Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, ostatteko itsellenne joululahjoja?

Vierailija
01.12.2021 |

Minä ostan ja joskus käärin joulupaperiin. Sitten aattoiltana avaan paketit ja yllätyn iloisesti. Tänä jouluna saan pleikkarin, puhelimen ja maastopyörän <3

Kommentit (332)

Vierailija
21/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut taidetarvikkeita ja kosmetiikkaa ja ostan vielä jonkun kirjan. Paketoin ne nätisti ja laitan esille.

Vierailija
22/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän parempaa punaviiniä ja viskiä. Jouluaattona avaus joten tiukkaa tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan eläinten ja luonnon hyväksi tai Pelastusarmeijan keräykseen. Mitä enemmän antaa sitä enemmän saa.

Vierailija
24/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan hyväntekeväisyyteen luonnolle, eläinsuojeluun tai Pelastusarmeijalle. En halua turhia lahjoja.

Vierailija
25/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle arjen luksusta on s ryhmän ilta ale -60%. Joulun aikaan ja jälkeen jää varmasti ihan hitosti kaikkia ruokia kauppaan, joita myydään ale hinnoin.

Sama koskee konvehti rasioita. Niitä aion hamstrata, nehän lyödään jo siinä joulupäivänä -50% monissa kaupoissa.

Vierailija
26/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä paketoida itselleen lahjoja kun tietää mitä paketissa on. Paperin haaskausta, eikä se paketin avaaminen tunnu missään.

Vierailija
27/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tuhlaa mihinkään roinaan. Elän pihisti. Joulu on minulle normaali päivä, syön halpaa ruokaa, kuten aina. En koe tarvetta jonkun, kalenteriin merkityn juhlapäivän tähden ostella mitään ylimääräistä, mitä en todella tarvitse.

Vierailija
28/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina itselleni pari lahjaa, ja ne kyllä paketoidaan jo kaupassa.

Yleensä toinen lahja on kirja.  Kiva kun  joulukuusen( pieni muovinen) alla nököttää pari lahjaa odottmassa, kun tulen aattona töistä kotiin.

Onhan se se tietty hassua, mutta mitäs siitä.  Jokainen saa repiä sen oman joulutunnelmansa juuri siitä mikä tuntuu parhaalta.  Kyllä yksinäinen sinkkukin saa viettää hyvän ja onnellisen joulun.

Olen joulun töissä ja sielläkin on tiettyä joulutunnelmaa.

Vierailija
29/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä paketoida itselleen lahjoja kun tietää mitä paketissa on. Paperin haaskausta, eikä se paketin avaaminen tunnu missään.

Mä joskus laitoin koristeeksi kuusen alle, siis ihan vaan esteettiseksi silmäniloksi. Juhlava olo siitä tulee.

Muutoin ostan itselleni hyvää jouluruokaa pariksi päiväksi ja keksin vaan kivaa tekemistä. Piparitalo on yksi ja maustekakun tekeminen toinen. Kuuntelen klassista ja vanhoja joulubiisejä.

Vierailija
30/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on päivä siinä missä kaikki muutkin niin en. Joulu on perhe juhla jossa ei yksinäisellä ole sijaa

Totta, mutta jos kaiken jättäisi yksinäisyyden vuoksi tekemättä ja ajattelisi etten minä nyt itseäni varten niin eipä sitä paljon sisältöä elämässä olisi.

Liki kaikessahan se kuitenkin on, että kaksin/perheenä/porukalla olisi mukavampi kuin yksin. Ainakin siis silloin, kun ei ole vapaaehtoisesti yksinäinen ja lapseton ikisinkku vaan on sosiaalinen ja perhekeskeinen ihminen.

Vierailija
31/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä törsäilen rahaa kaikkeen mukavaan joulun kunniaksi ja teen järkiostosten sijaan tunneostoksia itselleni.

Vierailija
32/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan outo, mutta minusta siinä on se tietynlainen kiva fiilis vaikka sisällön tietääkin. Jotenkin se vaan kuuluu jouluun vaikka tokihan se olisi kivempaa avata vaikka vaan se yksikin paketti muiden ihmisten seurassa.

Ja olen minä kokeillut niitäkin jouluja ettei joulusta ole mikään muistuttanut kotona ja mennyt aattona baariin, mutta ei se vaan ole mun juttu. Mieluummin teen kotiin niin kivan joulun ihan vaan itselleni kuin vaan voin, koska siitä tulee kuitenkin kivan juhlava ja spesiaali tunnelma. Yksinolosta huolimatta.

Vierailija
33/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostan juttuja itselleni, mutta en kyllä lahjapaperiin niitä kääri. 

Vierailija
34/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Täysin paperin tuhlausta turhaan. 

Vierailija
35/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta.

Vierailija
36/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen saanut jo yhden lahjan, 100 euron ylinopeussakon!  Ihan itse hankittu.  En taida ostaa muuta lahjaa.

Vierailija
37/332 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Justiinsa tilasin sohvan, toivottavasti saan sen pian. En laita pakettiin :)

Vierailija
38/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän jouluni (lapsuuden)perheen kesken, mutta en halua lahjoja. Joulun tunnelma tulee muista asioista ja haluaisin nyt vihdoin meidän aikuisten huomioivan tämän ja korostavan sitä.

Vierailija
39/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aattona nimipäivä ja miehellä on synttärit. Olisi lahjojen aika, mutta ollaan niin köyhiä ettei ole edes juustoa leivän päälle joulruuista puhumattakaan saati lahjoista.

Kissalle on joululahjat onneksi ostettu.

Vierailija
40/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta.

Haen SPR lahjanl ilmaiseksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi