Missä vaiheessa kertoisin tapailemalleni naiselle, etten voi saada lapsia?
Olemme tapailleet pari kuukautta, mutta lasten hankinta ei ole tullut puheeksi. Minulle asialla ei ole väliä, eikä tunnu naisellekaan olevan. Muutenhan perhesuunnitelmat olisivat varmaan jo tulleet esiin.
Kommentit (80)
Naisesi pettyy sinuun perinpohjin jos pamautat tuollaisen asian sitten kun olette olleet muutaman vuoden jo yhdessä.
Sori, mutta lapset on luonnollinen jatkumo parisuhteessa. Jos niitä ei missään nimessä halua tai ei voi saada, niin se kerrotaan kumppanille.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:51"]
Naisesi pettyy sinuun perinpohjin jos pamautat tuollaisen asian sitten kun olette olleet muutaman vuoden jo yhdessä.
[/quote]
Eiköhän lasten hankkiminen tule tuota ennen puheeksi. -ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:51"]
[/quote]
[/quote]
Toivottavasti, miksei ho nyt?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:51"]
[/quote]
[/quote]
Ei näköjään, jos se susta on kiinni. Miksi muuten teit koko aloituksen kun et ilmiselvästi aio kertoa?
Otat puheeksi. Tuntuisi huijatulta häyttää ehkäisyä turhan takia !
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:51"] Naisesi pettyy sinuun perinpohjin jos pamautat tuollaisen asian sitten kun olette olleet muutaman vuoden jo yhdessä. [/quote] Eiköhän lasten hankkiminen tule tuota ennen puheeksi. -ap [/quote] Toivottavasti, miksei ho nyt?
[/quote]
Asia ei ole minulle tärkeä ja nautimme suhteesta tällaisenaan. -ap
Heti, ettei naisen aika tuhlaannu.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:58"]
Heti, ettei naisen aika tuhlaannu.
[/quote]
Mutta nainen saa tuhlata miehen aikaa vaikenemalla siitä, että haluaa ehdottomasti lapsia? -ap
Lasten Hannu munen on oletusarvo ja se, joka pokkeaa siitä, krtoo ongelmastaan.
Miehelle tuo on helppo, kun siittiöitä saa aika helposti. Munasolija on vaikeampi saada, saati lainakohtua, kun se on Suomessa kielletty.
Siis lasten saanti on oletusarvo.
Ap on kyllä säälittävä typerä tuhkamuna.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:01"]
Kyllä on TYHMÄ mies!!! :D
[/quote]
Se on itse, joka haukuu toista. Ona sinut kasvatettu huonosti. -ap
Saihan siinä IIholla sarjassakin se inhottava pariskunta valitettavasti lapsia.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:02"]
[/quote]
Ei minulle. Minulle lasten saanti on jokaisen henkilökohtainen valinta, jossa kummatkin vaihtoehdot ovat hyviä. -ap
Voithan ap alkaa aisuriksi ja kasvattaa toisen miehen lapsia.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:02"]
[/quote]
Ei minulle. Minulle lasten saanti on jokaisen henkilökohtainen valinta, jossa kummatkin vaihtoehdot ovat hyviä. -ap
[/quote]
Niin, mutta sinä et voi valita kun ei alakerta toimi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:02"] Siis lasten saanti on oletusarvo. [/quote] Ei minulle. Minulle lasten saanti on jokaisen henkilökohtainen valinta, jossa kummatkin vaihtoehdot ovat hyviä. -ap [/quote] Niin, mutta sinä et voi valita kun ei alakerta toimi.
[/quote]
Olen valintani jo tehnyt. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:37"]
Kerro heti. Monet naiset luonnollisesti haluaa lapsia.
[/quote]
Miksei naisystäväni ole sitten ottanut asiaa puheeksi? -ap
[/quote]
Oletko sitä mieltä että sulla vois olla oikeus loukkaantua jos paljastuu että nainen nimenomaan haluaa lapsia? Sä tässä salaat asioita. Siksi sun on kerrottava. Kukaan täysjärkinen ei nimittäin pidä sitä salailuna, jos joku ei heti kättelyssä kerro haluavansa lapsia. Voihan olla ettei hän vielä tiedä haluaako vai ei. Mutta tosiasiat täytyy olla selvillä että voi edes asiasta päättää. Sun logiikan mukaan suhteessa ei tarvi olla avoin vaan toisen on osattava kysyä kaikki mahdollinen.
[/quote]
Mutta naisen ei tarvitse avoimesti kertoa, että hän haluaa lapsia jonakin päivänä, ja asia on hänelle kynnyskysymys? Ei lasten saaminen voi olla kovin tärkeää, jos ei sitä itse ota puheeksi. -ap
[/quote]
Kahden kuukauden jälkeen? Mitäs luulet, kumpi jää nuolemaan näppejään jos sä et ole rehellinen tuossa suhteessa?