Aloin lähettää todella rakastavia ja tuttavallisia synttärionnitteluita facebook-kavereille, joita en ole nähnyt kuin kerran 10v sitten :D
Ihanaa synttäriä Markus, toivottavasti sulla on ihan SUPER päivä, rakkautta :) <3 *kukka*
Kommentit (7)
Siinähän miettivät, että mitä helvettiä. No NIINPÄ
Minä olen alkanut tehdä samaa. Mun kavereista kahdella on joku uhmamurrosteini-ikä meneillään , ovat yli kuuskymppisiä. Vee viesteihin vastaan "toivottavasti olet kohta paremmalla mielellä" ja "rukoilen puolestasi" : D D D Tulee hiljaista!
Mä vastaan tympeille facebook-tyypeille aina ylitsevuotavan imelästi. ''Ihanaa päivää'' jne.
Minä taas ihmettelen mikä saa ihmisen kirjoittamaan saman "Onnea!" viestin joka vuosi, vuodesta toiseen aina uudelleen toisen seinälle kun FB muistuttaa syntymäpäivästä, vaikka mitään muuta yhteydenpitoa ei ole ollut peruskoulun päättymisen jälkeen, josta on jo yli kymmenen vuotta.
Minulle näitä tulee muutamalta ja ihmettelen että miksi, eikö heillä ole omia kavereita, puolisoita tms., ja ainoat "ystävät" lapsuudesta jotka nekin muuttuneet jo aika päivää sitten pelkiksi nimiksi kontaktilistalla.
Kyseiset ihmiset ei varmasti tunnistaisi minua kaupungilla, enkä minä heitä kun viimeinen muistikuva koko ihmisestä on yläasteen kevätjuhlasta.
Hih hih