Peli mies kommentoi
Kysymys oli peli miehen näkemyksestä naisesta ja naisen kohtelemisesta kun joku kommentoi naista läski perseeksi ja peli mieheltä kysyttiin apua. Ikinä ei saa sanoa naiselle noin. Naisella voi olla mehevä perä mutta ei koskaan läski. Tämä on ilmainen neuvo vaikka juuri mies joka ei kunnioita naista ei pelaa peliä omaksi eduksi vaan peli miehen eduksi. Peli miehen tulee olla kohtelias ja kärsivällinen muuten peli ei mene hyvin vaan menetetään. Oikea peli mies taitaa pelin ja voittaa sen.
Kommentit (27)
Pelimies taitaa pelin ja yhdyssanat.
Pöh. Pip- ja pelit on minusta jotenkin niin so last season.
oletko peli mies ihan kovakin pano mies vaiko ihan herras mies? Oletko hyvän näköinen ja hyvä kroppainen? Oletko tumma hiuksinen vai vaalea hiuksinen, iso munainen vai pieni munainen?
Kirjoitatko äly puhelimella vai tieto koneella?
Siis naista ei kannata sanoa läskiperseeksi? Oho, enpä olisi ikinä arvannut. Kiitos neuvosta!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:58"]
Siis naista ei kannata sanoa läskiperseeksi? Oho, enpä olisi ikinä arvannut. Kiitos neuvosta!
[/quote]
Siis ihan uutta infoa mullekin. :O Kyllä minun mielestäni rehti tulis olla, eli epä kohtiin tarttua raivoisasti kiinni! Mutta jos kerran ihan peli mies sanoo, kai se olis uskottava asian tuntijaa.
Joo mun korvaan särähti kans yhdyssanamoka
Mä oon peli mies.. Tänä iltana ei tuu pakkeja! Elämäm koulu rules!
Jos ei nyt välitetä siitä että ap ei osaa kirjottaa, niin mitäs kun pelimies kohtaa pelinaisen?
Ei pysty ignooraamaan yhdyssanavirheitä. Jumi ajatus niihin. Sori.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:11"]Jos ei nyt välitetä siitä että ap ei osaa kirjottaa, niin mitäs kun pelimies kohtaa pelinaisen?
[/quote]nii mitä sitte tapahtuu? Meinaakko et ne tunnistaa toisensa?
No jos pelinainen kohtaa peli miehen, niin taatusti tunnistaa. Mut jos kohtaakin oikean pelimiehen, voi kohdata vertaisensa.
Player on aina kohtelias siitä on kyse. No täällä heräsi näköjään kiinnostus meikäläiseen ei se mitään vastataan sitten. Meikäläinen on komea, hiukset vaaleat, paino normaali, pituus hyvä. Äly puhelimella oon linjoilla. Sitten oli kysymys peli naisesta jollasta en ole kohdannut vaan naiset on vahaa kun käsilleni pääsevät.
Kuulostat himottavalta. Voisitko laittaa numerosi niin lähetän kuuman viestin?
Peli mies taitaa jää kiekon ja jalka pallon salat.
Meikäläinen saa aika paljon pyyntöä antaa yhteys tieto kiinnostuneille naisille mutta periaate on periaate ja numeron otan mä. Sitten soitan jos olen sitä mieltä että peli alkaa tämän naisen kanssa. Kiitos kuitenkin kiinnostuksesta.
Juu, ja oikea mies osaa edes yhdyssanat