Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloin lähettää todella rakastavia ja tuttavallisia synttärionnitteluita facebook-kavereille, joita en ole nähnyt kuin kerran 10v sitten :D

Vierailija
30.11.2021 |

Ihanaa synttäriä Markus, toivottavasti sulla on ihan SUPER päivä, rakkautta :) <3 *kukka*

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih

Vierailija
2/7 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, me lennetään 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän miettivät, että mitä helvettiä. No NIINPÄ

Vierailija
4/7 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen  alkanut tehdä samaa. Mun kavereista kahdella on joku uhmamurrosteini-ikä meneillään , ovat yli kuuskymppisiä. Vee viesteihin vastaan "toivottavasti olet kohta paremmalla mielellä" ja "rukoilen puolestasi" : D D D Tulee hiljaista!

Vierailija
5/7 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan tympeille facebook-tyypeille aina ylitsevuotavan imelästi. ''Ihanaa päivää'' jne.

Vierailija
6/7 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tästä ketjusta mitään.

Vierailija
7/7 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen mikä saa ihmisen kirjoittamaan saman "Onnea!" viestin joka vuosi, vuodesta toiseen aina uudelleen toisen seinälle kun FB muistuttaa syntymäpäivästä, vaikka mitään muuta yhteydenpitoa ei ole ollut peruskoulun päättymisen jälkeen, josta on jo yli kymmenen vuotta.

Minulle näitä tulee muutamalta ja ihmettelen että miksi, eikö heillä ole omia kavereita, puolisoita tms., ja ainoat "ystävät" lapsuudesta jotka nekin muuttuneet jo aika päivää sitten pelkiksi nimiksi kontaktilistalla.

Kyseiset ihmiset ei varmasti tunnistaisi minua kaupungilla, enkä minä heitä kun viimeinen muistikuva koko ihmisestä on yläasteen kevätjuhlasta.