Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äärimmäisen ihastuneen tuntuinen mies yhtäkkiä "hylkäsi"

Vierailija
01.12.2021 |

Epäilin tosin koko juttua vedätykseksi jo alussa. Eli mies soitti päivittäin (keskellä päivääkin ja teki tikusta asiaa) ja painosti tapaamaan häntä. Kun sanoin, että olen vähän kiireinen (oikeasti - en erittele syitä tässä), niin hän tuntui vetävän herneet nenäänsä, eikä hänestä sittemmin ole kuulunut mitään.

Lisäksi se hänen kanssaan juttelu alkoi käydä melkein työstä ja alkoi ihan oikeasti jo tympiä. En ymmärrä, miten ne tunteet yhtäkkiä vain hävisivät? Voisiko joku selittää? En kehtaa kysyä häneltä itseltään.

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut eikös toi ole ihan hyvä? Taisit jo itsekin kyllästyä. Hän oli innokas ja sinä et ja ymmärsi asian. Jatkoi matkaansa. Miksi haluat niin kovin tietää syyn?

Miten voisin enää luottaa keneenkään? Aidosti kiinnostunut ei hylkäisi noin pienestä.

T. Ap

Sinulla taitaa olla kiintymyssuhdetrauma. Et halua päästää lähelle ja ahdistut. Testaat ihmistä ja olet hankala. Luulet, että välittäminen on sitä, että pusketaan hankaluuksien läpi. Ja jos toinen ei jaksa jatkaa, niin ei mukamaste välittänyt.

Ei, vaan se toinen on terve ja sinä olet traumaattinen. Jos löydät sellaisen, joka jaksaisi sinun peliä, niin teillä olisi sellaista jatkuvaa hippaleikkiä, että oksat pois. Itkua, kyyneliä ja verta.

On mulla tuotakin todennäköisesti. Mua alkaa jotenkin "pelottaa", jos joku on liian kiinnostunut. Epäilen heti feikiksi ja alkaa jopa ahdistaa se sekä se koko juttu tavallaan menettää arvonsa, jos on liian helppoa. Saatan muuttua vaikeammaksi/etäisemmäksi ja katson häviääkö toinen vai ymmärtääkö ja pysyy. Eivätpä nuo pysyneet.

Tuo ei ole edes tahallista. Mua alkaa vain ahdistaa tavalla, jota en oikein edes tiedosta. Alan miettiä, että sillä toisella on huono arvostelukyky, jos minusta "maan matosesta" kiinnostuu ja alan kannustaa heitä kiinnostumaan muista ihmisistä. Sen edellisen kohdalla ihan konkreettisesti ehdotin, että laittaisi viestiä naisille x, y ja z, sillä he olisivat minua sopivampia hänelle jne. En voi oikein tuolle mitään.

Silti tietyllä tapaa tykkäsin näistä molemmista. Molemmat vain muuttuivat nopeasti ahdistavan yli-innokkaiksi ja hylkäsivät yhtä nopeasti sitten.

T. Ap

Vierailija
62/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä saamme taas esimerkin kilttiksestä, tosin tällä kertaa naisesta. Kaikille näille yhteistä on se että päässä on vikaa. Treffaappa Allu. Voisitte sopia toisillenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tajusi, ettei ole sulle sopiva, tyylinne eivät kohtaa.

Olit itse samaa mieltä, kun kerran ahdisti.

Mikähän tuossa on se ongelma?

Vierailija
64/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki viisasti. Sinua ei kiinnostanut, joten hän onneksi ymmärsi lopettaa yhteydenpiton.

Itse olen aikoinaan ollut ap:n kaltaisen roikotettavana. Toinen piti minua selkeästi lähinnä riesana, mutta kun lopetin yhteydenpidon, niin johan alkoi ihmettely että miksi minusta ei kuulu mitään. Hetken oli minulle mukava ja sitte olinkin taas kuin ilmaa ja sama kuvio alkoi alusta.

Vierailija
65/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut eikös toi ole ihan hyvä? Taisit jo itsekin kyllästyä. Hän oli innokas ja sinä et ja ymmärsi asian. Jatkoi matkaansa. Miksi haluat niin kovin tietää syyn?

Miten voisin enää luottaa keneenkään? Aidosti kiinnostunut ei hylkäisi noin pienestä.

T. Ap

Sinulla taitaa olla kiintymyssuhdetrauma. Et halua päästää lähelle ja ahdistut. Testaat ihmistä ja olet hankala. Luulet, että välittäminen on sitä, että pusketaan hankaluuksien läpi. Ja jos toinen ei jaksa jatkaa, niin ei mukamaste välittänyt.

Ei, vaan se toinen on terve ja sinä olet traumaattinen. Jos löydät sellaisen, joka jaksaisi sinun peliä, niin teillä olisi sellaista jatkuvaa hippaleikkiä, että oksat pois. Itkua, kyyneliä ja verta.

On mulla tuotakin todennäköisesti. Mua alkaa jotenkin "pelottaa", jos joku on liian kiinnostunut. Epäilen heti feikiksi ja alkaa jopa ahdistaa se sekä se koko juttu tavallaan menettää arvonsa, jos on liian helppoa. Saatan muuttua vaikeammaksi/etäisemmäksi ja katson häviääkö toinen vai ymmärtääkö ja pysyy. Eivätpä nuo pysyneet.

Tuo ei ole edes tahallista. Mua alkaa vain ahdistaa tavalla, jota en oikein edes tiedosta. Alan miettiä, että sillä toisella on huono arvostelukyky, jos minusta "maan matosesta" kiinnostuu ja alan kannustaa heitä kiinnostumaan muista ihmisistä. Sen edellisen kohdalla ihan konkreettisesti ehdotin, että laittaisi viestiä naisille x, y ja z, sillä he olisivat minua sopivampia hänelle jne. En voi oikein tuolle mitään.

Silti tietyllä tapaa tykkäsin näistä molemmista. Molemmat vain muuttuivat nopeasti ahdistavan yli-innokkaiksi ja hylkäsivät yhtä nopeasti sitten.

T. Ap

Pääsi tarvitsee kovasti apua. Tällä hetkellä se pitää hakea rahalla, mutta jos sun elämä on työtä niin kustannus ei varmaan ole ongelma.

Vierailija
66/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen narsismi.

Vierailija
67/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just heivasin miehen, joka viestittele tosi harvoin, eikä koskaan mitään söpöily viestejä vaan jtn työasioita purki...

Loppui vaan kiinostus näin passiiviseen ukkoon, vaik oltiin jo nähty kerran.

Liiallinen työasioidenkin jauhaminen on huono asia. Kohtuus kaikessa. Suurin osa työasioista ei edes kuulu muille.

Vierailija
68/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä on ongelma?

Sua ahdisti etkä halunnut miestä ja mies vetäytyi kun ei saanut vastakaikua.

Naisen logiikka 😂

Olen varma, että kummassakaan tapauksessa he feikkasivat kiinnostustaan. Miksi aidosti kiinnostunut vetäytyisi noin helposti ja kertomatta syytä?

T. Ap

Ei!!! Kun tuo tapa on sen ihmisen tapa olla, elää ja osoittaa kiinnostusta. Hän ymmärsi, että sinua ahdistaa hänen tapansa (on muuten ikävä tunne), ja toimi aikuismaisesti ja kypsästi, ja vetäytyi. Ei hän saa sinua kiinnostumaan itsestään olemalla jotain muuta kuin on, korkeintaan asiat menevät enemmän solmuun. Haloo! Toiset ihmiset kaipaavat parisuhteessa enemmän kontaktia tms ja toiset vähemmän, ette sopinet yhteen.

Vierailija
69/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin ja toivonkin, että tapaa minua sopivamman naisen. Vaikeaa enää luottaa mihinkään romanttisiin luritteluihin ja pilvilinnojen rakenteluun tällaisen ylläritylytyksen jälkeen.

T. Ap

Vierailija
70/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Ja sinä vielä kyselet miksi?!?!?!? Jätä miespolot rauhaan nainen.

Vierailija
71/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin ja toivonkin, että tapaa minua sopivamman naisen. Vaikeaa enää luottaa mihinkään romanttisiin luritteluihin ja pilvilinnojen rakenteluun tällaisen ylläritylytyksen jälkeen.

T. Ap

Ylläritylytys?! Mitä yllättävää siinä on, jos itse käsket jättää rauhaan eli kehotat tapailemaan toisia naisia? Ja mies sitten ottaa neuvosta vaarin? Terapiaan jos et nyt ymmärtänyt.

Vierailija
72/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen narsismi.

Perustelepa hieman. Omasta näkökulmasta kumpikin mies vaati minua uhraamaan muun elämäni heille. Kummallakin oli huimasti enemmän vapaa-aikaa kuin minulla, eivätkä ymmärtäneet, että voin oikeasti olla kiireinen.

T. Ap

Vierailija
73/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ylläritylytys?! Mitä yllättävää siinä on, jos itse käsket jättää rauhaan eli kehotat tapailemaan toisia naisia? Ja mies sitten ottaa neuvosta vaarin? Terapiaan jos et nyt ymmärtänyt.

Koetin vain avoimesti puhua. En vihjaile mitään, vaan sanon suoraan. Eli voin tykätä toisesta ja toivoa suhdetta JA silti neuvoa tapailemaan minua sopivampia ja tasokkaampia naisia. Ei noiden tarvitse olla ristiriidassa. Tosin kumpikin heistä tuntui kyllä ajattelevan feminiinisemmin kuin itse ajattelen. Olen kohtelias, mutta hyvin suora ja avoin ystävällisen rakentavalla tavalla (sanoin tosi nätisti sen, että voisi tapailla muitakin). En vihjaile, pelaile tai teeskentele lainkaan.

T. Ap

Vierailija
74/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Ja sinä vielä kyselet miksi?!?!?!? Jätä miespolot rauhaan nainen.

Siksi kun en tiedä. Ilmeisesti kaipaan sellaista (vähäisempää) yhteydenpitomäärää, joka liittyy friend zoneen ja mun pitäisi vähän tsempata ja uhrata aikaani enemmän. Mutta muuten en tajua tätä kuviota lainkaan.

T. Ap

Vierailija
75/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa taas mietityttää, että onkohan mulla piilevä Asperger. En oikeasti tajua ihmisten järjenjuoksua pätkääkään. Aika masentavaa kyllä. En siis trollaa ja oon ihan vilpittömän ihmeissäni, että mitä ihmettä mä tein väärin.

T. Ap

Vierailija
76/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen narsismi.

Perustelepa hieman. Omasta näkökulmasta kumpikin mies vaati minua uhraamaan muun elämäni heille. Kummallakin oli huimasti enemmän vapaa-aikaa kuin minulla, eivätkä ymmärtäneet, että voin oikeasti olla kiireinen.

T. Ap

Mun ex-tapailukumppani sopisi sulle. Hän muisti heti ensitreffeillä ilmaista ärtymyksensä aktiiviseen yhteydenpitoon ja teki selväksi että turha laittaa ylimääräisiä viestejä. Jatka etsimistä, kyllä sinkkuna on sellaisiakin miehiä, jotka suhtautuvat yhteydenpitoon samalla lailla kuin sinä.

Vierailija
77/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt oli ongelma? Ap ei ole kiinnostunut miehistä tai seurustelusta ja mies luovutti ja etsi paremman. Kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
78/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen narsismi.

T. Ap

Mun ex-tapailukumppani sopisi sulle. Hän muisti heti ensitreffeillä ilmaista ärtymyksensä aktiiviseen yhteydenpitoon ja teki selväksi että turha laittaa ylimääräisiä viestejä. Jatka etsimistä, kyllä sinkkuna on sellaisiakin miehiä, jotka suhtautuvat yhteydenpitoon samalla lailla kuin sinä.

Sellainen sopisi kyllä.

T. Ap

Vierailija
79/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku erityisherkkä. Hyi hel.... pysy kaukana ihmisistä!

Vierailija
80/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt oli ongelma? Ap ei ole kiinnostunut miehistä tai seurustelusta ja mies luovutti ja etsi paremman. Kaikki ovat tyytyväisiä.

Pakit ja jätetyksi tuleminen nyt vain kirpaisevat aina. Tää oli jo toinen kerta chattikumppanin kanssa, että mies hylkää. Live-elämän henkilöiltä olen myöskin saanut pakit kahdesti.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän