Miten täällä tuntuu olevan aika paljon miehiä?
Ja ovatko jopa suurimmaksi osaksi sinkkumiehiä? Itsekin olen lapseton sinkkumies ja viimeksi olin naisen kanssa kahdeksan vuotta sitten, enkä ole muiden naisten kanssa ollutkaan. En tiedä miksi tämä palsta on aika hauska, löysin tämän vasta pari viikkoa sitten. Jotenkin perverssiä vaan seurata vauva.fi-nimisen sivuston palstaa?
Kommentit (17)
On täällä miehiä varmastikin 20-25% kirjoittajista, vaikka vielä vuosi-pari sitten iso osa ei tuntunut mitenkään pitävän mahdollisena, että miehet täällä kävisivät.
Enää ei sentään ole yhtä vahva perusolettama, että kirjoittaja on itsestäänselvästi nainen, ellei erikseen muuta mainitse.
On niin suosittu, että etää siksi miehiäkin puoleensa.
Samat sekopäät pyörii täällä ja suomi24:ssä ja muilla palstoilla joille voi kirjoitella ilman rekisteröitymistä. Älytöntä kuvitellakaan muuta.
Eikös tästä ole viime vuosina muodostunut suomen suosituin anonyymi keskustelupalsta? Nykyään yhä useammat ihmiset sukupuoleen katsomatta löytävät tämän palstan googlen kautta, koska melkein millä tahansa hakusanoilla osa tuloksista osoittaa tänne...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:20"]
Samat sekopäät pyörii täällä ja suomi24:ssä ja muilla palstoilla joille voi kirjoitella ilman rekisteröitymistä. Älytöntä kuvitellakaan muuta.
[/quote]
Täällä on muitakin kuin ne sekot, siksi mä tulin sieltä tänne. Siellä on sinkut-palstalla sairas meno. Lisäksi naisten kanssa on kiva jutella.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:52"]
Taso on vain laskenut koko ajan.
[/quote]
Totta, esim 2006 vuoden ketju siitä miten Lordi häpäisee Suomen osoittaa että ennen täällä oli korkea tasohttp://www.vauva.fi/keskustelu/272014/ketju/lordi_euroviisuihin_tunnen_myotahapeaa_suomen_puol
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:57"]
Olen mies.
[/quote] Upeaa!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:59"]
Olen mies.
[/quote] Upeaa!
[/quote]
;D
Ikävä kyllä näin on. Perheelliset miehet olisivat kiva lisä, mutta valitettavasti täällä käy mielenterveysongelmaisia, yksinäisiä miehiä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:59"]
Olen mies.
[/quote] Upeaa!
[/quote]
Kiitos. Kiitän sukupuolestani vanhempiani ja sattumaa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:00"]
Ikävä kyllä näin on. Perheelliset miehet olisivat kiva lisä, mutta valitettavasti täällä käy mielenterveysongelmaisia, yksinäisiä miehiä.
[/quote]
Mitä vihaat? Antaa kaikkien qkkien qkkia.
Ajattelen tämän av-palstana, en vauvapalstana.
M34