Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni tilaa ruuat jostain nettikaupast?

Vierailija
27.02.2015 |

alepasta, cittarista, s-ryhmän? Mä olen tilannut nyt viimeiset kolme kertaa koko viikon ostokset nettikaupan kautta ja olen todella tyytyväinen. Väsyneenä töiden jälkeen ei huvita läheteä ruoka ostoksille joten on ollut mahtava helpotus elämään kun ruuat saa suoraan kotiin:) meilläkin on 6 henkinen perhe ja murkku-ikäisten ruokahalu on valtava... Citymarketiin ruokakauppa on ollut mun käytössä joten onko muista kokemuksia ja mielipiteitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina silloin tällöin.

Cittarin valikoimaa odottelen tänne turkuunkin, nyt ei ole kuin kämynen k-extra. Vielä kun sais toimituksen kotiovelle kohtuuhintaan, nyt oon tilannut työpaikalle.

ei jaksa tajuta, kuljetukset pelaa kaupungeissa... Mutta täältä vähän sivummaltahan ne isommat kaupat puuttuu ja asiakkaat löytyy.

Vierailija
2/4 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan K-kaupasta, Turussa myöskin. En koe kämyiseksi, koska osaan tilata sitä mitä haluan myös sen valikoiman ohi, mitä netissä näkyy. Ja kotiovelle asti tulee ilmaiseksi. Keskustassa asutaan. Myönnän kyllä, että välillä käyn täydennysostoksilla Lidlissä tai Stocmannilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, mutta tilaan yleensä kuivatuotteet netistä. Maitoja ja hedelmiä en koska haluan itse tarkastaa laadun ja päiväykset.

Vierailija
4/4 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, mutta tilaan yleensä kuivatuotteet netistä. Maitoja ja hedelmiä en koska haluan itse tarkastaa laadun ja päiväykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi