Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisiko teidän miehenne lähteä toiselle paikkakunnalle firman pikkujouluihin, jos siellä ollaan myös hotellissa yötä?

Vierailija
01.12.2021 |

Ja kotona on vaimo sekä 6-vuotias lapsi? Firma kuulemma kustantaa hotellin kaikille ketkä tulevat yli 100 kilometrin päästä. Sanoin miehelle, että voin hakea hänet juhlista, mutta hän haluaa jäädä sinne yöksi. Kysyin myös, että eikö kukaan muu aja sieltä takaisin niin ei kuulemma. Kieltäisittekö te tällaisen reissun?

Kommentit (789)

Vierailija
61/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta porukkaa täällä. Oikeasti ko jotkut ihmiset luulevat, että heillä on oikeus kieltää puolisoa tai puolisolla on oikeus kieltää häntä itseään? Aatelkaa, et jotkut elää tuollaisessa suhteessa ja pitää tuota normaalina. Puistattavaa.

Jos kotona on pieni lapsi niin kyllä sillä toisella osapuolella on jotain sanottavaa toisen menoihin. Ei toista voi jättää yksin.

Melkoista lässytystä taas. Jos ei kuusivuotiaan kanssa pärjää yhtä yötä, niin sitten on jo jossain pahasti vikaa.

Vierailija
62/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on aikuinen ihminen, ei se tarvitse multa lupaa.

Meidän perheessä keskustelu menisi kutakuinkin näin:

Mies:”mulla ois duunin pikkujoulut 10.12 Tampereella, eihän sulle osu mitään samaksi illaksi?”

Minä:” ei, mene ja pidä hauskaa”

Meillä menee muuten lähes samalla tavalla, mutta lisäisin vielä kysymyksen mihin menevät syömään ja sitten mietittäisiin ollaanko syöty siellä ja mitä kaikkea hyvää siellä onkaan listalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako olla ollenkaa yhdessä jos tuollaisia miettii, ei toista voi omistaa ja jos ei luota niin parempi mennä omille teille.

Vierailija
64/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minulla oikeutta ole kieltääkään, mutta oon nähny työni puolesta niin paljon näitä pikkujoulupettämisiä ja muita porsasteluja, että kertoisin kyllä, että kovin vaikeelta tuntuu. Toisaalta tietää kyllä jo muutenkin, että en kovin korkealle arvosta mitään pikkujouluja muutenkaan.

Sama. Pääsisi menemään mutta se tietäisi että tekisin seuraavana viikonloppuna yksin laivaristeilyn. Sitä mies ei halua.

Onko teillä aikuisten tasavertainen parisuhde, vai jotain lasten kostoleikkejä?

Kannattaa lopettaa tuollainen parisuhde jossa manipuloidaan, pelataan pelejä ja kiristetään. Kokeile sitten uudelleen kun kasvat itsenäiseksi aikuiseksi ihmiseksi. Tuo ei ole tervettä.

Vierailija
65/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minulla oikeutta ole kieltääkään, mutta oon nähny työni puolesta niin paljon näitä pikkujoulupettämisiä ja muita porsasteluja, että kertoisin kyllä, että kovin vaikeelta tuntuu. Toisaalta tietää kyllä jo muutenkin, että en kovin korkealle arvosta mitään pikkujouluja muutenkaan.

Eli koska olet nähnyt työssäsi jonkun vieraan ihmisen pettämisiä, sillä perusteella sinun puolisosi saisi sitten jättää omat pikkujoulunsa väliin? Arveletko siis, että pikkujouluihin meneminen saisi hänetkin pettämään? Nyt on luottamus kunnossa.

Itsekin paljon nähnyt pettämistä ja juurikin eniten pikkujouluissa, koska tilanne vain on mahdollisimman helppo siihen. Ja varsinkin joku hotellimajoitus tekee asian äärimmäisen helpoksi ja houkuttelevaksi. Ei kannata olla liian naiivi. Joka pikkujouluissa vähintään yksi henkilö pettää puolisoaan ja iso osa muuten käyttäytyy sopimattomasti.

Vierailija
66/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt nuo pikkujoulut se ongelma vai yöpyminen yli päätään poissa kotoa?

Vierailija
67/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on käyny laivalla työporukalla. Sit olen hakenut sen satamasta ja heittänyt matkan varrella naispuolisen työkaverin kotiin.

Vierailija
68/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat saavat matkustaa sekä kotimaassa että ulkomailla niin työn puolesta kuin vapaa-ajalla, enkä olisi parisuhteessa ihmisen kanssa, jolle tämä ei olisi itsestäänselvyys.

Vierailija
69/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näitä pariskuntia oikeasti paljonkin, joissa toinen kuvittelee omistavansa toisen?

Vierailija
70/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että en halua hänen lähtevän. En kuitenkaan estäisi lähtemästä. Jokainen kyllä tietää millaisia firman pikkujoulut ovat. Muuten meillä saa olla öitä poissa.

Pettäjä pettää ihan ilman niitä pikkujoulujakin ja ihminen joka ei petä, ei tee sitä niissä pikkujouluissakaan.

Pettämisen todennäköisyys on korkeampaa firman pikkujouluissa. Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
71/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsekin olen menossa Helsinkiin 250km päähän pikkujouluihin enkä todellakaan ajatellut missään tiukassa tuiskeessa istua 4h automatkaa takasin :D Hotelliin!

Vierailija
72/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisiltä lapsilta voi kieltää kaikenlaista mutta en ymmärrä miten joku edes miettii puolisoltaan tällaisen asian kieltämistä?

Täysin käsittämätön ajatus, tietenkin kumpikin menee oman harkintansa mukaan ja jos se sopii muuten perheen aikatauluihin, ei ole sovittuna mitään muuta tärkeää tms.

Vierailija
73/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta riippumatta kyllä saa, heti kun on keskustellut kanssani muutamat asiat parisuhteessa selväksi. Jos ei suostu keskustelemaan, tai yhtään alkaa pelleily siitä että en minä osaa puhua, tai että joojoo, niin joko istuu kanssani pikkujouluihin menemättä nälkäkuolemaan asti siinä sohvalla, tai sitten eroaa minusta, ja hoitaa järjestelyt sitä varten IHAN ITSE,

Vierailija
74/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Pääsisi menemään mutta se tietäisi että tekisin seuraavana viikonloppuna yksin laivaristeilyn. Sitä mies ei halua.

Onko teillä aikuisten tasavertainen parisuhde, vai jotain lasten kostoleikkejä?

Kannattaa lopettaa tuollainen parisuhde jossa manipuloidaan, pelataan pelejä ja kiristetään. Kokeile sitten uudelleen kun kasvat itsenäiseksi aikuiseksi ihmiseksi. Tuo ei ole tervettä.

Oman työpaikan pikkujoulut on kahvi ja torttu työajalla. Tottakai tarvitsen vastaavanlaisen huvituksen itselleni; vuorokausi poissa kotoa, hyvää ruokaa, seuraa ja alkoholia. Vai pitäisikö toisen olla ikuinen kotipiika toisen liidellessä omissa menoissa? Mielestäni reilua ja tasa-arvoista.

Vierailija
75/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sanottu, että pettäjä kyllä löytää mahdollisuuden. Vaikka en olekaan pettäjä, niin ei tässä korona-aikaan mitään tilaisuuksia tarjoudu. Kotona suurimman osan ajasta. Kuka siinä lähtee "roskia viemään" tai "Joren kanssa kaljalle"?

Mitään pikkujouluja ei edes järjestetä. Ei tässä voi pettää muuta kuin välillä vasemman käden kanssa.

Vierailija
76/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP olisi tosissaan niin toivottavasti mies ymmärtää pakata kimpsunsa ja etsiä jonkun täysipäisen.

Vierailija
77/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, tottakai saisi mennä. Ei lapsella ole mitään tekemistä pikkujoulujen kanssa? Kummasti helpottaa jos yöksi jää/itse kotiin kulkee niin ei tarvi lapsia aamuyöllä pakata autoon ja lähteä hakemaan. Kunhan suunilleen tiedän milloin kotiutuu niin voin vaikka lähteä lasten kanssa mummolaan leipomaan niin saa nukkua krapulansa rauhassa pois=on nopeammin taas maailman paras iskä. Samalla lailla toimii toistepäin jos minulla on bileet mies tietää että on 2vrk päävastuussa lapsista, tosin minä en juo eikä alkokrapulaa ole mutta väsykrapula kuitenkin. Jos meillä olis tarve pettää toisiamme kyllä se toteutettais jossain ihan muualla kuin firman pikkujouluissa. Jos ei petä ei sitä petä vaikka millanen känni tai firman irma verkkosukkahousuissa keikistelis vieresssä.

Vierailija
78/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mennä. Saan itkupotkuraivarit, jos alkaa pikkujouluista edes puhumaan.

Vierailija
79/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koska olet nähnyt työssäsi jonkun vieraan ihmisen pettämisiä, sillä perusteella sinun puolisosi saisi sitten jättää omat pikkujoulunsa väliin? Arveletko siis, että pikkujouluihin meneminen saisi hänetkin pettämään? Nyt on luottamus kunnossa.

Itsekin paljon nähnyt pettämistä ja juurikin eniten pikkujouluissa, koska tilanne vain on mahdollisimman helppo siihen. Ja varsinkin joku hotellimajoitus tekee asian äärimmäisen helpoksi ja houkuttelevaksi. Ei kannata olla liian naiivi. Joka pikkujouluissa vähintään yksi henkilö pettää puolisoaan ja iso osa muuten käyttäytyy sopimattomasti.

Mikä sitten ratkaisuksi? Koska se teoreettinen mahdollisuus on olemassa, että puoliso saattaisikin pettää pikkujouluissa, niin pidetään kaikki vaan puolisomme kotona istumassa? Kertokaa nyt sitten, mitä te kaikki epäilevät erkit teette.

Olkoon liian naiivia vaan, mutta luotan puolisooni eikä tulisi mieleenkään alkaa nihkeilemään, jos hänellä on jotain kivaa menoa tulossa. Ongelmia tulisi myös, jos hän alkaisi kitisenään jostain minun juhlistani.

Vierailija
80/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilusti harrastellut panohommia noilla työpaikan hotellireissuilla. Niin tekee aika moni muukin. Siinä ei puoliso ja lapset ole häiriönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä