Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äärimmäisen ihastuneen tuntuinen mies yhtäkkiä "hylkäsi"

Vierailija
01.12.2021 |

Epäilin tosin koko juttua vedätykseksi jo alussa. Eli mies soitti päivittäin (keskellä päivääkin ja teki tikusta asiaa) ja painosti tapaamaan häntä. Kun sanoin, että olen vähän kiireinen (oikeasti - en erittele syitä tässä), niin hän tuntui vetävän herneet nenäänsä, eikä hänestä sittemmin ole kuulunut mitään.

Lisäksi se hänen kanssaan juttelu alkoi käydä melkein työstä ja alkoi ihan oikeasti jo tympiä. En ymmärrä, miten ne tunteet yhtäkkiä vain hävisivät? Voisiko joku selittää? En kehtaa kysyä häneltä itseltään.

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama provoilija taas...

Ei ole provo, mutta kiinnostaisi kuulla mielipiteitä.

Vierailija
22/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut eikös toi ole ihan hyvä? Taisit jo itsekin kyllästyä. Hän oli innokas ja sinä et ja ymmärsi asian. Jatkoi matkaansa. Miksi haluat niin kovin tietää syyn?

Miten voisin enää luottaa keneenkään? Aidosti kiinnostunut ei hylkäisi noin pienestä.

T. Ap

Jos itse olisin kovin ihastunut ja soittelisin päivittäin ja ehdottelisin tapaamisia, mutta miehellä olisi aina kiireitä eikä aikaa löydy, niin kyllä mä tajuaisin vihjeestä olla pommittamatta ja nielisin tappioni.

En kyllä ymmärrä mitä itket jos sua ei edes kiinnostanut ja mies oli ahdistava :D

Onko ikävää kun mies ei jaksa juosta sun perässä vaikka olet osoittanut että ei kiinnosta?

Onko sulla itsetunnon kanssa jotain ongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Se 2020-luvun selkäranka kiitos. Nyt.

Vierailija
24/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi si8nä olet pettynyt, että oudosti käyttäytyvät, painostavat tyypit tajusivat, että susta ei ole heidän kohteekseen ja siirtyivät eteenpäin? On olemassa normaaleja ja mukavia miehiä, keskity sellaisen löytämiseen.

Onko siis muunlaisiakin olemassa? Oon aika noviisi tässä deittailuskenessä.

T. Ap

"Noviisi deittailuskenessä" 🤣 Nolo sä olet. Ihan oikein sulle, että mies lopetti yhteydenpidon.

Vierailija
25/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut eikös toi ole ihan hyvä? Taisit jo itsekin kyllästyä. Hän oli innokas ja sinä et ja ymmärsi asian. Jatkoi matkaansa. Miksi haluat niin kovin tietää syyn?

Miten voisin enää luottaa keneenkään? Aidosti kiinnostunut ei hylkäisi noin pienestä.

T. Ap

pienestä? jos sinua ei koskaan kiinnostanut, niin kyllä mies sen jossain kohtaa huomaa ja luovuttaa

Vierailija
26/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ikävöit ahdistavaa miestä? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

Vierailija
27/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap sai aluksi paljon huomiota mieheltä ja muka ahdistui. Sitten kun huomio loppui, "ahdistus" muuttuikin hätääntymiseksi että nytkö se huomionsaanti loppuikin..

Ahdistuin oikeasti. Mulle soiteltiin kesken työpäivän ja olisi pitänyt alkaa siinä jutella tai chattailla hänen kanssaan. Ja puhuttiin pari tuntia per ilta, kun olisi arjen velvollisuuksiakin tehtävänä ja vaikkei ollut asiaakaan. Alkoi jäädä kotitöitäkin rästiin niiden puheluiden vuoksi ja monesti jäi illallinen syömättä.

Siinä alkaa vähitellen ketuttaa se tilanne, kun itse kiltihkönä en uskalla sanoa suoraankaan. Ihmettelin, että miten se kiinnostus lopahtaa kuin seinään, jos olen vähän kiireisempi. Tosin ehkä hän vain löysi kiinnostavamman (sinänsä hyvä niin). Silti ihmettelen noita miesten on-off-tunteita.

T. Ap

Vierailija
28/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harvinaisen typerä.

Vierailija
29/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi si8nä olet pettynyt, että oudosti käyttäytyvät, painostavat tyypit tajusivat, että susta ei ole heidän kohteekseen ja siirtyivät eteenpäin? On olemassa normaaleja ja mukavia miehiä, keskity sellaisen löytämiseen.

Onko siis muunlaisiakin olemassa? Oon aika noviisi tässä deittailuskenessä.

T. Ap

"Noviisi deittailuskenessä" 🤣 Nolo sä olet. Ihan oikein sulle, että mies lopetti yhteydenpidon.

Perustele. Olen yhteensä kolmen ihmisen kanssa deittaillut elämäni aikana ja tämä oli nyt kolmas. Se edellinen painostaja oli toinen. Otan nämä asiat vakavasti ja kaipaisin perusteluja mieheltäkin, jos ensin ollaan juteltu kaikesta ja yhtäkkiä toinen vain katoaa.

T. Ap

Vierailija
30/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulle soiteltiin" Niin ketkä sulle soitteli? Onko se yhden miehen vika, jos ihmiset soittelee sulle silloin kun olet töissä tai tekemässä jotain muuta tärkeää?

Vierailija
31/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus voi olla aitoa, vaikka mies luovuttaakin tajutessaan ettei vastakaikua tule. Muun uskominen on perua romanttisesta hömpästä, jossa aidosti kiinnostunut mies stalkkaa naista tuhansienkin pakkien jälkeen. Tosielämä ei ole sellaista, tai ainakaan se ei ole oikeasti toivottavaa.

Vierailija
32/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan y li laut alaiselta

Vierailija
33/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hän tavallaan "kaverikin". Mielestäni sellainen sopiva määrä kontaktointia olisi hyvä eli ei tarvitsisi koko ajan soitella tai laittaa viestiä tai pakottaa tapaamisiin. Voitais keskustella vaikka pari kertaa viikossa ja tavata kerran kuukaudessa tms.

T. Ap

Vierailija
34/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan y li laut alaiselta

Olen nainen, enkä kirjoittele kyseiselle palstalle. Mutta olen sitä lukenut kyllä.

T. Ap

Vierailija
35/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulle soiteltiin" Niin ketkä sulle soitteli? Onko se yhden miehen vika, jos ihmiset soittelee sulle silloin kun olet töissä tai tekemässä jotain muuta tärkeää?

Se mies plus aiempi vastaava aikanaan myös.

T. Ap

Vierailija
36/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitit liian vaikeasti saavutettavaa, mies luovutti.

Vierailija
37/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

pienestä? jos sinua ei koskaan kiinnostanut, niin kyllä mies sen jossain kohtaa huomaa ja luovuttaa

Pitäisi varmaankin sitten näytellä kiinnostunutta, mutta miehillä tuntuu menevän täysin 0 / 100 nämä eli on-off. Eli joko ovat toooodella kiinnostuneita ahdistavuuteen saakka tai sitten heivaavat kokonaan pois. Mitään maltillisuutta ei varmaankaan voi toivoa?

T. Ap

Vierailija
38/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hän tavallaan "kaverikin". Mielestäni sellainen sopiva määrä kontaktointia olisi hyvä eli ei tarvitsisi koko ajan soitella tai laittaa viestiä tai pakottaa tapaamisiin. Voitais keskustella vaikka pari kertaa viikossa ja tavata kerran kuukaudessa tms.

T. Ap

Lol. Tämä ei vastaa suurimman osan käsitystä seurustelusta. Tuolla tahdilla ollaan vankasti friend zonella.

Vierailija
39/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitit liian vaikeasti saavutettavaa, mies luovutti.

En mä esittänyt, vaan olin rehellinen. Joku muu olisi ollut esittämistä.

T. Ap

Vierailija
40/118 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet hävis kun muija tuli kotio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi