Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat ovat parempia opettajia - miehet vai naiset?

Vierailija
28.02.2015 |

Olisi kiva kuulla perusteluineen. Kertokaa myös, onko kyseessä luokanopettaja vai aineenopettaja.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm no en mä ainakaan osaa tehä mitään eroa, kummastakin sukupuolesta löytyy huonoja opettajia mun kokemuksen mukaan. Sekopäisimmät kyllä on ollu 3 eri naista, jotka kaikki kielten opettajia. Jokainen niistä sai jotain ihme raivokohtauksia, tyyliin jos jollain oli käytetty kirja ja sit ope huomas ett pari tehtävää oli siellä valmiiks tehtynä niin huhh mitkä huudot sai siitä. Miesopettajista niin osa on ollu huonoja koska ne on ollut niin hemmetin tylsiä, mumisevat hiljaa itekseen edessä ja jos oppilaat puuhaa omiaan niin opettaja ei saa heitä kuriin ja ne jotka haluais opiskella kunnolla niin ei voi kun on niin kauhee melu luokassa.

Vierailija
42/51 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:46"]

Minulle on jäänyt siksi negatiivinen käsitys miesopettajista, että he ovat laiskoja ja innokkaita miellyttämään oppilaita, joten vaikka he ovat teini-ikäisten suosiossa, opettajina he ovat huonoja.

Yläasteella minulla oli viisi miesopettajaa, loput naisia. Yksi oli hyvä, vaikkakin kusipää. Yksi oli aina 15 minuuttia myöhässä ja aina päästi oppilaat pois 15 minuuttia etuajassa ja antoi kaksi koetehtävää etukäteen, jotta ei joutuisi tekemään uusintakoetta. Hänen tuntinsa olivat vitsi. Musiikinopettaja oli myös mies ja hänen tunneillaan vain kuunneltiin oppilaiden valitsemia cd:itä. Toki se oli ihan kivaa, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. Yksi halusi olla niin kaveri oppilaiden kanssa, että tuli aina kaikkiin bileisiin ja joi itsensä ihan sammumispisteeseen. Jouduimme aina huolehtimaan hänet kotiin. Ja hän aina kertoi kaksimielisiä vitsejä ja pojat tykkäsivät, mutta minä aina koin hänen tuntinsa vähän ahdistaviksi. Ja yksi mumisi jotain omiaan siellä luokan edessä, eikä kukaan tiennyt, mistä hitosta hän puhui. :D

Ja lukiossa oli yksi miesopettaja, joka kokeen jälkeen luki typerimmät koevastaukset ääneen luokan edessä ja nauroi niille! :D

Naisopettajista ei teininä ehkä niin tykätty, mutta heidän opettamansa asiat jäi päähän, mitä nyt aikuisena arvostaa. 

Ja ala-asteella minulla oli miesopettaja, pidin kyllä hänestä ja hän oli ihan hyvä opettaja, enkä silloin ajatellut hänestä mitään negatiivista, mutta hän sai myöhemmin tuomion veljentyttärensä seksuaalisesta hyväksikäytöstä. En ole koskaan kuullut, että hän olisi tehnyt mitään oppilaalle, mutta haluaisin, että omien lasteni opettajat olisivat naisia. 

[/quote]

Taidat olla autisti tyttö :) 45min kirjan lukemista ja korostuskynällä maalaamista olisi sinulle se oikea tapa?

[/quote]

Alapeukut... Osui ja upposi :)

[/quote]

Hahhah autisti suuttui ja käytti alapeukutus bottia. Taisi osua herkkään kohtaan :)

[/quote]

Tuota... Alapeukutusbotti, ei alapeukutus botti. Miten noloa on, ettei osaa omaa äidinkieltään... 

[/quote]

Loppuiko oikeat argumentit kun pitää alkaa huomautella kieliasusta? Tämä ainakin todistaa että olet autisti tyttö :)

[/quote]

Ei kuule sinun kanssa "keskustellessa" tule mitään paineita löytää argumentteja. Huvittaa vain aikuinen mies, joka ei osaa kirjoittaa suomea. Ja joka ei opi virheistään huomauttamallakaan, edelleenkin autistityttö on yhdyssana...

Mutta joo. Sinä olet täällä joka viikonloppu vinkumassa näitä samoja vanhoja naisviha-aloituksiasi. Minä taidan nyt mennä suihkuun, koska mieheni tulee kohta kotiin. Harrastan hänen kanssaan oikein erityisen kiihkeää seksiä, ihan vain sen kunniaksi, että sinä et tule koskaan saamaan pillua.  :D 

Vituttaako, luuseri? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:46"]Ja ala-asteella minulla oli miesopettaja, pidin kyllä hänestä ja hän oli ihan hyvä opettaja, enkä silloin ajatellut hänestä mitään negatiivista, mutta hän sai myöhemmin tuomion veljentyttärensä seksuaalisesta hyväksikäytöstä. En ole koskaan kuullut, että hän olisi tehnyt mitään oppilaalle, mutta haluaisin, että omien lasteni opettajat olisivat naisia.  [/quote] Kuulosti korvaan vähän huonolta tämä viimeinen kappale. Tarkoitatko, että ainoastaan miehet voisivat esim. käyttää hyväksi oppilaita? Mielestäni tämä kuulostaa vähän tyhmältä. Lisäksi väkivaltaa saatetaan käyttää sukupuolesta riippumatta.

[/quote]

Pedofiileista suurin osa on miespuolisia ja he myös herkästi hakeutuvat aloille, joilla pääsee käsiksi lapsiin. Mutta tietenkään sellaista ei saisi tapahtua ikinä kenellekään kenenkään toimesta, tosin en tiedä, miten sen voisi varmistaa. 

Vierailija
44/51 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:16"]

Minulle on jäänyt siksi negatiivinen käsitys miesopettajista, että he ovat laiskoja ja innokkaita miellyttämään oppilaita, joten vaikka he ovat teini-ikäisten suosiossa, opettajina he ovat huonoja.

Yläasteella minulla oli viisi miesopettajaa, loput naisia. Yksi oli hyvä, vaikkakin kusipää. Yksi oli aina 15 minuuttia myöhässä ja aina päästi oppilaat pois 15 minuuttia etuajassa ja antoi kaksi koetehtävää etukäteen, jotta ei joutuisi tekemään uusintakoetta. Hänen tuntinsa olivat vitsi. Musiikinopettaja oli myös mies ja hänen tunneillaan vain kuunneltiin oppilaiden valitsemia cd:itä. Toki se oli ihan kivaa, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. Yksi halusi olla niin kaveri oppilaiden kanssa, että tuli aina kaikkiin bileisiin ja joi itsensä ihan sammumispisteeseen. Jouduimme aina huolehtimaan hänet kotiin. Ja hän aina kertoi kaksimielisiä vitsejä ja pojat tykkäsivät, mutta minä aina koin hänen tuntinsa vähän ahdistaviksi. Ja yksi mumisi jotain omiaan siellä luokan edessä, eikä kukaan tiennyt, mistä hitosta hän puhui. :D

Ja lukiossa oli yksi miesopettaja, joka kokeen jälkeen luki typerimmät koevastaukset ääneen luokan edessä ja nauroi niille! :D

Naisopettajista ei teininä ehkä niin tykätty, mutta heidän opettamansa asiat jäi päähän, mitä nyt aikuisena arvostaa. 

Ja ala-asteella minulla oli miesopettaja, pidin kyllä hänestä ja hän oli ihan hyvä opettaja, enkä silloin ajatellut hänestä mitään negatiivista, mutta hän sai myöhemmin tuomion veljentyttärensä seksuaalisesta hyväksikäytöstä. En ole koskaan kuullut, että hän olisi tehnyt mitään oppilaalle, mutta haluaisin, että omien lasteni opettajat olisivat naisia. 

[/quote]

Taidat olla autisti tyttö :) 45min kirjan lukemista ja korostuskynällä maalaamista olisi sinulle se oikea tapa?

[/quote]

[/quote]

Hahhah autisti suuttui ja käytti alapeukutus bottia. Taisi osua herkkään kohtaan :)

[/quote]

Tuota... Alapeukutusbotti, ei alapeukutus botti. Miten noloa on, ettei osaa omaa äidinkieltään... 

[/quote]

Loppuiko oikeat argumentit kun pitää alkaa huomautella kieliasusta? Tämä ainakin todistaa että olet autisti tyttö :)

[/quote]

Ei kuule sinun kanssa "keskustellessa" tule mitään paineita löytää argumentteja. Huvittaa vain aikuinen mies, joka ei osaa kirjoittaa suomea. Ja joka ei opi virheistään huomauttamallakaan, edelleenkin autistityttö on yhdyssana...

Mutta joo. Sinä olet täällä joka viikonloppu vinkumassa näitä samoja vanhoja naisviha-aloituksiasi. Minä taidan nyt mennä suihkuun, koska mieheni tulee kohta kotiin. Harrastan hänen kanssaan oikein erityisen kiihkeää seksiä, ihan vain sen kunniaksi, että sinä et tule koskaan saamaan pillua.  :D 

[/quote]

Suutuitko autisti tyttö :) Ei tarvitse. Ota rauhallisesti niin kyllä sut joku vielä huolii :)

Vierailija
45/51 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia! 

Vierailija
46/51 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Suutuitko autisti tyttö :) Ei tarvitse. Ota rauhallisesti niin kyllä sut joku vielä huolii :)

[/quote]

En, minusta on mukavaa väitellä tyhmien ihmisten kanssa, se parantaa itsetuntoani. Tosin sinä olet kyllä aika surullinen tapaus, mutta kelpasit paremman puutteessa. Mutta nyt sinne suihkuun. :) Vietäpä hauska lauantai-ilta istuen yksin tietokoneen edessä! :)

Vierailija
47/51 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:19"]

Älkää ruokkiko trollia! 

[/quote]

En ymmärrä miksi jatkatte autisti trollin ruokkimista. Lopettakaa niin ei mene koko ketju täyteen roskaa.

Vierailija
48/51 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta yli kymmenen vuoden kokemuksella koulumaailmassa seuranneena (en ole opettaja) kiinnitin huomiota että miesopettajia ainakin alakouluikäiset jotenkin kunnioittivat enemmän. Naiset sai kiljya monesti kaula punaisena, miesopettajalta riitti rauhallinen puhe.

Vierailija
49/51 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu oppiaineesta ja opettajasta! itse huomannut että ainakin matematiikassa miehet on parempia opettajia kuin naiset.

Vierailija
50/51 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin opettaja oli nainen. Hän oli minusta jotenkin vähän mielenvikainen. Aina oli leveä hymy naamalla, mutta se oli teeskentelyä. Kerrankin eräälle tytölle heitti yllättäen, että "miksi vihaat minua?" johon tyttö vastasi hämmentyneenä, ettei vihaa. Tähän opettaja vastasi pilkkaamalla häntä ja nauroi kovaan ääneen vastenmielisesti perään. Itsekin jouduin hänen hampaisiinsa. En jossain vaiheessa tunnilla jaksanut seurata kovain tarkasti, varmaan hetkeksi huomioni herpaantui ja hän veti herneet nenäänsä huomatessaan. Typerä virne naamalla pakotti minut tulemaan hänen paikalleen "jatkamaan opetusta" samalla, kun hän siirtyi sivummalle nauramaan minulle. Toivoi nolaavansa minut sillä tavalla. Paskin opettaja ikinä. Oppilaat eivät antaneet edes mitään syytä niin ala-arvoiselle käytökselle.

Vierailija
51/51 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheimmat (ilkeimmät) opettajat ovat olleet naisia. Miesopettajia on kyllä ollut aika vähän. Muuten ei väliä; pääasia, että opettaja on kiinnostunut työstä ja innostunut neuvomaan uteliaita opiskelijoita.

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän