Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorennus 40-veelle, apuja siskot!!

Vierailija
28.02.2015 |

Nyt tarvitsen siskot apuanne! Olen huomannut, että ulkoiseen olemukseen vaikuttaa VALTAVASTI miten pukeutuu, pitää hiuksensa (pitkät) ja miten meikkaa ja muutenkin laittautuu. En ole ikinä ollut tätimäinen tyyliltäni, mutta nyt olen totaalisen jumiutunut tavis-tyylin, koska kaikki liian erikoinen vanhentaa kun ei enää ole nuori ja nätti. Mitkä olette itse huomanneet asioiksi joilla saatte itsenne pysymään "nuorekkaiden" kirjoissa ja mitkä ovat ehdottomat ei-ei:t? Pyydän, auttakaa ja vastatkaa vakavissanne, arvostan apuanne! Tajuan että en enää ole kärryillä : (

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:10"]

Kiitos 23. Taidat tietää kengistä jotain, voitko linkata vaikka parit saapikkat ja kesäkengät mitkä eivät ole liian nuorekkaat mutta eivät myöskään niitä kasari-ysärikenkiä joista toden totta on meikäläisen syytä pysyä erossa : D Ja siis arkikäyttöön olisi hyvä olla. Ei liian sporttia, mieluummin rokki/hippi/hobo.

[/quote]

Pikasilmäyksellä tässä jotain tyyliesimerkkejä (en tiedä millaisia olisivat luonnossa) tietämättä esimerkiksi millaista korkoa suosit:

https://www.zalando.fi/pier-one-nilkkurit-beige-pi911n01t-b11.html

https://www.zalando.fi/tamaris-avokkaat-pepper-ta111b0ir-b11.html

https://www.zalando.fi/zign-nilkkurit-musta-zi111n00m-q11.html

https://www.zalando.fi/enza-nucci-sandaalit-nilkkaremmillae-camel-en011i00d-b11.html

Vierailija
42/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa celebritystyle comista sellaisten ikäistesi julkkisnaisten tyylejä joista tykkäät ja poimi sieltä vinkkejä. Kamalan vaikea sanoa mitä juuri sinun pitäisi muuttaa ilman kuvaa sinusta ja käsitystä pukeutumisestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:23"]

Mä en ymmärrä miksi hoet koko ajan noista tantta ja transulookeista. :o tantat pukeutuu polven alapuolen p

[/quote]

Mä kans ihmettelen tätä. Samoin kuin sitä, että sit aina vähän väliä ap:n rivien väleistä huokuu, että se tietää oikeasti näistä asioista itse jo paljon, mutta silti se esittää tietämätöntä :D. Kulmakarvatkin kuin kakskymppisellä. Okei, mä en edes tiedä, mitkä sellaiset voisi olla, mutta hei, sitten ap, kun lakkaat esittämästä sitä ihan trendeistä pihalla olevaa maalaismuijaa, niin kerro mullekin, kiinnostaisi1

Vierailija
44/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt ystäviltäsi näkevätkö he sinua "transuna"? Vai kuvitteletko sen ihan itse vain ja liioittelet asiaa mielessäsi. Vaatteiden istuvuus on tärkeää, samoin hyvä laatu. Älä retkahda mihinkään halpisretkuihin, niitä on jokaisella ja ne päällä et ainakaan tyylipisteitä saa. Mitään järkyttävän kallistakaan ei tarvitse olla, mutta laatu näkyy kauas niin mallissa kuin kuosissakin. Käy ostamassa muutamat laadukkaat ja juuri oikean kokoiset housut, laita niihin hyvinkin 60-100 e/housut.

Rintaliivit pitää olla samoin täsmälleen oikean kokoiset ja jos sisältöä ei tisseistä muuten löydy, ota vähän topatut. Muutaman sentin korot kengissä ovat aina hyvät, mutta halvat rimpulakengät myös näyttävät halvoilta, satsaa siis kenkiin ainakin 100 euroa, eli ei kovin paljoa, mutta sillä saa jo hyvää. Muutama selkeä koru on parempi kuin kaula täynnä kaikkea sekavaa, samoin sormissa ja korvissa.

Lumenen cc-voide on ollut ainakin mun (olen 40 vuotias myös) naamassa mainio löytö. Entä hampaasi? Ovatko ne luonnollisen valkoiset vai häpeätkö hymyillä? Yksityisellä hammaslääkärillä saat jo muutamalla satasella ulos näkyvän hammasrivin priimakauniiksi. Siihen kannattaa sijoittaa ehdottomasti. Mä laitoin hymyhampaani kuntoon taannoin ja se jos joku piristi ilmettä ja mieltä. :) N40

Vierailija
45/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulen että jotku vaaleet raidat ois hyvät. Tärkeintä hiuksissa on hyvä kunto. Ehkä sellanen just aika neutraalin naisellinen tai klassinen pukeutuminen. Kokeile jotain korallia väriä paidassa.

Vierailija
46/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:10"]

Kiitos 23. Taidat tietää kengistä jotain, voitko linkata vaikka parit saapikkat ja kesäkengät mitkä eivät ole liian nuorekkaat mutta eivät myöskään niitä kasari-ysärikenkiä joista toden totta on meikäläisen syytä pysyä erossa : D Ja siis arkikäyttöön olisi hyvä olla. Ei liian sporttia, mieluummin rokki/hippi/hobo.

[/quote]

Pikasilmäyksellä tässä jotain tyyliesimerkkejä (en tiedä millaisia olisivat luonnossa) tietämättä esimerkiksi millaista korkoa suosit:

https://www.zalando.fi/pier-one-nilkkurit-beige-pi911n01t-b11.html

https://www.zalando.fi/tamaris-avokkaat-pepper-ta111b0ir-b11.html

https://www.zalando.fi/zign-nilkkurit-musta-zi111n00m-q11.html

https://www.zalando.fi/enza-nucci-sandaalit-nilkkaremmillae-camel-en011i00d-b11.html

[/quote]Minua nuo esimerkkikengät eivät sytyttäneet. Kaksi ekaa just ja just, mutta vikat olivat aika lällyjä tavistossuja. En muutenkaan lähtisi ostamaan kenkiä kokeilematta. N40

Vierailija
47/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis hinta ei aina takaa laatua (myyn eri merkkejä), kyllä edullisempikin vaate voi olla ihan hyvä. Nelikymppinen ei ole edes vanha! Itse ainakin käytän nuorekkaita vaatteita koska kroppa sallii sen. Anne Kukkohovi on hyvä esimerkki hyvin pukeutuneesta yli nelikymppisestä. T.17

Vierailija
48/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 37 vee ja melko babyface ollut aina. Naama on rypytön ja tukka lyhyt. Käytän pillifarkkuja ja saapikkaita, trikoopaitoja ja neuletakkeja. Lisäksi kotimaisia neulemekkoja legginsien tai sukkahousujen kanssa. Olen hoikka ja käytän ainoastaan tiukahkoja vaatteita, lisään väljyyttä sit vanhempana!

Vierailija
49/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso itse 5-10 vuotta itseäsi nuorempia - mitä heiltä voisit poimia omaan palettiisi?

Mä olen 41-vuotias ja helposti 10 vuotta ikäistäni nuoremman näköinen. Viimeksi pari kuukautta sitten kysyttiin paperit Alkossa, ja viime vuoden lopulla viedessäni 17-vuotiasta esikoispoikaani lääkäriin lääkäri huikkasi heti alkajaisiksi, että "no niin, tyttöystävä voi tietysti myös tulla mukaan". (Tämä jälkimmäinen oli jo jonkin verran noloa, eikä vähiten lääkärin ja poikani mielestä.) Valitettavasti en osaa kertoa "salaisuuttani", kun en edes tiedä, mikä se on :/ Yksi juttu on, että en ole koskaan liikaa hoitanut ihoani. Nivea Cremeä olen käyttänyt koko aikuisikäni enkä mitään muuta rasvaa. En käytä arkisin silmä- enkä huulimeikkiä, marketista saatavaa huulirasvaa vain. Iholle tarvittaessa peitepuikkoa, mutta ei koskaan mitään meikkivoiteita eikä puuteria. Pukeudun aika tavallisesti, farkut ja siisti paitapusero on perussettiä.

Vierailija
50/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken huvikseni avasin pari profiilia Suomi24treffeissä ja siinä näki miten eri ikäisen näköisiä naiset voivat olla...

Nimimerkki girasole79, aivan järkyttävä 35-vuotias luuska ja hänen vieressään etusivulla - siis kirjautuessa - oli chickie, 4-vuotias hyvinkin näyttävä ja nuorekas nainen.

Vierailija
51/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

chickie siis 40-vuotias! :)

Vierailija
52/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että lyhyt tukka ruma aikuisella naisella? Esim. Halle Berry on kohta 50 ja lyhyessä tukassaan tyrmäävä. Tosin sellainen tukka vaatii kauniita, siroja kasvoja. Minusta lyhyessä tukassa on aina ehemmän "luonnetta" kuin pitkässä ja ehdottomasti itse suosin sitä. (Ja se sopii minulle.)

Vierailija
53/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas vinkeistä kaikille! Hampaiden ja hiusten kunto täytyy ehdottomasti päivittää, kiitos vahvistuksesta asian suhteen! Ja pukeutumisneuvojaa harkitsen. En ole malliltani todellakaan mikään A. Kukkohovi joten siksi kaikki nuorekkaat vaatteet ei käy. Transu katsoo minua peilistä jos käytän meikkiä tyyliin P. Koivuniemi tai edes sinnepäin. Ja tiedän että tiedän mikä näyttää naurettavalta ikäiselläni ja mikä tantalta, en vaan älyä miten toimin asioissa omalta kohdaltani. Tiedättekö, itsensä kanssa voi olla ihan hukassa vaikka muiden kanssa näkee asiat selvästi. Siksi kysyin neuvoa teiltä. Perehdyn seuraavaksi kaikkiin linkkeihin mitä laitoitte, kiitos niistä!

Vierailija
55/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 23 kenkälinkeistä. Enpä olisi osannut tilata mitään noista, otanpa opikseni ensi kerralla ja kokeilen jotain ihan uutta : ) On yllättävän vaikeaa astua tässä kohtaa ulos tutulta reitiltä!

Vierailija
56/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tunnut pituutta huolehtivan niin tämä nainen on 45v ja 191cm pitkä ja silti tosi naisellisen näköinen. https://www.google.fi/search?q=gabrielle+reece&biw=1024&bih=567&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=vi3yVMyZO9HcavmjgagE&ved=0CAcQ_AUoAQ

Täällä on tullut tosi hyviä neuvoja ja ainakin siellä kampaajalla kannattaa käydä, voithan käydä etukäteen kyselemässä millaista mallia suosittelisivat sulle ja kun löytyy pätevän oloinen kampaaja niin varaat ajan.

Tuossa ainakin on yksi sivu mistä voi katsoa vaatteisiin malleja, yli 40 vuotiaille, mutta tosi nuorekkaita http://40plusstyle.com/how-to-look-great-in-casual-clothes-this-summer-new-mini-challenge/

Vierailija
57/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillan koti-bloggarin tyyli on liian muodollista minulle. Yllätyksekseni tykkäsin joistain Kalastajan vaimo-blogin rennoista tunika/leggari/huivi-yhdistelmistä. Lyhyt (varsinkin oikein lyhyt) näyttää tosi hyvältä jos kasvot hipoo täydellisyyttä, muuten mikä tahansa roikotin on parempi vaihtoehto, näin uskoisin tässä vaiheessa. Mitenkäs nuorentavat luomiväri-kikat ja helpot ja nopeat varjostukset teiltä muilta sujuu?

Vierailija
58/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on todella tärkeä: hyväkuntoinen, ammattilaisen värjäämä (jos oma väri on perinteinen kylmän maantienruskea), ei liian lyhyt. Se paljon puhuttu LOB mahd. sivuotsiksella on hyvä vaihtoehto.

Vaikka et ilmeisesti paljon käytäkään, meikissä kannattaa muistaa, että terävistä rajauksista ja mustasta väristä kannattaa luopua kokonaan. Alaluomea ei tarvitse meikata ollenkaan, koskaan. Kulmakarvat ehdottomasti kuosiin - nenänvarren puoleisia reunoja ei tarvitse meikata juurikaan, keskity kaarten korostamiseen. Valokynä käyttöön, ja varmista vaikka ammattilaisen avulla, että meikkipohja on oikean sävyinen ja koostumus tarpeeksi kevyt.

Lisäksi istuvat, klassiset vaatteet (ei tarkoita yhtä kuin sikakalliit) ja a vot:) yksi tyyli-idolini on Cate Blanchett. Häntä on toki siunattu myös upeilla kasvoilla, mutta kuvia googlettamalla saa varmasti myös hyviä vinkkejä kauniiseen pukeutumiseen.

Vierailija
59/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa tukka polkkatukan mittaiseksi, malli kasvojesi mukaan, jos ei pitkä tukkasi ole poikkeuksellisen upea. Katsele mieleisiä vaatemerkkejä ja ala kokeilla niitä, Zara esim on sopivasti sekä tyylikäs että ajan hermolla. Googlaa vaikka classic clothing 40+ tai käy Pinterestissä, ja mene ideoiden kanssa esim Stokkan neuvojalle. Matkusta, Tukholmasta jo saa inspiraatiota! Tsemppiä! /45 v oman tyylinsä 40v löytänyt

Vierailija
60/74 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhee, juuri edellisten linkkien kaltaiset "tiedot" ovat jo olemassa, kiitos kuitenkin : D Hoikka ja naturelli, siinä aika hyvä tiivistys jo. Yritän tästä vähän solakammaksi kesää kohden, kiitos teidän kommettien. Tukkaa ehkä pidän kiinni ja ylhäällä, joku sykerö mutta minkälainen? Olen myös ihan kädetön vaatteiden ja kenkien valinnassa, ehkä löydän vinkkejä eri blogeja yms selaamalla. Jotain rentoa ja hyvin istuvaa varmaan arjessa. Entä juhla? Miten tehdä esim. juhlameikki (luomiväri ja rajaus ja huulimeikki) ilman liian raskasta vaikutelmaa? Vai jätättekö te muut vaan laittamatta esim luomivärin? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi