Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies jäi kiinni pettämisestä,olen ihan rikki

Vierailija
28.02.2015 |

Joo elikkäs mies jäi kiinni pettämisestä ja vihdoin myönsi.Olin jo pitkään epäillyt jotain,läheisyyden puute,kännykän piilottelu yms ovat saaneet epäilemään.Tää on vaan niin surullista,meillä kaksi lasta joista nuorempi3kk.☹ En ole pystynyt puhumaan kenellekkään,ahdistaa ja olen niin pettynyt kun meille piti käydä näin.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille teille varsinkin nro 13.Tarvitsen juuri tota että joku takoo mun päähän järkeä.Suhteessa on ollut mun huono olla jo pitkään mutta lasten takia olen yrittänyt.Eipähän vaan tartte enää yksin yrittää vaan voin keskittyä itseeni ja lapsiin.Kunhan vaan selviäis tästä alkujärkytyksestä ja pettymyksestä.Miks just meidän liiton piti tuhoutua ja miten menin tollasen idiootin kanssa ylipäänsä naimisiin?Sydäntä särkee kuitenkin kun mietin lapsia,on niille kyllä ollut hyvä isä.Mitä mä kerron esikoiselle miks isä ei ole kotona?(heitin sen siis pihalle).ap

Vierailija
22/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää johonkin terapiaan yksin ja yhdessä. Jos mies haluaa pyytää anteeksi ja korjata. Jos sinä haluat antaa anteeksi ja korjata.

voi olla, että elämä on nyt niin sekaisin, että on tyrinyt. Ja tajuaa sen vasta nyt jälkeenpäin.

mä näen. Että teillä on mahdollisuus aloittaa uudestaan...mutta eka toi sotku pitää selvittää ja hakea siihen selvittämiseen apua. Ja rakentaa luottamus uudelleen. Ja siihen tarvitaa töitä ja apua.

voimia sulle. Ja koko perheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliäkö sillä onko pelkkää panemista vai jotain muuta? Mies varmasti tiennyt että satuttaa naista tosi paljon ja silti tehnyt valinnan pettää.

Vierailija
24/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanaa kun voin ees teille tuntemattomille purkaa tätä pahaa oloa,huomenna soitan ystävälle mut nyt en vaan jaksa.ap

Vierailija
25/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:26"]

Panemista se vain on. Miksi ihmeessä naiset nostavat siitä elämää suuremman äläkän?

t. itsekin nainen

[/quote]

Ei se ole vain panemista! Se on loukkaavaa ja törkeää käytöstä..intiimi -asia, joka kuuluu parisuhteeseen. Ei muiden kanssa jaettavaksi. Samalla rikkoo luottamuksen. On kuvottavaa ajatella, että oma mies on ollut jonkun muun naisen intiimi -paikoissa jne. On se iso asia suurimmalle osalle. Itse en voisi jatkaa suhdetta tuollaisen jälkeen. Jos on sitoutunut, ei petä. Se kun ei ole silloin edes vaihtoehto. Selkärangaton on se, joka pettää.

Vierailija
26/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pani tunteettomana puutteessa. Sinulle on nyt ne lapset tärkeintä ja mies on ajettu syrjään.

Vierailija
27/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:28"]Kiitos kaikille teille varsinkin nro 13.Tarvitsen juuri tota että joku takoo mun päähän järkeä.Suhteessa on ollut mun huono olla jo pitkään mutta lasten takia olen yrittänyt.Eipähän vaan tartte enää yksin yrittää vaan voin keskittyä itseeni ja lapsiin.Kunhan vaan selviäis tästä alkujärkytyksestä ja pettymyksestä.Miks just meidän liiton piti tuhoutua ja miten menin tollasen idiootin kanssa ylipäänsä naimisiin?Sydäntä särkee kuitenkin kun mietin lapsia,on niille kyllä ollut hyvä isä.Mitä mä kerron esikoiselle miks isä ei ole kotona?(heitin sen siis pihalle).ap
[/quote]
On ollut hyvä isä? Mihin se asia olisi muuttunut?

Vierailija
28/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:26"]Panemista se vain on. Miksi ihmeessä naiset nostavat siitä elämää suuremman äläkän?

t. itsekin nainen
[/quote]Ootkohan kenties se ikuinen kakkospatja.

Vierailija
29/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana mikä huoraäijä. Oma puoliso luottanut mieheensä niin paljon, että uskaltautunut synnyttämään jälkeläisiä sille, ja mies palkitsee huoraamalla. Hyi hitto. 

Voimia sulle ap. Sun äijä on kusipää.

Vierailija
30/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kuuntele tunteitasi ja anna itsellesi aikaa. Älä hoivaa miestä tai mieti ettei hänellä nyt vaan olis kurjaa. Hänen tekonsa sua kohtaan ovat olleet törkietä ja se että teillä on noin pienet lapset tekee niistä vielä törkeämpiä.

2. Menkää terapiaaan. Usein tuollainen käytös johtuu miehen omasta kypsymättömyydestä, traumoista. Siis yhdessä terapiaan ja mies selvittämään omia ongelmiaan ihan itse. Jos perhe ei ole hänelle sen arvoinen, ei todellakaan kannata jatkaa. Rikot vain itsesi, tulet katkeraksi jne. Ero kirpaisee ja noin pienten kanssa on rankkaa, mutta vuosien kitkuttelu huonossa suhteessa vie kaikkivoimat ja elämänilon. Ja niistä ei sitten niin vain nouse. Tästä mulla on kokemusta.

Jos miehellä on rphekutta laittaa itsensä peliin ja kohdata ongelmansa, sulla on kaikki syy antaa anteeksi. On kullanarvoinen mies. Kaikki teemme virheitä. Mutta jos niitä ei kohtaa, ne tulevat toistumaan.

3. Tärkeintä on että sinä voit hyvin. Että jaksat olla äiti. Kerää kasaan kaikki mahdollinen mikä lisää sun hyvinvointia.

4. Pura tunteet, älä niele. Kiukku ulos, itke, puhu. Muuten et jaksa. Tsemppiä. Selviät, tavalla tai toisella.

Vierailija
31/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:26"]

Panemista se vain on. Miksi ihmeessä naiset nostavat siitä elämää suuremman äläkän?

t. itsekin nainen

[/quote]

Ei se ole vain panemista! Se on loukkaavaa ja törkeää käytöstä..intiimi -asia, joka kuuluu parisuhteeseen. Ei muiden kanssa jaettavaksi. Samalla rikkoo luottamuksen. On kuvottavaa ajatella, että oma mies on ollut jonkun muun naisen intiimi -paikoissa jne. On se iso asia suurimmalle osalle. Itse en voisi jatkaa suhdetta tuollaisen jälkeen. Jos on sitoutunut, ei petä. Se kun ei ole silloin edes vaihtoehto. Selkärangaton on se, joka pettää.

[/quote]

Sinä varmaan olet mennyt neitseenä naimisiin miehen kanssa, joka ei ole koskaan edes nähnyt naista ilman vaatteita.

Vierailija
32/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, älä tee mitään ennen kuin olet huolella miettinyt asiaa. Mies nukkumaan eri huoneeseen, jatkatte kuten ennenkin kunnes rauhoitutte. Mietit sinä ensin itseksesi haluatko oikeasti jatkaa miehen kanssa ja millä ehdoin.

Sitten järjestätte lapsille hoitopaikan ja istutte alas ajan kanssa oikein keskustelemaan kiperistä kysymyksistä rehellsiesti ja ymmärtäen että nyt on uuden alun paikka. 

Jos mies haluaa jatkaa, esität ehtosi. Ensimmäinen on se, että hän rehellisesti kertoo syyt pettämiseen, eli omat tunteensa, ilman että syyttää mitenkään sinua asiasta. Sitten miehen tulee kuunnella sinun tunteesi ilman että puolustelee itseään yhtään mitenkään.

Sinä olet sitten oikeutettu pyytämään häneltä vilpittömän anteeksipyynnön. Seuraavaksi keskustelette siitä miten voitte palauttaa luottamuksen suhteeseenne. Tässä valitettavasti miehen pitää suostua sinun (kohtuullisiin) ehtoihin, koska hän on pettänyt luottamuksesi.

Kun näillä eväillä on menty vähän aikaa ja sinusta alkaa tuntua, että pääset asian yli ja pystyt luottamaan taas mieheesi, voitte alkaa keskustella tasa-arvoisesti siitä, minkälaisen suhteen haluatte, mikä käy ja mikä ei käy. Teidän pitää päätyä sellaiseen yhteisymmärykseen perustuvaan sopimukseen, jonka kanssa kumpikin voi elää.

Jos näissä vaiheissa yhtään homma kusee, pitää joko aloittaa aivan alusta, korjata moka, tai sitten kertakaikkiaan pistää hanskat naulaan ja keskustella vain siitä, miten hoidatte eron fiksusti ja miten lasten tilanne järjestetään parhaiten. (Jos alussa toinen ei halua enää olla suhteessa, siirrytään tähän vaiheeseen heti anteeksipyyntöosuuden jälkeen).

Vierailija
33/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies sentään pahoittelee ja haluaa ainakin sanoissa korjata kaiken... Mun mies jatkaa toista suhdetta ja ollaan lähinnä lasten takia pidetty kotia yllä viimeiset kolme kuukautta. Jossain välissä hommat parani jo mutta nyt tuntuu kaikki olevan enemmän kuin päin helvettiä.
Lähtisin heti jos kahdella henkilöllä tässä perheessä ei olis mielenterveydellisiä ongelmia, isot muutokset just nyt hajottais ne molemmat.
Samaan aikaan hajoan itse hiljaa mielessäni.

Vierailija
34/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:10"]

Nro 6 nimenomaan tuota ihmettelen ja tää tekee asiasta pahemman.Eli nä pettämiset tapahtuneet pari kuukautta sitten(vauvan syntymän tienoilla!) kun mies työmatkalla.Ja silloin jo epäilin jotain ja yritin puhua parisuhteestamme(olemme olleet naimisissa3v)ja että musta tuntuu ettei kaikki kunnossa ja miksi meillä ei läheisyyttä ja mies poissaolova.Mut eipä voinut sanoa siihen mitään,mä olen kuulemma vaan vainoharhainen ja murehdin liikaa.Nyt sitten kun jäi kiinni niin on pahoillaan mut ei ollut silloin kun mulla oli paha olo ja oisin tarvinnut häntä eniten.Huokaus.ap

[/quote]

Ap, ei elämä tuohon kaadu. Miehet todella välillä oppivat virheistään. Älä ainakaan pelkän tyhmänylpeyden vuoksi eroa tai sen takia, että täällä ne naiset, joiden oma elämä ei ole asian takia vaakalaudalla, käyttävät sinua oman kostonhimonsa ukkosenjodattimena ja silmät kiiluen kehottavat kostamaan ja eroamaan. Hinta on tosi kova. Mieti aivan oman itsesi kannalta, onko se liian kova. Jäädä nyt yksin pienten lasten kanssa. Kuuntele miehesi selitykset ainakin. Kyllä sinä aidon katumuksen huomaat. Ehdit sitä paitsi erota myöhemminkin. se on helpompaa, kun lapset isompia.

Vierailija
35/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen luottamuksen rikkoo sitä ei takaisin saa. Aika kovapäinen täytyy miehen olla kun pieni lapsi ja vauvakin. Ei riitä että tekee sinusta narrin, olisi edes lapsia ajatellut mutta tuommosia jotkut vaan on jotka ei piittaa muista kuin itsestään ja millon mistäkin naisesta. Typerää perustaa perhe jos ei toista oikeasti rakasta ei edes välitä tarpeeksi kun muut naiset kiinnostaa enemmän kun vaimo. On teillä vaan tullut väärin puoliso valittua. On tekosyy jatkaa muka lasten takia, eikä se ole hyvä isä joka noin tekee, ihan turhaa puolustella. Toisista piittaamaton ällötys se on.

Uskon että sinulla tulee parempi elämä lastesi kanssa..toivottavasti on sukua lähellä joilta saat tukea.

Vierailija
36/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:10"]

Nro 6 nimenomaan tuota ihmettelen ja tää tekee asiasta pahemman.Eli nä pettämiset tapahtuneet pari kuukautta sitten(vauvan syntymän tienoilla!) kun mies työmatkalla.Ja silloin jo epäilin jotain ja yritin puhua parisuhteestamme(olemme olleet naimisissa3v)ja että musta tuntuu ettei kaikki kunnossa ja miksi meillä ei läheisyyttä ja mies poissaolova.Mut eipä voinut sanoa siihen mitään,mä olen kuulemma vaan vainoharhainen ja murehdin liikaa.Nyt sitten kun jäi kiinni niin on pahoillaan mut ei ollut silloin kun mulla oli paha olo ja oisin tarvinnut häntä eniten.Huokaus.ap

[/quote]

Ap, ei elämä tuohon kaadu. Miehet todella välillä oppivat virheistään. Älä ainakaan pelkän tyhmänylpeyden vuoksi eroa tai sen takia, että täällä ne naiset, joiden oma elämä ei ole asian takia vaakalaudalla, käyttävät sinua oman kostonhimonsa ukkosenjodattimena ja silmät kiiluen kehottavat kostamaan ja eroamaan. Hinta on tosi kova. Mieti aivan oman itsesi kannalta, onko se liian kova. Jäädä nyt yksin pienten lasten kanssa. Kuuntele miehesi selitykset ainakin. Kyllä sinä aidon katumuksen huomaat. Ehdit sitä paitsi erota myöhemminkin. se on helpompaa, kun lapset isompia.
[/quote]Typerin neuvo ikinä.

Vierailija
37/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sait miehen pihalle tältä päivältä niin hyvälle vaikuttaa. Nyt kun olet siellä taatusti erittäin hereillä ja virkeänä, niin kirjoittele paperille asioita mitä pitäisi tehdä, mitä ajattelet asioista ja yleensäkin sellaisia juttuja mitä mieleesi tulee. Niin saat ajatuksesi vähän järjestymään ja tunnet tekeväsi jotakin. Ota paperit sängyn viereenkin niin jos yöllä tulee mieleen jotakin, voit raapustaa ne ylös heti. Huomenna soita ystävällesi ja pyydä häntä luoksenne ihan ajan kanssa. Luulen, että selviät ihan hyvin, se näkyy kirjoituksestasi.

Koska miehen kanssa tulee olemaan asioista vielä minen monta vääntöä, niin valmistaudu niihin jo. Mieti etukäteen mitä luulet miehen sanovan, mihin vetoavan, mitä jankuttavan, mistä syyllistävän jne. Puikaa nämä asiat myös ystävän kanssa läpi. Pidä pääsi kylmänä.

t. 13 (joka riiteli tänään 1,5 h miehensä kanssa hyvin valmistautuneena ja voitti taistelun 5-0)

Vierailija
38/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis pahoillaan siitä, että jäi kiinni, ei sun pahasta olosta?

Vierailija
39/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:31"]Pani tunteettomana puutteessa. Sinulle on nyt ne lapset tärkeintä ja mies on ajettu syrjään.
[/quote]
Miehelle pitäis myös olla lapset tärkeintä. Silloin ei tarvi olla syrjässä, vaan keskiössä.

Vierailija
40/84 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:10"]

[/quote]

[/quote]Typerin neuvo ikinä.
[/quote]Mieluummin yksin, kuin narrina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi