Saisiko teidän miehenne lähteä toiselle paikkakunnalle firman pikkujouluihin, jos siellä ollaan myös hotellissa yötä?
Ja kotona on vaimo sekä 6-vuotias lapsi? Firma kuulemma kustantaa hotellin kaikille ketkä tulevat yli 100 kilometrin päästä. Sanoin miehelle, että voin hakea hänet juhlista, mutta hän haluaa jäädä sinne yöksi. Kysyin myös, että eikö kukaan muu aja sieltä takaisin niin ei kuulemma. Kieltäisittekö te tällaisen reissun?
Kommentit (789)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minäkin voisin lähteä juhlimaan samalla lailla niin miksi ei.
Ei ole mitään rasittavampaa kuin pariskunta, joka laskee montako kertaa toinen on käynyt jossakin ja vaatii joka kerrasta oman kerran. Molemmat menee, jos menee ja sillä siisti.
Laskeeko pariskunta menojaan seurassasi? Tottakai sama määrä menoja molemmille.
Kyllä ”laskee”. ”No mee sä tänään, mut mä meen sit ensi viikolla” tai ”Mä lähden nyt, kun sä kävit saunomassa sillon 3 kk sitten” jauhantaa saa kuunnella tällaiselta parilta. Ei niitä menoja tarvii olla saman verran vaan molemmille just sen verran kun haluaa.
Muna alkaa paisua kun kuulenkin sanan pikkujoulu...
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä suoraan voisi kieltää, mutta antaa kyllä hyvän mahdollisuuden olla uskoton.
Kyllä itse miehenä käyttäisin tilaisuuden hyväkseni ja maistaisin kiellettyä hedelmää, vaikka onnellisessa suhteessa olisinkin.
Yhtälailla naiset pettää näissä pikkujouluissa, siis tosi useat.
Niin monet pikkujoulut käyneenä tiedän näiden olevan lähes pelkästään seksiä tihkuvia juhlia. Naiset ja miehet pukeutunut ja laittautuneet seksikkääksi, viina virtaa ja halut hyrrää.
Nämä ovat kohdallani odotetuimmat juhlat vuodessa juuri tämän takia.
Kuulostaa todella onnelliselta parisuhteelta. Vaimosi on onnenpirkko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään rasittavampaa kuin pariskunta, joka laskee montako kertaa toinen on käynyt jossakin ja vaatii joka kerrasta oman kerran. Molemmat menee, jos menee ja sillä siisti.
Kyllä ”laskee”. ”No mee sä tänään, mut mä meen sit ensi viikolla” tai ”Mä lähden nyt, kun sä kävit saunomassa sillon 3 kk sitten” jauhantaa saa kuunnella tällaiselta parilta. Ei niitä menoja tarvii olla saman verran vaan molemmille just sen verran kun haluaa.
Se on sun näkemys. Pariskunta päättää itse kuinka tasapuolisesti haluavat mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on niin fiksu mies, että ei itse halua tuollaisiin pikkujouluihin.
Kuvitellaan, että jos hän haluaisi lähteä, niin totta kai hänen on silloin mentävä, mutta tekisimme ensin eropaperit selviksi. Koska sehän olisi selvä signaali, ettei mies enää viihdy suhteessamme,jos tuollaisiin orgioihin mieli tekee. Minua ja lapsiani ei kukaan mies tule koskaan häpäisemään niin.
Olen sivusta seurannut ystäväni miehen toilailuja vieraiden naisten kanssa baareissa, kun oma vaimo oli pienen lapsen kanssa kotona. Kerran kuulin valehtelematta, kuinka hän ruinasi eräältä naiselta # pil... # humalassa. Järkyttävää käytöstä ukkomieheltä.Eli ilman sun vahtimista sun mies olisi siellä joukon jatkona ruinaamassa?
Etkö osaa lukea? Minä olen valinnut fiksun miehen, joka ei minua eikä lapsiaan häpäise, niin kuin ystäväni ja monien muiden naisten miehet tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saisi lähteä. Luotan häneen.
Älä luota. Älä ole lapsellinen. Kaikki sellaiset miehet jotka haluavat pikkujouluihin ym orgioihin ilman vaimoaan pettävät jos faksi käy. Se on fakta. Miehet itse ovat sen kertoneet.
Vierailija kirjoitti:
Muna alkaa paisua kun kuulenkin sanan pikkujoulu...
Ei sua sielläkään lykästä.
Samapa tuo, on joka viikko "ylitöissä" muikkelinsa kämpällä
Vain jakorasiat ja pukit käyvät pikkujouluissa. Muut ymmärtävät jo nykyään pysyä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on niin fiksu mies, että ei itse halua tuollaisiin pikkujouluihin.
Kuvitellaan, että jos hän haluaisi lähteä, niin totta kai hänen on silloin mentävä, mutta tekisimme ensin eropaperit selviksi. Koska sehän olisi selvä signaali, ettei mies enää viihdy suhteessamme,jos tuollaisiin orgioihin mieli tekee. Minua ja lapsiani ei kukaan mies tule koskaan häpäisemään niin.
Olen sivusta seurannut ystäväni miehen toilailuja vieraiden naisten kanssa baareissa, kun oma vaimo oli pienen lapsen kanssa kotona. Kerran kuulin valehtelematta, kuinka hän ruinasi eräältä naiselta # pil... # humalassa. Järkyttävää käytöstä ukkomieheltä.Eli ilman sun vahtimista sun mies olisi siellä joukon jatkona ruinaamassa?
Etkö osaa lukea? Minä olen valinnut fiksun miehen, joka ei minua eikä lapsiaan häpäise, niin kuin ystäväni ja monien muiden naisten miehet tekevät.
Ai ei häpäise? Kielenkäyttösi perusteella kuulutte johonkin uskonlahkoon ja asutte maalla? Pikkujouluthan on tarkoitettu syntisiä kaupunkilaisia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä luota. Älä ole lapsellinen. Kaikki sellaiset miehet jotka haluavat pikkujouluihin ym orgioihin ilman vaimoaan pettävät jos faksi käy. Se on fakta. Miehet itse ovat sen kertoneet.
En usko, mutta jos pettää niin sitten pettää. Saa silti luvan mennä.
Mitä ihmettä, puolisoni on lähdössä toiselle paikkakunnalle peräti kaksi hotelliyötä sisältäville pikkujouluille (ilmeisesti pe koulutusta, la ensin jotain urheilua yms. aktiviteettia, illalla sitten syömään ja varmaan jatkot baarin puolelle, su hotelliaamiainen ja sitten kotiin). En ole yhtään osannut tästä hermostua, vaikka kotona onkin vaimo ja kaksi päiväkoti-ikäistä.
Minä katsos luotan puolisooni, jos se luottamus on mennäkseen niin ei siinä kyllä firman pikkujoulujen kieltämiset auta.
Tuollaisessa asiassa mies ei tarvitse naisen lupaa vaan hän saa jäädä sinne toiseen kaupunkiin sanoi nainen mitä tahansa. Naisilla ei muutenkaan oke oikeutta käskeä miehiä missään tai vaatia heiltä mitään.
Toisesta ihmisestä ei voi koskaan olla varma. En luota edes itseeni 100%, että en varmasti tule koskaan pettämään miestäni. Kuka tietää, mitä elämässä tapahtuu. Tuskin kaikki pettäjät ovat etukäteen päättäneet, että nyt muuten petän.
Toista ei kuitenkaan voi omistaa tai kahlita. Vaikka en luota mieheeni (enkä siis itseeni 100%), luotan riittävästi, että voin toivottaa hänelle hauskaa pikkujoulua ja olla kohtalaisen varma, että hän pysyy kaidalla tiellä. Tämä siksi, että hän ihmisenä on sellainen, että kokisi pettämisen olevan väärin sekä minua että häntä itseään kohtaan. Hän pettyisi itseensä ihmisenä, jos lähtisi sille tielle. Sama on minulla eli pettäisin ennen kaikkea itseni.
Joskus tunnen mustasukkaisuutta. Esimerkiksi silloin, kun mies soittaa toiselta puolelta maailmaa kännissä kotiin ja kertoo, miten mukavaa on. Se tunne kouraisee vatsanpohjassa, mutta menee onneksi nopeasti ohi. En voi tehdä mitään muuta kuin luottaa hänen hyvyyteensä ihmisenä. Toistaiseksi hän on ollut kaiken luottamukseni arvoinen. Ja lopulta tämä on myös itsetuntokysymys eli jos pelkään hänen pettävän, lähinnä mietin, että miten tyhmä mies olisi, jos pettäisi kaltaistani naista. Toista samanlaista hän ei saa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo laskee mun menoja ja muistuttaa joka kerta, kun sellaista suunnittelen, että hän ei käy missään.
Se johtuu vain siitä, että oma kaveriporukkansa ei saa kertakaikkiaan mitään järjestettyä ja näin ollen minun menoni on suoraan häneltä pois.
Ohhoh, miksi et päästäis?
Ollaan oltu 30 v yhdessä. Molemmat saanut liikkua myös ilman toista.
Nyt kun mietin asiaa niin totean että todennäköisesti mieheni on harrastanut seksiä muitten kanssa näinä 30 v.
Vierailija kirjoitti:
Olen sivusta seurannut ystäväni miehen toilailuja vieraiden naisten kanssa baareissa, kun oma vaimo oli pienen lapsen kanssa kotona. Kerran kuulin valehtelematta, kuinka hän ruinasi eräältä naiselta # pil... # humalassa. Järkyttävää käytöstä ukkomieheltä.
Ei miehesi ole fiksu vaan täys lapanen.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, miksi et päästäis?
Ollaan oltu 30 v yhdessä. Molemmat saanut liikkua myös ilman toista.
Nyt kun mietin asiaa niin totean että todennäköisesti mieheni on harrastanut seksiä muitten kanssa näinä 30 v.
Lisään vielä. Molemilla tarve myös perheen ulkopuoliseen elämään.
Jos oltais mustasukkaiset luonteet niin ei oltas oltu yhessä 30 v.
Mulla tiedossa tyttöjen ilta ja yöpyminen nyt lauvantaina, "saan" mennä. Mieheni toteaa että vietä kiva ilta vaan.
Olen hämmästynyt. Onko todella suhteita, joissa ei tehdä omia reissuja ja pikkujouluihin lähtö tuottaa päänvaivaa ja mustasukkaisuutta? Itse (nainen) ainakin tarvitsen välillä omia illanviettoja ja reissuja kaveriporukan kanssa Suomessa ja ulkomailla. Näin tekee myös puoliso (mies). Olisipa kurjaa olla suhteessa, jossa on noin suuri luottamuspula.
Disclaimer: paljon vietetään aikaa myös yhdessä ja perheenä, mutta irtiotot silti tarpeellisia ruuhkavuosina.