Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naistenpunnerrukset", montako jaksat?

27.02.2015 |

Hävettää myöntää, itsellä menee vain 20. Projekti päällä, että jossain vaiheessa jaksaisi vähän enemmän..

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:46"]Se joka väittää, että vetää kymmeniä punnerruksia treenaamatta vuosiin tai kymmenien kilojen ylipainolla, joko a) tekee liikkeen väärin tai b) valehtelee. Mä nostan maastavedossa pitkälti toistasataa kiloa ja penkkipunnerruksessa 60, enkä saa kuin sen parikymmentä punnerrusta kasaan. Mutta av:llahan kaikki on mahdollista ;-). [/quote] No mä olen viimeiset kaksi vuotta vaan maannut kotona, punnerruksia sain 10, penkistä nostan 50kg (enemmän kuin painan) ja mm jalkaprässissä saan 80kg. En ole sitten kuitenkaan ihan rapakuntoinen. Ja pystyn siis tekemään nuo ihan sarjoina ;)

[/quote]

Ja sitte sä heräsit.
[/quote]
Avlla on näköjään vaikea uskoa totuuksiakin :) vot tulla vaikka katsomaan jos et usko

Vierailija
42/49 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:51"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:46"]Se joka väittää, että vetää kymmeniä punnerruksia treenaamatta vuosiin tai kymmenien kilojen ylipainolla, joko a) tekee liikkeen väärin tai b) valehtelee. Mä nostan maastavedossa pitkälti toistasataa kiloa ja penkkipunnerruksessa 60, enkä saa kuin sen parikymmentä punnerrusta kasaan. Mutta av:llahan kaikki on mahdollista ;-). [/quote] No mä olen viimeiset kaksi vuotta vaan maannut kotona, punnerruksia sain 10, penkistä nostan 50kg (enemmän kuin painan) ja mm jalkaprässissä saan 80kg. En ole sitten kuitenkaan ihan rapakuntoinen. Ja pystyn siis tekemään nuo ihan sarjoina ;) [/quote] Ja sitte sä heräsit. [/quote] Avlla on näköjään vaikea uskoa totuuksiakin :) vot tulla vaikka katsomaan jos et usko

[/quote]

No kerro mihin tulen, niin tulen katsomaan, kun kaksi vuotta sohvalla maannut nainen nostaa penkistä yli oman ruumiinpainonsa. Se on vaan kumma, että jos mies haluaa edistyä voimaharjoittelussa, hän käy viisi kertaa viikossa salilla, syö proteiinia, noudattaa treeniohjelmaa ja harjoittaa pari kertaa viikossa aerobista, mutta nainen senkun makaa vuosikausia sohvalla ja nostaa silti 50 kiloo penkistä ekalla yrittämällä. Sori, ei mee läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tän ollut kyllä tarkoitus olla kilpailu tai mikään riidan aihe..

Vierailija
44/49 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:51"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:46"]Se joka väittää, että vetää kymmeniä punnerruksia treenaamatta vuosiin tai kymmenien kilojen ylipainolla, joko a) tekee liikkeen väärin tai b) valehtelee. Mä nostan maastavedossa pitkälti toistasataa kiloa ja penkkipunnerruksessa 60, enkä saa kuin sen parikymmentä punnerrusta kasaan. Mutta av:llahan kaikki on mahdollista ;-). [/quote] No mä olen viimeiset kaksi vuotta vaan maannut kotona, punnerruksia sain 10, penkistä nostan 50kg (enemmän kuin painan) ja mm jalkaprässissä saan 80kg. En ole sitten kuitenkaan ihan rapakuntoinen. Ja pystyn siis tekemään nuo ihan sarjoina ;) [/quote] Ja sitte sä heräsit. [/quote] Avlla on näköjään vaikea uskoa totuuksiakin :) vot tulla vaikka katsomaan jos et usko

[/quote]

No kerro mihin tulen, niin tulen katsomaan, kun kaksi vuotta sohvalla maannut nainen nostaa penkistä yli oman ruumiinpainonsa. Se on vaan kumma, että jos mies haluaa edistyä voimaharjoittelussa, hän käy viisi kertaa viikossa salilla, syö proteiinia, noudattaa treeniohjelmaa ja harjoittaa pari kertaa viikossa aerobista, mutta nainen senkun makaa vuosikausia sohvalla ja nostaa silti 50 kiloo penkistä ekalla yrittämällä. Sori, ei mee läpi.
[/quote]
Sori kato kun ei tarvii. Nostin tuon verran jo yläasteella. Aloitin saliharjoittelun viikko sitten usean vuoden tauon jälkeen. Vituttaako ;)

Vierailija
45/49 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti polvet maassa, niitähän menee vaikka kuinka paljon eihän tommoset nyt voi vaan tuntua miltää.

Vierailija
46/49 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

62

Vierailija
47/49 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Pitäisi varmaan testata joskus. Miesten punnerruksia menee se sata nyt ainakin.

Vierailija
48/49 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. On niveltauti, ikää ja ylipainoa.

Vierailija
49/49 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14