Ehdotan että bensan hinta kehä 3 sisäpuolelle 2.50e ja pohjois puolella 1.50e.
Kommentit (28)
sannahan nussi tampereen hallituksessa. huoltamoiden tonttien vuokraa pitää nostaa 1000e/ kk muuten ei kalliille ratikalle saada käyttäjiä.
Totta toki noin juuri. Täällä omalla autolla kehäIII ulkopuolelta Helsinkiin joka päivä töihin ajava. Ja ajaa muuten muitakin ruuhkista päätellen. Pk-seutulaisista työkavereistani vain muutama kulkee autolla töissä, kehyskuntalaisista kulkee lähes kaikki. Kummat meistä on se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Totta toki noin juuri. Täällä omalla autolla kehäIII ulkopuolelta Helsinkiin joka päivä töihin ajava. Ja ajaa muuten muitakin ruuhkista päätellen. Pk-seutulaisista työkavereistani vain muutama kulkee autolla töissä, kehyskuntalaisista kulkee lähes kaikki. Kummat meistä on se ongelma?
Et taida ymmärtää että muut maksavat bensan veroina mitä vihreet ja demarit kehtaavat tuhlata.
Ja kehä 3 ulkopuoliset kunnat välimatkat ovat pitkät verrattuna hesan 15 km säteeseen jossa kaikki shitti sijaitsee.
Maaseutua tuetaan jo ihan tarpeeksi.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että susirajan (kehä 1) ulkopuolella saa omistaa vain hevosia.
Kehä 1 sisäpuolella ei tarvi autoa.
Silloin tuleekin vähemmän päästöjä per auto, kun niillä ajetaan vähemmän. Maaseudun voisikin tyhjentää asutuksesta, niin luonto kiittää.
Itse en pystyisi asumaan kaupungissa. Ja ihminen on myös osa luontoa, joten meillä on täysi oikeus käyttää sitä siinä missä muutkin eläimet.
Vierailija kirjoitti:
Itse kannattaisin juuri tätä periaatetta, että haja-asutusalueilla autoilua helpotettaisiin ja vastaavasti stadissa + muissa cityissä vaikeutettaisiin. Duaalimalli, joka tunnustaisi maantieteellisesti ison maamme erilaiset paikalliset olosuhteet.
Välttämättä ihan näin sitä ei tosin kannattaisi toteuttaa.
Minä puolestani ehdotan, että autoilta poistetaan kaikki ylimääräiset verot ja maksut ja sopeutetaan valtion menot sitten sen mukaan. Ja unohdetaan ilmastonmuutossekoilut.
Silloin tuleekin vähemmän päästöjä per auto, kun niillä ajetaan vähemmän. Maaseudun voisikin tyhjentää asutuksesta, niin luonto kiittää.