, menee kuulemma samalla vaivalla ja ei kulutkaan kasva. Jonkin ajan kuluttua tallissa olikin jo neljäs, viiden, kuudes ja seitsämättä suunnitteilla, silloin riitti tälle miehelle hevostelut.

Koiria oli neljä, kissoja lopulta viisi, ei mitään tölkkua tuollaisessa hommassa. Kaiken kukkuraksi tämän naisen päähän ei mahtunut millään, että hän ei voi pelastaa kaikkia eläimiä. Hän ei myöskään ymmärtänyt, että naapurustossa vähän väliä laukkaava hevoslauma ei ole tervetullut ja siitä tulee eripuraa, vakavaakin, mutta naapurit olivat vain kusipäisiä ja ymmärtämättömiä.

Vierailija
46/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 08:59"]

[/quote]

[/quote]
Ei kai se nauttimista estä, jos ei kaikkien vastaan tulevien miesten kanssa pane.

Vierailija
47/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoset ja koirat.

Mies 32 v.

Vierailija
48/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta harrastamattomuus on pahin turnoff. Mikä tahansa harrastaminen kertoo, että ihminen kehittää itseään ja se vetää puoleensa. Muuta se ei henkilöstä juuri kerrokaan. Ja jos nainen sattuu harrastamaan jotain oman osaamisalueeni/kiinnostusteni ulkopuolella, se haastaa minuakin oppimaan uutta.

Jos seurustelee vaikka kilpaurheilijan kanssa ja itse harrastaa aktiivisesti esim. musiikkia, voi totta kai olla vaikeuksia sovittaa treeni-, kilpailu- ja konserttiaikatauluja ja muuta elämää yhteen tai pystyä jakamaan toisen kokemukset. Siksi minusta on ymmärrettävää, että todella aktiiviset harrastajat löytävät monesti kumppanin oman lajinsa parista. En kuitenkaan näe mahdottomana kahden eri lajin aktiiviharrastajan toimivaa parisuhdetta, enkä miehenä näe mitään naisen harrastusta suoraan turnoffina.

M23

Vierailija
49/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat, kissat, hevoset ym. eläimet. Muuten varmaan kaikki menee.

Vierailija
50/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön, että nuo kotieläintarhatarinat kieltämättä herättää pientä pelkoa :D

51

Vierailija
51/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksua, tennistä, pyöräilyä ja salia harrastava nainen. Ruma ja surkea lajissa kuin lajissa.

Vierailija
52/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimet.

"Mutta eihän se ole harrastus." No kyllä se on, kun tarkoitetaan jatkuvaa älypuhelimen räpläystä, yli 10 tuntia päivässä sosiaalisessa mediassa on nykyään jo yleistä (2 tuntiakin on jo liikaa). Kaikenlaiset älypuhelimiin liittyvät pelit sun muut. Kumppaniin pitää keskittyä, luuria ei kaiveta esille treffeillä/leffassa/muutenkaan kun vietetään kahdenkeskistä aikaa.

Vierailija
53/85 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:51"]

Selfiet, belfiet ja niiden jakaminen instassa ja facessa, typerin blogien pitäminen, siis nimeomaan typerien: minä, minä ja sittten vielä minä ja ehkä vähän ostoksia ja muotia ja tekoripsiä ja muuta paskaa.

[/quote]

Hyvin näillä blogimimmeillä silti aina tuntuu miesystäviä riittävän...

Vierailija
54/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanpoltto

Vierailija
55/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:07"]

Naapureiden kyttääminen ja spekuloiminen jos jollakulla on ollut valot päällä yöllä tai jollakin oli erivärinen paita kuin viime viikolla. Kielenkäyttö "me tykätään siitä, me tehdään sitä ja tätä, me ollaan sitä ja tätä mieltä" ilman että mieheltä kysytään allekirjoittaako hän nämä naisen yksipuolisesti keksimät me-jutut. Jatkuva ja kovaääninen puhelimessa kälättäminen.

[/quote]

no nuo nyt ei varsinaisesti ole harrastuksia....

Vierailija
56/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vainoharhaiset itsepuolustuslajit (urheilupohjaiset kamppailulajit kuten judo OK)

-Autoharrastus (en vain itse ymmärrä mitään autoista eikä kiinnosta)

-Moottoripyörät (sama)

-Liiallinen japsihörhöily mangoineen ja animeineen (näillä tytöillä kun ei yleensä ole muita harrastuksia)

-matkustelu (en vain tykkää siitä, että nainen on jatkuvasti menossa ja pitää sitä niin ihmeellisenä)

-Mies 29v-

Vierailija
57/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksimatkailu esim Turkissa tai Marokossa miesten perässä, en kattelisi!

t. mies20v

Vierailija
58/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:07"]

-Vainoharhaiset itsepuolustuslajit (urheilupohjaiset kamppailulajit kuten judo OK)

-Moottoripyörät (sama)

-Liiallinen japsihörhöily mangoineen ja animeineen (näillä tytöillä kun ei yleensä ole muita harrastuksia)

-matkustelu (en vain tykkää siitä, että nainen on jatkuvasti menossa ja pitää sitä niin ihmeellisenä)

-Mies 29v-

[/quote]

Ei ihme että olet yksin! haluat naisen joka istuu 24/7 tietokoneella kanssasi

Vierailija
59/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:07"]

-Moottoripyörät (sama)

-Mies 29v-

[/quote]

Mitä ovat vainoharhaiset itsepuolustuslajit? 

Vierailija
60/85 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, kukaan ei vastusta mun lukutoukkailua, leffamaratoneja, tietsikkapelejä, kroonista kameran kanniskelua ja linturetkillä juoksemista! Ja mä kun olin varma et ainakin yks noista olis listoilla :D
T. Nörtti lintuharrastaja