Missä vaiheessa kertoisin tapailemalleni naiselle, etten voi saada lapsia?
Olemme tapailleet pari kuukautta, mutta lasten hankinta ei ole tullut puheeksi. Minulle asialla ei ole väliä, eikä tunnu naisellekaan olevan. Muutenhan perhesuunnitelmat olisivat varmaan jo tulleet esiin.
Kommentit (80)
Mitä ajattelet siitä, jos ne siemenet hankitaan jostain muualta?
Kerro mahdollisimman pian. Se että mies on hedelmätön ei tarkoita ettei suhteeseen voisi syntyä lapsia.
No mutta Hei, onhan ne lainasolut keksitty. Tai sitten pyydät ytm kaveria rehellisesti sanottuna panemaan häntä.
Mielestäni 2kk seurustelun jälkeen on hyvä aika.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:05"]
Kysy ensin mitä hän ajattelee lapsi asioista. Kerro sitten suoraan että olet tuhkamuna. Voihan olla että etsii laadukkaampaa.
[/quote]
Minulle asialla ei ole merkitystä tässä vaiheessa suhdetta. Enhän tiedä, olemmeko yhdessä esimerkiksi vuoden päästä. Nainenkaan ei ole osoittanut mitään merkkejä siitä, että hän miettisi lasten hankintaa. Olemme molemmat vähän alle kolmikymppisiä. -ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:13"]
Heti. En seurustelisi miehen kanssa, joka ei voi saada lapsia. Kokisin oloni huijatuksi. Anteeksi, tämä saattaa kuulostaa julmalta, mutta minulle lapset on aina olleet suuri haave ja en tietoisesti ottaisi puolisoa, joka ei niitä voi saada.
[/quote]
Sitten varmaan ottaisit asian itse puheeksi, eikö?
Jos tämä parisuhteesi kaatuu tuohon lapsettomuuteen, sinä saat kyllä palsia, kun etsit pariksesi jonkun, jolla jo on lapia! Ne lapset saavat samalla sinusta isän itselleen!
Aika pian se kannattaa kertoa. Onhan mahdollista, ettei asia haittaaa kumppania lainkaan. Jos taas haittaa, on hyvä tietää hyvissä ajoin.
Tunnen yhden white trash parin jolla lapsettomuus oli miehestä kiinni, miehellä ei ollenkaan siittiöitä. Tai ei pitänyt olla, kunnes hänet Tyks:sissä leikattiin ja palleista löytyi muutama kaveri kaikkien ihmetykseksi. Tyks pakasti siittiöt ja myöhemmin teki koeputkihedelmöityksrn niillä. Valitettavasti saivat kaksoset. Mies on erittäin katkera ja ikävä ihminen.
Se ottaa lasten hankinnan puheeksi, joka lapsia haluaa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:13"]
Heti. En seurustelisi miehen kanssa, joka ei voi saada lapsia. Kokisin oloni huijatuksi. Anteeksi, tämä saattaa kuulostaa julmalta, mutta minulle lapset on aina olleet suuri haave ja en tietoisesti ottaisi puolisoa, joka ei niitä voi saada.
[/quote]
[/quote]
Miksi pitäisi itse ottaa puheeksi? Kyllä oma vajavaisuus kerrotaan toiselle.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:13"]
[/quote]
[/quote]
No ei tietenkään. Se ottaa puheeks joka kantaa salaisuutta, ei se toinen.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:13"] Heti. En seurustelisi miehen kanssa, joka ei voi saada lapsia. Kokisin oloni huijatuksi. Anteeksi, tämä saattaa kuulostaa julmalta, mutta minulle lapset on aina olleet suuri haave ja en tietoisesti ottaisi puolisoa, joka ei niitä voi saada. [/quote] Sitten varmaan ottaisit asian itse puheeksi, eikö? [/quote] Miksi pitäisi itse ottaa puheeksi? Kyllä oma vajavaisuus kerrotaan toiselle.
[/quote]
Se ottaa lasten hankinnan puheeksi, joka lapsia haluaa. Tietenkin.
Ehkä se akkakin on tyhmä maho, eikä siksi puhu tulevaisuudesta.
Kyllä minustakin ihmisen täytyy saada suunsa itse auki, jos lasten saaminen on hänelle suhteessa jokin kynnyskysymys. Nyt ei kyllä siltä vaikuta. Olemme molemmat tyytyväisiä tilanteeseen näin. -ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:08"]
Jos haluatte kuitenkin lapsia, adoptoikaa. Lapsettomuushoidot ovat turhia ja kuormittavat yhteiskuntaa viemällä terveydenhuollon resursseja.
[/quote]
lapsettomuushoitoja voi tehdä myös yksityisillä klinikoilla, ja silloin ne antaa töitä monelle ihmisille ja leivän pöytään.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:13"] Heti. En seurustelisi miehen kanssa, joka ei voi saada lapsia. Kokisin oloni huijatuksi. Anteeksi, tämä saattaa kuulostaa julmalta, mutta minulle lapset on aina olleet suuri haave ja en tietoisesti ottaisi puolisoa, joka ei niitä voi saada. [/quote] Sitten varmaan ottaisit asian itse puheeksi, eikö? [/quote] Miksi pitäisi itse ottaa puheeksi? Kyllä oma vajavaisuus kerrotaan toiselle.
[/quote]
Se ottaa lasten hankinnan puheeksi, joka lapsia haluaa. Tietenkin.
[/quote]
Ei kai nyt kukaan nainen pelästytä heti suhteen alkuvaiheessa miestä rupeamalla kyselemään lapsiaikeita. Oletusarvoisesti pariskunnat hankkivat lapsia. On syytä ottaa asia itse puheeksi, jos ei onnistu.
Mä olen saanut lapset ivf-hoidolla. Täytyy sanoa että lapsettomuus piireissä koskaan nämä vialliset miehet ei mitään penaalin terävimpiä kyniä ole, aggressiivisia meuhkaajia jotka eivät juuri puhu lapsettomuudesta.
Mahdollisimman pian. Kysyt vaikka onko hän suunnitellut hankkivansa kasan lapsia ja kerrot samalla oman tilanteesi.