Saisiko teidän miehenne lähteä toiselle paikkakunnalle firman pikkujouluihin, jos siellä ollaan myös hotellissa yötä?
Ja kotona on vaimo sekä 6-vuotias lapsi? Firma kuulemma kustantaa hotellin kaikille ketkä tulevat yli 100 kilometrin päästä. Sanoin miehelle, että voin hakea hänet juhlista, mutta hän haluaa jäädä sinne yöksi. Kysyin myös, että eikö kukaan muu aja sieltä takaisin niin ei kuulemma. Kieltäisittekö te tällaisen reissun?
Kommentit (789)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras parisuhde syntyy kun on kaksi sellaista ihmistä on yhdessä, joilla on voimakkaat defenssit sen suhteen että tulisivat petetyiksi ja kyky valehdella itselleen.. Molemmat ajattelevat kauniisti toisesta ja ovat 100% varmoja että ”Pena on ihan kiltisti siellä laivareissulla.”. Todellisuudessa molemmat pettää, mutta luulevat että oma puoliso on 100% uskollinen. Näitä on nähty. No mikäs siinä..toisaalta voi olla hyvinkin toimiva parisuhde tuollainenkin.
😂Kerro oma vaihtoehtosi. Mikä on parempi kuin tuo? Mitä pitäisi tehdä, miten toimia, mitä ajatella?
No, meillä ei kumpikaan käy tällaisissa kemuissa. Miksi altistaa parisuhde tarkoituksella vaaroille. Tee sinä kuten haluat. Luota, tule petetyksi ja sulje silmät. Sinkkuna voi myös aina olla.
Tuo on sairas parisuhde. Joko eroatte pian tai sitten pysytte hampaat irvessä yhdessä siihen asti kun toinen pimahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mitä lapsenuskoisia kuvitelmia ihmisillä on puolisoistaan.
Kuten täällä sinisilmäiset hokevat ”et voi omistaa” et myöskään koskaan voi täysin tietää, mitä toisen päässä liikkuu.
Kyllä kai parisuhteessa elävilläkin on oikeus omiin ajatuksiin?
Ilman perusteltua syytä en rajoita. Jos perhetilanne vaatii on pakko, esimerkiksi oma yövuoro ja lapsilla ei hoitajaa.
Ajattelen, ettei ihmisen mieltä voi omistaa. Tekee valintansa itse, voi tehdä niitä myös arkena. Voin vain hallita omaa käytöstäni ja valintojani. Itsearvostus tulee rakentaa sitä kautta, ei toisen valintojen.
Ei se poissulje, ettei pettäminen tuntuisi musertavalle. Mutta koko omaa arvostusta naisena, ihmisenä ja äitinä sen ei tule nollata.
Vierailija kirjoitti:
Sovitte jonkun ajan koska miehen täytyy olla nukkumassa, esim. 01:00 h. Kysyt hotellin nimen ja huoneen numeron. Sovitte, että tasan 01:00 teette Facetime-videopuhelun, jotta näet, että mies on menossa nukkumaan. Klo 01:30 soitat hotelliin ja siihen huonenumeroon.
Tuo on täysin sairas idea ja jopa tuollaisella trollaaminen osoittaa kommentoijan kieroutuneen ajatusmaailman.
Vierailija kirjoitti:
Saa mennä, mutta samalla reissulla vaihtuu kodista lukot ja sen pettävän sian romut löytyy roskakatoksesta.
Miksi olet pettävän sian kanssa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa mennä mihinkään firman pippaloihin. Pikkujoulut, saunaillat sun muut ryyppäys- ja panokekkerit on kiellettyjä.
Ukon paikka on kotona päänsäryn ja läksytyksen välissä kunnes se tajuaa häipyä lopullisesti.
Ja sitten ihmetellään, että mies lähti hyvästä, ellei peräti täydellisestä liitosta.
Ei ne teidän ukot niin kuumia pakkauksia ole etteikö me työpaikan naiset voitaisi niitä vastustaa.
seuraavana päivänä kun miehesi tulee himaan tee uskollisuustesti eli esari taakse ja imeskelet suusi täyteen mälliä ja nielessäsi reflektoit eli vertaat edelliseen lastiin, mikäli se oli helposti nieltävissä tällä kertaa, tai saalis oli niukahko, voinet tehdä omat johtopäätökset
Vierailija kirjoitti:
JOS on kerran yhteinen lapsi niin asioista keskutellaan niin, että pelisäännöt tulevat selviksi. En pitäisi hyvänä, jos minut jätettäisiin 6-vuotiaan kanssa yksin kotiin sillä aikaa kun mies menee ryyppyreissulle. Sellaiset eivät kuulu perheenisälle. Voihan hän mennä sinne pikkujouluihin omalla autolla ja ajaa kotiin. Pitääkö siellä vetää överikännit?
Itse en ota lainkaan, jos olen autolla liikkeellä. Mutta täysin ilman alkoholia ja överikännien väliin mahtuu aika monta vaihtoehtoa. Näin ollen on huomattavasti turvallisempaa, että mies jää hotelliin yöksi.
Mikä kysymys tämä on? Minä olen lähdössä firman pikkujouluihin alle 100 km:n päähän ja yöksi hotelliin eikä minulla ole käynyt pienessä mielessäkään, että minulla pitäisi olla tähän jonkun muun kuin työnantajan lupa.
Nainen olen ja mies pärjää aivan hyvin kotona itsekseen koko yön. Miksi sinä et?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne teidän ukot niin kuumia pakkauksia ole etteikö me työpaikan naiset voitaisi niitä vastustaa.
Yleensä, mitä vastenmielisimpi ukko, sitä mustasukkaisempi vaimo. Eräs tuttu oli lähiöpubissa töissä parikymppisenä viehättävänä nuorena naisena opintojen ohella ja sai haukut ja huorittelut erään kuuskymppisen vanhan, lihavan ja paskalle ja kuselle haisevan kokopäivätoimisen juopon vaimolta, kun muka yrittää iskeä häneltä miehen väkisin. Olisiko tämä tuttuni ammattihymyillyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti vastaavassa tilanteessa pyytäisin vanhempiani ottamaan lapsen yökylään ja nauttisin, kun saisin olla välillä yksin kotona.
Tai lapsi hoitoon ja sinä lähdet mukaan pikkujouluihin.
Se olisikin hupaisa tilanne, kun yhden työntekijän puoliso vaatisi päästä mukaan pikkujouluihin :-D
Sairasta tuollainen kyttääminen
Yhdessä edellisessä työpaikassani oli kolmekymppinen nainen joka toimi asiakaspalvelupäällikkönä. Hän oli naimisissa viiskymppisen miehen kanssa joka oli joku johtaja jossain toisessa firmassa.
Jostain ihme syystä tämä mies oli aina mukana myös meidän firman pikkujouluissa, hän tosin tunsi meidän firman toimitusjohtajan, mutta kumminkin, mitä hän teki siellä "kuokkimassa" vai oliko tosissaan nuorta vaimoaan vahtimassa? Muita puolisoita ei meidän firman pikkujouluissa näkynyt.
Onneksi minulla on niin fiksu mies, että ei itse halua tuollaisiin pikkujouluihin.
Kuvitellaan, että jos hän haluaisi lähteä, niin totta kai hänen on silloin mentävä, mutta tekisimme ensin eropaperit selviksi. Koska sehän olisi selvä signaali, ettei mies enää viihdy suhteessamme,jos tuollaisiin orgioihin mieli tekee. Minua ja lapsiani ei kukaan mies tule koskaan häpäisemään niin.
Olen sivusta seurannut ystäväni miehen toilailuja vieraiden naisten kanssa baareissa, kun oma vaimo oli pienen lapsen kanssa kotona. Kerran kuulin valehtelematta, kuinka hän ruinasi eräältä naiselta # pil... # humalassa. Järkyttävää käytöstä ukkomieheltä.
Saa. Ihmisen on saatava elää omaa elämäänsä. Jos en luota mieheen sen vertaa ja pitäisi alkaa määräillä menemisiä, eroisin.
Tietysti saisi. En omista miestäni, enkä lapsiani. Enkä pitäisi miestä, joka odottaa minulta lupaa lähteä firman pikkujouluihin. En itsekään kysy lupaa. Asioista voi jutella, mutta tuskin on järkevää kieltää toiselta jotain, eihän hän ole sinun lapsesi, jota pitäisi kasvattaa.
Miksi muuten haluaisit kieltää? Jos mustasukkaisuudesta, niin jos mies on pettävää lajia, niin ei siihen tarvita firman pikkujouluissa toisella paikkakunnalla yöpymistä. Ja mitä sitten jos pettäisikin? Palannee takaisin luoksenne, jos kotona on parempi olla kuin vieraissa.
Vaikea edes ymmärtää miten puolisolta pitäisi pyytää lupa pikkujouluihin. Ikinä en voisi elää suhteessa jossa a) luottamus toiseen on näin huono ja b) puolisolla olisi oikeus päättää toisen menoista.
Aina tietenkin on hyvä varmistaa ettei ole päällekkäisiä menoja, mutta muuten pikkujoulut on aivan itsestään selvä asia.
Onneksi mulla on fiksu vaimo, jolla ei tulisi edes mieleen estää mua menemästä pikkujouluihin. Ja sama toisin päin.
Trolleja ja mt-tapauksia on nykyään aika vaikea erottaa toisistaan. Melkein uskon, että jotkut on niin sekaisin kuin tässä ketjussa on kirjoitettu.
Eihän sitä suoraan voisi kieltää, mutta antaa kyllä hyvän mahdollisuuden olla uskoton.
Kyllä itse miehenä käyttäisin tilaisuuden hyväkseni ja maistaisin kiellettyä hedelmää, vaikka onnellisessa suhteessa olisinkin.
Yhtälailla naiset pettää näissä pikkujouluissa, siis tosi useat.
Niin monet pikkujoulut käyneenä tiedän näiden olevan lähes pelkästään seksiä tihkuvia juhlia. Naiset ja miehet pukeutunut ja laittautuneet seksikkääksi, viina virtaa ja halut hyrrää.
Nämä ovat kohdallani odotetuimmat juhlat vuodessa juuri tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on niin fiksu mies, että ei itse halua tuollaisiin pikkujouluihin.
Kuvitellaan, että jos hän haluaisi lähteä, niin totta kai hänen on silloin mentävä, mutta tekisimme ensin eropaperit selviksi. Koska sehän olisi selvä signaali, ettei mies enää viihdy suhteessamme,jos tuollaisiin orgioihin mieli tekee. Minua ja lapsiani ei kukaan mies tule koskaan häpäisemään niin.
Olen sivusta seurannut ystäväni miehen toilailuja vieraiden naisten kanssa baareissa, kun oma vaimo oli pienen lapsen kanssa kotona. Kerran kuulin valehtelematta, kuinka hän ruinasi eräältä naiselta # pil... # humalassa. Järkyttävää käytöstä ukkomieheltä.
Eli ilman sun vahtimista sun mies olisi siellä joukon jatkona ruinaamassa?
Siis esim jos lapsi sairastaa niin molemmat vanhemmat jäävät töistä kotiin? Vauvan yösyöttöön herää kumpikin?
Vanhemmilla ei ole mitään omia harrastuksia tai muutakaan elämää koska lasta on aina hoidettava yhdessä?
Kuulostaa paitsi todella hankalalta myös todelliselta vankilalta.