mies jäi kiinni pettämisestä,olen ihan rikki
Joo elikkäs mies jäi kiinni pettämisestä ja vihdoin myönsi.Olin jo pitkään epäillyt jotain,läheisyyden puute,kännykän piilottelu yms ovat saaneet epäilemään.Tää on vaan niin surullista,meillä kaksi lasta joista nuorempi3kk.☹ En ole pystynyt puhumaan kenellekkään,ahdistaa ja olen niin pettynyt kun meille piti käydä näin.
Kommentit (84)
Anna kuonoon sille sialle ja jätä se!!!
Hei nuo kysymykset ennenaikaisia,sain vasta tänään muutama tunti sitten selville.Mies hokee että on pahoillaan ja haluu korjata kaiken.Sattuu niin kovaa ja lähinnä mietin että miten selviän huomisesta päivästä lasten kanssa.Onneksi ne pienet rakkaat nukkuvat nyt.ap
Oliko pitkään ollut suhde vai jotai satunnaisia panoja. ?
Mikä v...u miehiä vaivaa?! Miksi ei voi avata suutaan ja kertoa jos parisuhteeseensa ei ole tyytyväinen taikka sitten erota ensin ja aloittaa puhtaalta pöydältä?
Jos oot yhtään järkevä, ni sä heivaat sen pellen pihalle, vai meinasitko alkaa kynnysmatoksi, ei ihminen joka rakastaa petä ja satuta toista, näin se vaan on.
Itse katselin liian pitkään pettämistä ja koitin parantaa suhdetta. Minulla homma meni siihen että rupesin samaan jo fyysisiä oireita, mahakipuja, jatkuvaa päänsärkyä jne. Onneksi lopulta tajusin pistää miehen pihalla. Samalla fyysiset oireet myös hävisivät.
Joskus pettämisestä selviää, mutta aina se jäytää taustalla. Nyt varmaan parasta olisi jos saisitte järjestettyä hieman kahdenkeskistä aikaa jotta voitte miettiä vaihtoehtoja. Jos päätätte jatkaa, varatkaa aika pariterapiaan.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:10"]
Nro 6 nimenomaan tuota ihmettelen ja tää tekee asiasta pahemman.Eli nä pettämiset tapahtuneet pari kuukautta sitten(vauvan syntymän tienoilla!) kun mies työmatkalla.Ja silloin jo epäilin jotain ja yritin puhua parisuhteestamme(olemme olleet naimisissa3v)ja että musta tuntuu ettei kaikki kunnossa ja miksi meillä ei läheisyyttä ja mies poissaolova.Mut eipä voinut sanoa siihen mitään,mä olen kuulemma vaan vainoharhainen ja murehdin liikaa.Nyt sitten kun jäi kiinni niin on pahoillaan mut ei ollut silloin kun mulla oli paha olo ja oisin tarvinnut häntä eniten.Huokaus.ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:04"]Jos oot yhtään järkevä, ni sä heivaat sen pellen pihalle, vai meinasitko alkaa kynnysmatoksi, ei ihminen joka rakastaa petä ja satuta toista, näin se vaan on.
[/quote]
Niimpä. Jos oikeasti rakastaa ja välittää niin ei petä. Simple as that. Varmasti tekosyiden lista on kuitenkin pitkä :(.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:42"]Sun mies sentään pahoittelee ja haluaa ainakin sanoissa korjata kaiken... Mun mies jatkaa toista suhdetta ja ollaan lähinnä lasten takia pidetty kotia yllä viimeiset kolme kuukautta. Jossain välissä hommat parani jo mutta nyt tuntuu kaikki olevan enemmän kuin päin helvettiä.
Lähtisin heti jos kahdella henkilöllä tässä perheessä ei olis mielenterveydellisiä ongelmia, isot muutokset just nyt hajottais ne molemmat.
Samaan aikaan hajoan itse hiljaa mielessäni.
[/quote]
hommaa säkin rakastaja
Noh, miehet on miehiä, sattuuhan noita.
Nro 6 nimenomaan tuota ihmettelen ja tää tekee asiasta pahemman.Eli nä pettämiset tapahtuneet pari kuukautta sitten(vauvan syntymän tienoilla!) kun mies työmatkalla.Ja silloin jo epäilin jotain ja yritin puhua parisuhteestamme(olemme olleet naimisissa3v)ja että musta tuntuu ettei kaikki kunnossa ja miksi meillä ei läheisyyttä ja mies poissaolova.Mut eipä voinut sanoa siihen mitään,mä olen kuulemma vaan vainoharhainen ja murehdin liikaa.Nyt sitten kun jäi kiinni niin on pahoillaan mut ei ollut silloin kun mulla oli paha olo ja oisin tarvinnut häntä eniten.Huokaus.ap
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:04"]Jos oot yhtään järkevä, ni sä heivaat sen pellen pihalle, vai meinasitko alkaa kynnysmatoksi, ei ihminen joka rakastaa petä ja satuta toista, näin se vaan on.
[/quote]
Niimpä. Jos oikeasti rakastaa ja välittää niin ei petä. Simple as that. Varmasti tekosyiden lista on kuitenkin pitkä :(.
[/quote]
Miehen viettiä levittää siementä on mahdoton vastustaa. Anna anteeksi. Hän ei voi luonteelleen mitään.
Mies tekee niinkuin miehen tarvii tehdä!!! Nainen älä rupea vaikeaksi....
Tosi Mies
Näitä tarinoita kun lukee, niin aina mua surettaa ja jopa säälittää tää omistaminen. Kun aina luullaan, että toisen voi omistaa ja sitten kun jompikumpi taistelee itsensä ulos siitä vankilasta, kaikki kärsii. Kaiken sen kärsimyksen olis voinu välttää ymmärtämällä että jokainen ihminen on lähtökohtaisesti vapaa. Ja jokainen itse sitoutuu, toinen ei voi sitouttaa.
Älä nyt vain mene miehen pahoitteluihin ja anteeksipyyntöihin mukaan! Mitä mies sinulta haluaa? Hän haluaa saada sinut sovintoseksiin kanssaan tavalla tai toisella ja sitten hänen mielestään kaikki on ohi ja anteeksi annettu. Jos sen jälkeen menet sanomaan asiasta, niin saat kuulla olevasi ties mikä, ja sinä oletin se syypää kaikkeen. Sinähän se mitä todennäköisimmin (miehen/pettäjän mielestä) olet pihdannut, keskittynyt vain lapsiin jne. jättäen hänet raukan ihan huomiotta. Eli nyt kun vihasi on voimissaan, rääkyisin kaikki inhoni miehen typeryyttä kohtaan ulos niin, että miehen korvat soisivat vielä viikon päästäkin. En todellakaan antaisi anteeksi, vaan mies saisi lähteä sen horatsunsa luokse hyvin nopeasti ja tekisin muillekin selväksi miehen petturuuden. Miehellä on ollut kaksi vaihtoehtoa, pettää tai olla pettämättä. Hän valitsi pettämisen tieten tahtoen. Mahdollinen kännisyys ei paranna asiaa.
Sinulla ap on nyt tulevaisuuden avaimet kädessäsi, käytä niitä harkiten.
Hyi vittu mikä kusimulkku, mun tekis mieli ite tulla nitistää se jo sun puolesta, koita vaan unohtaa koko nilkki, sä ja lapset ansaitsette jotain paljon parempaa ja tuutte sen ihan varmaan vielä saamaan, maailma ei kaadu yhteen hyypiöön.
Pääset vielä yli hänestä. Sinulla on oikeus tuntea vihaa. Anna sen paskiaisen kuulla kunniansa, mutta älä enää enempää satuttaa.
Älä vaan kuuntele mitään "selityksiä" ja syyllistämisiä.
Pärjäät ilman tuollaista alhaista elukkaa. Ihmisillä on uskomattomia sisäisiä voimavaroja. Uskomattomista koettelemuksista on selviytyneet monet.
Panemista se vain on. Miksi ihmeessä naiset nostavat siitä elämää suuremman äläkän?
t. itsekin nainen
onko niin ettet voi antaa anteeksi? onko mies ilmaissut halunsa erota? voisitko jatkaa jos mies saisi sinut vakuuttuneeksi siitä että haluaa olla kanssasi ja rakastaa edelleen?