mies jäi kiinni pettämisestä,olen ihan rikki
Joo elikkäs mies jäi kiinni pettämisestä ja vihdoin myönsi.Olin jo pitkään epäillyt jotain,läheisyyden puute,kännykän piilottelu yms ovat saaneet epäilemään.Tää on vaan niin surullista,meillä kaksi lasta joista nuorempi3kk.☹ En ole pystynyt puhumaan kenellekkään,ahdistaa ja olen niin pettynyt kun meille piti käydä näin.
Kommentit (84)
Nuorena ei kannata edes harkita huonoon suhteeseen jäämistä. Elämä on lyhyt ja ennen kuin huomaatkaan, parasta ennen -pvm on mennyt. Ei myöskään pidä antaa lapsille sellaista kuvaa, että naisen kuuluu uhrata oma onnellisuutensa "perheen vuoksi". Kyllä ne lapset huomaavat, miten onneton äiti on ja ottavat koko hommasta syyt niskoilleen, heidän vuokseenhan se äiti ei isää voinut jättää...
Pettäjille pitäisi olla joku rekisteri tai pakollinen tatuointi otsaan, että tietäisivät ihmiset varoa mokomia ali-ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:01"]
Nuorena ei kannata edes harkita huonoon suhteeseen jäämistä. Elämä on lyhyt ja ennen kuin huomaatkaan, parasta ennen -pvm on mennyt. Ei myöskään pidä antaa lapsille sellaista kuvaa, että naisen kuuluu uhrata oma onnellisuutensa "perheen vuoksi". Kyllä ne lapset huomaavat, miten onneton äiti on ja ottavat koko hommasta syyt niskoilleen, heidän vuokseenhan se äiti ei isää voinut jättää...
[/quote]Täsmälleen näin, mutta ei kyllä kannata tuollaiseen jäädä vanhempanakaan jos itseään yhtään arvostaa. Mies/vaimo on kuitenkin täysin ventovieras ihminen, ei toisen ihmisen varaan voi onneaan täysin uskoa, joten elämä pitää ottaa omiin käsiin. Nyt pitää siis huolehtia siitä, että lapsilla on molemmat vanhemmat läsnä vaikka he eivät yhdessä enää olisikaan. Tämä oli miehen valinta ja hän tehköön eroon liittyvät paskimmat jutut tästä eteenpäinkin.
"Ap, ei elämä tuohon kaadu. Miehet todella välillä oppivat virheistään. Älä ainakaan pelkän tyhmänylpeyden vuoksi eroa tai sen takia, että täällä ne naiset, joiden oma elämä ei ole asian takia vaakalaudalla, käyttävät sinua oman kostonhimonsa ukkosenjodattimena ja silmät kiiluen kehottavat kostamaan ja eroamaan. Hinta on tosi kova. Mieti aivan oman itsesi kannalta, onko se liian kova. Jäädä nyt yksin pienten lasten kanssa. Kuuntele miehesi selitykset ainakin. Kyllä sinä aidon katumuksen huomaat. Ehdit sitä paitsi erota myöhemminkin. se on helpompaa, kun lapset isompia."
Joo, mutta kun sitä miestä, johon on luottanut, kunnioittanut ja rakastanut ei enää ole edes olemassa, vaan se kaikki olisi rakennettava uudestaan, niin onko se sitkenkään sen arvoista. Jos pettää kerran, pettää toisenkin kerran. Ainakin tilastollisesti.
Mulle kävi kuin ap, tosin meillä ei ole pieniä lapsia. Mies vannoi rakkauttaa vielä muutama päivä aikaisemmin, kuin hyvä meillä on. Hänen mukaan meillä oli lämpöä, läheisyyttä ja hyvää seksiä ja kaiken piti olla ok.
Kunnes eräänä iltana mies sai tekstiviestin ja ilmeet kertoivat kaiken. Otin hänen nenän edestään puhelimen ja luin tekstiviestin, jossa joku nainen vannoi miehelleni rakkauttaan. Mies kertoi naisen piirittäneen häntä muutaman viikon ja kertoi rakastavansa häntä. Mies kertoi pettäneen minua.
Otin seuraavana päivänä henk.koht. tavarani ja muutin kakkosasuntooni ja pyysin miestä etsimään asunnon itselleen, koska molemmat kotini on minun. Nyt ollaan oltu kolme kuukautta erillään ja mies anelee takaisin, kun uusi rakastaja ei vastannutkaan odotuksia. Edelleen en luota mieheeni, puhumattakaan kunnioittamisesta, enkä usko että koskaan palaamme yhteen. Leikkiköön nyt rakastajansa kanssa, kun on leikkiin ryhtynyt.