Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita tämä valo ja lämpö ahdistaa?

Vierailija
02.04.2025 |

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön keski-ikäinen nainen eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa, koska mies on töissä eikä minulla ole kuin kotityöt joihin käytän aikaa 5 minuuttia päivässä vaikka esitänkin uupunutta

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua

Vierailija
2/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kevään valo ja lämpö saavat sinut uupuneeksi, kun kerran olet uupunut ympäri vuoden? Teillä on hieno parisuhde ja paras perhe-elämä. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalaa eikä sadakaan. Perhosia ja västäräkkejä hilluu pihalla. Psakaa.

Vierailija
4/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua, vaikka minulla ei olekaan mielenterveyshäiriöitä. Elimistöni vain ei kestä auringonvaloa eikä lämpöä, ja siksi olen parhaassa iskussa syksyt ja talvet.

Vierailija
5/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua, vaikka minulla ei olekaan mielenterveyshäiriöitä. Elimistöni vain ei kestä auringonvaloa eikä lämpöä, ja siksi olen parhaassa iskussa syksyt ja talvet.

Ihminen joka kaipaa pimeyttä ja kylmyyttä valon ja lämmön sijaan ei ole henkisesti terve.

Vierailija
6/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kevään valo ja lämpö saavat sinut uupuneeksi, kun kerran olet uupunut ympäri vuoden? Teillä on hieno parisuhde ja paras perhe-elämä. Onnea!

Ei ole hieno kun mies on paljon töissä ja töiden jälkeen väsynyt

ap

Vierailija
7/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, ei. Mene ulos kävelylle.

Vierailija
8/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan lääkitys ihan kohdillaan. Sähköshokki-hoito ?

Vierailija
9/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hieno kun mies on paljon töissä ja töiden jälkeen väsynyt

ap

No mitäpä jos menisit itse töihin niin miehen ei tarvitsisi raataa itseään uuvuksiin 🤦🏼

Vierailija
10/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan lääkitys ihan kohdillaan. Sähköshokki-hoito ?

En halua sähköiskuja

ap

Vierailija
11/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka kaipaa pimeyttä ja kylmyyttä valon ja lämmön sijaan ei ole henkisesti terve.

Jos tässä joku ei ole henkisesti terve niin sinä. Jotkut ihmiset ovat geeniperimältään arktisia ja pärjäävät täällä pohjoisessa. Iho palaa auringossa, syke nousee helteellä ja aivot tahmaavat.

Vierailija
12/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä joku ei ole henkisesti terve niin sinä. Jotkut ihmiset ovat geeniperimältään arktisia ja pärjäävät täällä pohjoisessa. Iho palaa auringossa, syke nousee helteellä ja aivot tahmaavat.

Älä yritä verhota mielenterveysongelmia jonkun arktisen geeniperimän taakse

Vierailija
13/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kesästä enkä liian korkealta paistavasta auringosta, enkä liian kuumasta eli yli 20 astetta. Myös liian pitkät päivän valoisat jaksot on ahdistavia. Varsinkin talven jälkeen kun kevät tulee aina liian nopeaan.

Vierailija
14/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis sopiva lämpö, valoa jo ihan turhan paljon mutta ei ahdista kun vaan ei tarvi töihin herätä.

Vierailija
15/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemä aloitus.

Vierailija
16/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuin keväisin kun asuin kaupungissa. Kävin vain töissä ja sitten pika pikaa kotiin tv:n ääreen, vaikka muut suuntasivat kaupungille tai vaikkapa fillaroimaan. En pitänyt auringosta, räystäiden tippumisesta, linnuista, en mistään. Olin puhki ja poikki. 

Muutin maalle. Nykyisin odotan kevättä kuin kuuta nousevaa. Käyn töissä ja töiden jälkeen liikun luonnossa, seuraan mitä muutoksia siellä tapahtuu ja olen energinen. Aurinko saa minut hymyilemään ja tuumin, kevät on ihmisen parasta aikaa. 

Vierailija
17/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on kotona pimennysverhot niin ei ahdista valoisuus. 

Vierailija
18/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen eri, mutta en minäkään kestä auringonvaloa enkä lämpöä. Olen kyllä henkisesti terve, mutta fyysisesti en.

Vierailija
19/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kaikkia lihavia haittaa lämpö. ovat todella lähellä menehtyä sydänkohtaukseen koska ovat katuvalaita.

Vierailija
20/57 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella on kivaa, kun voi pitää pipoa, eikä tarvitse laittaa tukkaa, kun ei se pysy missään ilman hiuslakkaa. 

Pehko sojottaa joka suuntaan tuulella. :/