Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirkasta verta pyyhkiessä 8+5

Vierailija
28.02.2015 |

Heippa! Nyt on kova huoli päällä.. Mulla tosiaan viikot 8+5 ja tänään pyyhkiessä tuli paperiin suht reippaasti kirkasta verta. Verta tulee vain pyyhkiessä, ja nyt hieman vähemmän jo.
Viikko sitten vuosin rusehtavaa limaa. Onko keskenmeno? :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo valitettavasti tarkoitti keskenmenoa. Sikiö oli kuollut, mutta runsaampi vuoto ei alkanut. Hoidettiin sitten lääkkeillä. Toivotaan, että selviät säikähdyksellä. Voi olla toki täysin vaaratonta.

Vierailija
2/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Nyt ei auta kun odottaa ja toivoo parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kummin vaan. Vaaratonta tai sitten keskenmeno. Eivät ne päivystykseen edes ota jos ei ole kipuja käskevät seurata tilannetta. Toivottavasti kaikki hyvin!

Vierailija
4/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:17"]Mulla oli toi rusehtava vuoto oli menkkojen aikaa.. Se Vuoto loppui n. Viikko sitten.. Ennoo soittanu vielä mihinkää, noin tunti si tuli pyyhkiessä ekaa kertaa, nyt ei tuu niin paljoo sitä ku ekalla kertaa. Eilen harrastettiin seksiä miehen kaa, mutta tuntuis oudolta et verta tulis niin paljoo..? Eka raskaus menossa ja todella odotettu..
[/quote]

Tuo seksi voi vaikuttaa. Joku nirhauma tullut. Paikat on ns. verekkäät raskauden aikana. Pienikin nirhauma vuotaa paljon.

Ja sille istukkaihmiselle... ei noilla viikoilla vielä ole tietoa istukan paikasta. Ihan oikein, että se voi vuotaa, mutta vähän aikaista...

Vierailija
5/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta vuotelin jatkuvasti alkuraskaudessa.. Välillä tuli rusehtavaa ja välillä ihan kirkasta verta. Kaikki meni kuitenkin loppuun asti hyvin ja terve vauva syntyi.
Toisessa raskaudessa samanlaisia vuotoja ja ultrassa paljastui keskeytynyt keskenmeno.

Mene yksityiselle ultraan niin saat mielenrauhan :)

Vierailija
6/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko soittanut sairaalaan ja kysynyt neuvoja?

Vierailija
7/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että kaikki hyvin!!!!

Vierailija
8/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli menkkojen aikaan kirkasta punaista verta esikoisesta about noilla viikoilla.. Ei ollut keskenmeno vaan tuli ihana reipas tyttö :).

Vierailija
9/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:13"]

Oletko soittanut sairaalaan ja kysynyt neuvoja?

[/quote]

Mitä neuvoja? Tarkoitatko, että hätäsektio noilla viikoilla

Vierailija
10/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttis. Mulla oli pissatulehdus 3 kertaa raskauden aikana ja joka kerta tuli kirkasta verta tai rusehtavaa.

Vierailija
11/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö missä kohdin istukka on? Voi vuotaa, jos lähellä kohdunsuuta.

Vierailija
12/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toi rusehtava vuoto oli menkkojen aikaa.. Se Vuoto loppui n. Viikko sitten.. Ennoo soittanu vielä mihinkää, noin tunti si tuli pyyhkiessä ekaa kertaa, nyt ei tuu niin paljoo sitä ku ekalla kertaa. Eilen harrastettiin seksiä miehen kaa, mutta tuntuis oudolta et verta tulis niin paljoo..? Eka raskaus menossa ja todella odotettu..

Vierailija
13/13 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sit siinä.