Missä vaiheessa kertoisin tapailemalleni naiselle, etten voi saada lapsia?
Olemme tapailleet pari kuukautta, mutta lasten hankinta ei ole tullut puheeksi. Minulle asialla ei ole väliä, eikä tunnu naisellekaan olevan. Muutenhan perhesuunnitelmat olisivat varmaan jo tulleet esiin.
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:06"]
Voithan ap alkaa aisuriksi ja kasvattaa toisen miehen lapsia.
[/quote]
Kiitos ei. -ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:58"]
Heti, ettei naisen aika tuhlaannu.
[/quote]
Mutta nainen saa tuhlata miehen aikaa vaikenemalla siitä, että haluaa ehdottomasti lapsia? -ap
[/quote]
Naisen hedelmällinen kello tikittää armottomasti.
Selvästi itse pelkäät nyt jätetyksi tulemista, ja siksi et uskalla kertoa noin olennaista asiaa. Pelkuri!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:05"]
Kysy ensin mitä hän ajattelee lapsi asioista. Kerro sitten suoraan että olet tuhkamuna. Voihan olla että etsii laadukkaampaa.
[/quote] Törkimys.
Älkää uskoko tätä. Yrittää vaan ärsyttää naisia. Ei kukaan ole näin tyhmä ja kaiken lisäksi, tuli jo selväksi että aloituksella ei ole mitään oikeaa tarkoitusta.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:02"] Siis lasten saanti on oletusarvo. [/quote] Ei minulle. Minulle lasten saanti on jokaisen henkilökohtainen valinta, jossa kummatkin vaihtoehdot ovat hyviä. -ap [/quote] Niin, mutta sinä et voi valita kun ei alakerta toimi.
[/quote]
Olen valintani jo tehnyt. :) -ap
[/quote]
Siis valitset lapsettomuuden, vaikka et edes voi saada lapsia? :D tai sitten olet joku säälittävä vasektomian teettänyt atm.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:13"] Heti. En seurustelisi miehen kanssa, joka ei voi saada lapsia. Kokisin oloni huijatuksi. Anteeksi, tämä saattaa kuulostaa julmalta, mutta minulle lapset on aina olleet suuri haave ja en tietoisesti ottaisi puolisoa, joka ei niitä voi saada. [/quote] Sitten varmaan ottaisit asian itse puheeksi, eikö? [/quote] Miksi pitäisi itse ottaa puheeksi? Kyllä oma vajavaisuus kerrotaan toiselle.
[/quote]
Sinäkö kerrot sitten jokaiselle partneriehdokkaalle heti ekoilla treffeillä olevasi idiootti?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:07"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:02"] Siis lasten saanti on oletusarvo. [/quote] Ei minulle. Minulle lasten saanti on jokaisen henkilökohtainen valinta, jossa kummatkin vaihtoehdot ovat hyviä. -ap [/quote] Niin, mutta sinä et voi valita kun ei alakerta toimi. [/quote] Olen valintani jo tehnyt. :) -ap [/quote] Siis valitset lapsettomuuden, vaikka et edes voi saada lapsia? :D tai sitten olet joku säälittävä vasektomian teettänyt atm.
[/quote]
Mikäs sinua noin nyppii? -ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:12"]Älkää uskoko tätä. Yrittää vaan ärsyttää naisia. Ei kukaan ole näin tyhmä ja kaiken lisäksi, tuli jo selväksi että aloituksella ei ole mitään oikeaa tarkoitusta.
[/quote]
No paska provo onkin.
Miksi teit tällaisen keskustelun jos et edes harkitse kertovasi?
Mua jotenkin järkyttää nää mammat, jotka ovat haukkumassa tuhkamunaksi sun muuta. Mitä jos Ap olisikin nainen? Ap, piakkoin saattaisi olla aika ottaa asia puheeksi. Toivottavasti hän on samoilla linjoilla tai löydätte ratkaisun.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:39"]Mua jotenkin järkyttää nää mammat, jotka ovat haukkumassa tuhkamunaksi sun muuta. Mitä jos Ap olisikin nainen? Ap, piakkoin saattaisi olla aika ottaa asia puheeksi. Toivottavasti hän on samoilla linjoilla tai löydätte ratkaisun.
[/quote]
No sitten olisi maho lehmä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:39"]
Ap, piakkoin saattaisi olla aika ottaa asia puheeksi. Toivottavasti hän on samoilla linjoilla tai löydätte ratkaisun.
[/quote]
Missä vaiheessa suhdetta sinä olet ottanut lasten hankinnan puheeksi? Meillä on siis pari kuukautta takana, eikä asia tunnu ollenkaan ajankohtaiselta. Olemme myös sellaisia "katsotaan, mitä elämä tuo eteen" -tyyppejä. -ap
Mulla on herpes, mutta ei kai mun tarvitse sitä miehelle kertoa, ellei se itse kysy...?
Kysy ensin mitä hän ajattelee lapsi asioista. Kerro sitten suoraan että olet tuhkamuna. Voihan olla että etsii laadukkaampaa.
Jos haluatte kuitenkin lapsia, adoptoikaa. Lapsettomuushoidot ovat turhia ja kuormittavat yhteiskuntaa viemällä terveydenhuollon resursseja.
Sitten kun hän sanoo olevansa raskaana
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:05"]Kysy ensin mitä hän ajattelee lapsi asioista. Kerro sitten suoraan että olet tuhkamuna. Voihan olla että etsii laadukkaampaa.
[/quote]
Jos on ruma nainen kyseessä ei varmaan etsi. Ehkä nainen on tosiaan petolinnun perse ja luonteeltaankin ankea ja täydennätte toisianne.
Onko sinulla myös wt tatuointeja, kuten Iholla-Yrjänällä?
Heti. En seurustelisi miehen kanssa, joka ei voi saada lapsia. Kokisin oloni huijatuksi. Anteeksi, tämä saattaa kuulostaa julmalta, mutta minulle lapset on aina olleet suuri haave ja en tietoisesti ottaisi puolisoa, joka ei niitä voi saada.
Ei tuossa tilanteessa auta kun etsiä kuppainen yhäri, jolla lapset kolmelle eri miehelle. Saa leikkiä isää aisurina.