Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on vakava ongelma :(

Vierailija
01.03.2015 |

Itseni kannalta vakava, koska syyllistän itseäni kai liikaa ja elämänlaatuni kärsii :(

Minulla on aina tähtäimessä pysyvä parisuhde, jossa asiat toimivat luonnollisesti ilman kauheaa draamaa.

En kuitenkaan koskaan löydä miestä, jota jaksaisin katsoa kaikkine vikoineen. Juuri äsken itkin ja tuumailin itselleni, että mies on liian lähellä ja hänen vikojaan joutuu sietämään päivittäin. Kavereita tulee nähtyä niin paljon harvemmin. Kyllä heiltä aina pikkuviat ymmärtää ja kestää.

Olen aika lujaluonteinen, uskallan nousta vastarintaan jos minua yritetään alistaa ja uskallan kyllä lempata ihmiset, jotka saavat minulle pahaa oloa aikaan. MUTTA...

...joka ikisen eron jälkeen alkaa se jossittelu. Vaikka hetki sitten mies olisi näyttänyt kristallinkirkkaasti olevansa täysi MULKKU ja kylmä ihminen, niin eron ollessa totta mitä minä teenkään? "Olinkohan mä kuitenkin liian ankara? Olisko pitänyt sittenkin puhua ensin (vaikkei se silloinkaan mitään auttanu)? Oliko se nyt kuitenkaan hyvä syy erota? Olisko mun kuitenki pitänyt olla tekemättä niin ja näin ja noin? Voi luoja... Teinkö mä nyt taas elämäni virheen??"

Viimeisimmässä miehessä oli potentiaalia, mutta liikaa törkeitä sanoja ja tekoja minua kohtaan, liikaa draamaa, ailahtelevaa käytöstä, luonteessa muutamat tavat (esim. ihmisten hyvännäköisyydestä puhuminen) ottivat todella pannuun, en tykkää yhtään sellaisesta. Lisäksi tuntui, ettei meillä oikein unelmat ja haaveet kohdanneet, arvot olivat suurinpiirtein samat mutta eivät sitten kuitenkaan ihan täysin. Siis aivan HIRVEÄ lista asioita, jotka
tekivät yhteiselon melkeinpä mahdottomaksi. Ja SILTI, SILTI minä syyllistän taas kerran itseäni :'( Mitä hittoa?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, hei...

Tämä on kyllä loputon p...kehä :/ metsästän parisuhdetta -> saan sen -> olenko tyytyväinen? -> en. menetän hermot toistuviin vikoihin. sen ei tarvitse aina edes olla mitään törkeää, vaan pelkät maneerit suututtavat minut.

Pian huomaan, että fiilikseni hetkeä sitten hehkuttamaani miestä kohtaan ovat neutraalit. Sängyssä en oikein jaksaisi keskittyä, ja jos miehen muna lerpahtaa niin alkaa vituttaa. Sitten kaikki ruokavaliojutut ovat minulle tärkeitä. Haluan miehen, joka haluaa oma-aloitteisesti kokkailla terveellisiä ruokia mutta silti tykkää herkutellakin ilman keittiövaakaa. Mutta jollain ihmeen ilveellä tunnun törmäävän melkein aina näihin pizzaa, sipsii, limuu, hampparii & eineksii -tyyppeihin ja taas mennään...
En halua kiistellä _ruokavaliosta_ aikuisen ihmisen kanssa enkä halua katsoa vierestä sitä surkeaa mättämistä.

Toki vedän puoleeni myös ÖVERImiehiä, joiden on pakonomaisesti syötävä lautasmallin mukaisesti ja sokeri ja rasva ei tule kuuloonkaan. Eli aina jotain ääripäitä.

Lisäksi minulla on _paljon_ värikkäämpi mieshistoria kuin tällä viimeisimmällä, mutta en koskaan kertonut, että minua puistattaa hänen menneisyytensä. Ihmiset, joiden kanssa hän on ollut ovat ulkonäöllisesti täysin minun vastakohtiani, mutta mielestäni täysin sopimattomia tälle miehelle. He ovat olleet timmissä kunnossa, joten on tullut olo, että mies on sisimmässään helkkarin pinnallinen ja kuolailee muovisia barbeja. Minulle hän sanoi, ettei ole ulkonäön perään. Silti muistaa aina kehaista milloin kenenkin ulkomuotoa. Se on minusta rasittavaa ihmisissä. En halua miehen vertailevan ja mittailevan katseellaan naisia, edes hiljaa mielessää. se on ällöttävää. En itsekään katsele ihastuksesta huokaillen miesten lärvejä. En vain pidä sellaisesta.

Vierailija
2/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KASVA AIKUISEKSI! Selvitä ensin itsellesi kuka olet. Opettele elämään ensin yksin itsesi kanssa. Älä etsi parisuhdetta. Sitten kun kohtaat jonkun tärkeän, noilla nyt mainitsemillasi seikoilla ei ole väliä, kun voit hyväksyä erilaisuuden. 

Hyvässä parisuhteessa molemmat ovat valmiita tekemään kompromisseja vapaaehtoisesti.

Toki voit jatkaa noin, kun nyt teet, mutta tuloksena on todennäköisesti onneton pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tässä mieleen että eräs miespuolinen ystäväni sanoi kerran että mikähän vika naisissa on kun suurin osa alkaa kolmannen seksikerran jälkeen näyttää ihan porsailta.. :D Ilmeisesti kyseessä oli vääränlainen ihminen. Itse olen ajautunut hyvin samankaltaisiin tilanteisiin useita kertoja, viimeisin on juuri päättymässä oleva avioliittoni. Olen aina ollut jotenkin helposti ihastuvaa tyyppiä ja ajautunut parisuhteisiin joissa ei ole ollut mitään järkeä. Luullut rakastavani vaikka en ole tiennyt rakkaudesta mitään. Jotenkin sitä vaan oli paljon helpompaa olla parisuhteessa kuin yksin. Itse tässä avioliiton viimeisinä vuosina ymmärsin sen että elämästä tulee juuri sellainen minkälaiseksi sen teet. Aloitin mieluisan harrastuksen ja aloin pitää huolta itsestäni. Aloin viettää aikaa sellaisten ihmisten kanssa jotka tekevät minut onnelliseksi ja keskityin enemmän lapsiini kuin oman tilanteeni murehtimiseen. Elämänlaatuni on selvästi parantunut. Yhtään huonokäytöksistä mulkkua en enää elämääni ota. Niitä kun on sellaisiakin jotka osaavat pitää huolta naisestaan ja kunnioittaa ihmisiä, yleensä sellainen on vanhempi mies jolla on elämänkokemusta. Nyt sen vihdoinkin ymmärrän kun sellaisen vahingossa tapasin! <3 

Vierailija
4/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on jos kommentoi toisten ulkonäköä? Eikö se ole normaalia vai kuvitteletko että mies hyppää heti jonkun sen mielestä hyvän näköisen syliin?
Meillä ei kanssa voi muijalle sanoa mitään muista naisista ilman päivien mökötystä ja kiukuttelua.
Täytyy vaan pitää mölyt mahassa ja tiirailla sivusilmällä.
Ap on varmasti huumorintajuton tosikko.
Ja pitkässä suhteessa varmasti pihtarikin.

Vierailija
5/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 10:21"]Mitä pahaa siinä on jos kommentoi toisten ulkonäköä? Eikö se ole normaalia vai kuvitteletko että mies hyppää heti jonkun sen mielestä hyvän näköisen syliin?
Meillä ei kanssa voi muijalle sanoa mitään muista naisista ilman päivien mökötystä ja kiukuttelua.
Täytyy vaan pitää mölyt mahassa ja tiirailla sivusilmällä.
Ap on varmasti huumorintajuton tosikko.
Ja pitkässä suhteessa varmasti pihtarikin.
[/quote]

Kaikkea muuta kuin huumorintajuton :D Nauran yksinkin paljon. Ja joo, pihtari todellakin... haluan enemmän seksiä kuin miehet :D tosin koska haluan parisuhteen en halua sen olevan seksiä, seksiä, seksiä ja seksiä. Kyllä minä tarvitsen myös syvällisyyttä.

Joo, pelkään että mieheni hyppää julkkisten syliin, se on se pointti. Huåh...
Jos on parisuhteessa niin miksi täytyy tiirailla muita? Miksi ihmisten ulkoisten ominaisuuksien täytyy olla jotain "päivän piristäjiä" ? Voin sanoa täysin rehellisesti, että kun näen näiden yleisesti hehkutettujen miesjulkkisten (se iänikuinen Brad Pitt, huoh, ym. joita en jaksa mainita) kuvia, eivät ne aiheuta minussa tippaakaan tuntemuksia. Dressmannin bokserimiehet eivät saa minua huokailemaan himosta. Hunksit... siinä yksi iso vitsi.

Jonkun lapsenmielisestä luonteesta voin saada sellaisen "oih, haluan yhtä höpsöttelevän miehen" -fiiliksen. En todellakaan käy kuumana johonkin itseriittoiseen "kuumikseen", koska minulle tärkeää on myös se pääkoppa. Miten voisin ihastella ihmistä, jolle minä olen huonompi, liian pyöreä, liian tylsä, liian nuori... Eli siis se vaatii molemminpuolista arvostusta _ihmisenä_, jotta minua kiinnostaisi. Ap

Vierailija
6/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietävät sen miestyypin (ja miksei naistyypinkin), joka valitsee seuransa ulkonäön perusteella. "Huonompia" päin ei edes katsota. Nämä ovat niitä himotreenaajia, joiden pääkopan täyttää kaikki pinnallinen. Normaalivartaloinen nainen ei sytytä, koska "se ei pidä huolta itestään, sillä on ylimäärästä, sille tulee mahamakkara ku se istuu. Sil on selluliittii, sitä ei kiinnosta ulkonäkö, se on laiska, se ei oo mun tasoo." Yök. Sellaisia päin ei tarvitse edes vilkaista, etteivät he vahingossa kuvittele olevansa jotain näiden maallisten jumalien silmissä.

Milloin olet tavannut miehen, joka treenaa itseään "täydelliseksi" 5 kertaa viikossa mutta on silti 100 % jalat maassa ja jolle on pääasia, että nainen on rakastava ja huumorintajuinen? Kyllä se on aina se ulkonäkö. Tällaisen treenaajamiehen vastaus, kun kysytään unelmanaisen ominaisuuksista on: treenattu perse, litteä vatsa, blondit, suorat ja pitkät hiukset ja pitää huilta itsestään, mm. meikkaamalla.

Yök.

Vierailija
7/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huolta

Ja meni vähän ohi aiheen, mutta ei sen väliä...

Vierailija
8/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas teksti josta ei ymmärrä mitään. Etsit siis täydellistä miestä? No etsi, et ikinä löydä.

Vierailija
9/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikuttaa, ettet itse ole mikään löytö. Itsekeskeinen marisija.

Vierailija
10/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelmasi on itseilmaisun ja kappalejaon osaamattomuus. Ratkaisuksi ehdotan aikuislukiota.

Vierailija
11/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:54"]Sun ongelmasi on itseilmaisun ja kappalejaon osaamattomuus. Ratkaisuksi ehdotan aikuislukiota.
[/quote]

Kerroin jo unohtaneeni kappalejaot aloituksesta. Tosin, puhelimella kirjoittaessa ne katoavat muutenkin :)

Vierailija
12/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:44"]Taas teksti josta ei ymmärrä mitään. Etsit siis täydellistä miestä? No etsi, et ikinä löydä.
[/quote]

Etsin miestä, jossa ei ole pitkää listaa miinuksia. En ota miestä, joka: ryyppäilee, polttaa, jolla on lapsi(a), joka ihastelee milloin kenenkin ulkomuotoa, joka nimittelee minua, pyytää anteeksi ja sitten nimittelee taas, koskee vaikka käsken pysyä kaukana minusta sillä hetkellä, jankuttaa, ei pidä yhteyttä tai pitää yhteyttä niin, etten ehdi elää omaa elämääni kun olen jatkuvasti puhelimessa viihdyttämässä miestä. Niin ja miestä, joka ahtaa sisuksiinsa vain roskaruokaa ja asuu
kaaoksen keskellä. Pitää mykkäkouluja, suuttuu erittäin pienestä.

Ja uskokaa pois, olen kokenut tämän kaiken. Ja joissain miehissä on vielä MONTA em. piirrettä samanaikaisesti.

Vierailija
13/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on 20v?

Vierailija
14/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:08"]Ja ikää on 20v?
[/quote]

Ikäni ei kuulu muille.

Vierailija
15/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 08:46"]Ap tässä, hei...

Tämä on kyllä loputon p...kehä :/ metsästän parisuhdetta -> saan sen -> olenko tyytyväinen? -> en. menetän hermot toistuviin vikoihin. sen ei tarvitse aina edes olla mitään törkeää, vaan pelkät maneerit suututtavat minut.

Pian huomaan, että fiilikseni hetkeä sitten hehkuttamaani miestä kohtaan ovat neutraalit. Sängyssä en oikein jaksaisi keskittyä, ja jos miehen muna lerpahtaa niin alkaa vituttaa. Sitten kaikki ruokavaliojutut ovat minulle tärkeitä. Haluan miehen, joka haluaa oma-aloitteisesti kokkailla terveellisiä ruokia mutta silti tykkää herkutellakin ilman keittiövaakaa. Mutta jollain ihmeen ilveellä tunnun törmäävän melkein aina näihin pizzaa, sipsii, limuu, hampparii & eineksii -tyyppeihin ja taas mennään...
En halua kiistellä _ruokavaliosta_ aikuisen ihmisen kanssa enkä halua katsoa vierestä sitä surkeaa mättämistä.

Toki vedän puoleeni myös ÖVERImiehiä, joiden on pakonomaisesti syötävä lautasmallin mukaisesti ja sokeri ja rasva ei tule kuuloonkaan. Eli aina jotain ääripäitä.

Lisäksi minulla on _paljon_ värikkäämpi mieshistoria kuin tällä viimeisimmällä, mutta en koskaan kertonut, että minua puistattaa hänen menneisyytensä. Ihmiset, joiden kanssa hän on ollut ovat ulkonäöllisesti täysin minun vastakohtiani, mutta mielestäni täysin sopimattomia tälle miehelle. He ovat olleet timmissä kunnossa, joten on tullut olo, että mies on sisimmässään helkkarin pinnallinen ja kuolailee muovisia barbeja. Minulle hän sanoi, ettei ole ulkonäön perään. Silti muistaa aina kehaista milloin kenenkin ulkomuotoa. Se on minusta rasittavaa ihmisissä. En halua miehen vertailevan ja mittailevan katseellaan naisia, edes hiljaa mielessää. se on ällöttävää. En itsekään katsele ihastuksesta huokaillen miesten lärvejä. En vain pidä sellaisesta.
[/quote]

Sä oot kyllä varmaan aika sietämätön tyyppi. Nalkutat jopa siitä mitä mies syö tai millasia maneereja hänellä on. Ja sitten et kestä jos mies on pinnallinen. Double standards. =D

Vierailija
16/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:44"]Taas teksti josta ei ymmärrä mitään. Etsit siis täydellistä miestä? No etsi, et ikinä löydä.
[/quote]

Etsin miestä, jossa ei ole pitkää listaa miinuksia. En ota miestä, joka: ryyppäilee, polttaa, jolla on lapsi(a), joka ihastelee milloin kenenkin ulkomuotoa, joka nimittelee minua, pyytää anteeksi ja sitten nimittelee taas, koskee vaikka käsken pysyä kaukana minusta sillä hetkellä, jankuttaa, ei pidä yhteyttä tai pitää yhteyttä niin, etten ehdi elää omaa elämääni kun olen jatkuvasti puhelimessa viihdyttämässä miestä. Niin ja miestä, joka ahtaa sisuksiinsa vain roskaruokaa ja asuu

Ja uskokaa pois, olen kokenut tämän kaiken. Ja joissain miehissä on vielä MONTA em. piirrettä samanaikaisesti.
[/quote]

Tyttö hyvä, sä et tiedä oikeasti paskoista miehistä mitään. Elämänkokemus pistää asioita kontekstiin. Elämästäsi tulee kovin vaikeaa jos jatkat tuolla marisevalla asenteella.

Vierailija
17/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on perseestä,varmasti tosi rasittava akka,ei jatkoon.

Vierailija
18/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se punahiuksinen nainen?

Vierailija
19/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saa odottaa mieheltä oikeanlaista ruokavaliota? Ihmettelen, jos joku jaksaa jakaa elämänsä sellaisen ihmisen kanssa joka syö vain roskaruokaa?

Vierailija
20/77 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:44"]Taas teksti josta ei ymmärrä mitään. Etsit siis täydellistä miestä? No etsi, et ikinä löydä.
[/quote]

[/quote]

Tyttö hyvä, sä et tiedä oikeasti paskoista miehistä mitään. Elämänkokemus pistää asioita kontekstiin. Elämästäsi tulee kovin vaikeaa jos jatkat tuolla marisevalla asenteella.
[/quote]

Jos kertoisin kaiken, mitä viimeisin mies teki minulle niin tulisin tunnistetuksi, ja sitä en halua. Mutta mm. minuun on koskettu useista kielloista huolimatta. Minulla ei ole kokemusta juopottelevista naistenhakkaajista, koska _en mene yhteen juopotteleviem mieaten kanssa alun alkaenkaan_. That's the point... On siitä valikoivuudesta jotain hyötyäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi