Erityisherkkyydessä on yksi suuri etu
En usko että vähemmän herkät ihmiset saavat nautintoa niin pienistä asioista kuin minä, herkkä mies. Tänäänkin koin kaupassa miellyttävän tunteen kun kassalla oleva nainen putsasi liukuhihnaa jollain kostealla rätillä. Minusta oli niin hienoa kun hän tunnollisesti piti huolen siitä että liukuhihna on puhdas. Ei se edes niin likainen ollut mielestäni. Toisessa kaupassa nuori kassaneiti antoi minulle pesuohjeita ostamaani paitaan. Siitäkin koin suurta mielihyvää, vaikka naikkonen vain teki työtään. Tosin osoitti tunnollisuuttaan toiminnallaan.
Varjopuolena kärsin elämässä kovasti. Mutta huonoinakin päivinä saan ihmeellisen pienistä asioista mielihyvää.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:11"]Mulla on nk. antennit, tajuan tavallista paremmin mm. mikroilmeitä. Siitä on ammatissani suuri hyöty.
[/quote] Tuo on totta. Näen heti kuka valehtelee ja kuka puhuu totta. Mua ei ole helppo pettää.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:15"]
MIksi te kuvittelette olevanne Erityisherkkiä tai erityisen hyviä ihmistuntijoita? Miksi muut ihmiset eivät kykenisi ihan samaan? Mistä tiedätte olevanne suorastaan erityisiä?
[/quote]
Jealous much?