Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nyxä osti 13 vuotiaalle tyttärellemme

Vierailija
27.02.2015 |

ratsastus tarvikkeet. Kypärä, housut ja saappaat. Minulla ei ole varaa maksaa tyttärelleni ratsastustunteja ja nyt ilmeisesti miehen uusi naisystävä aikoo rahoittaa sen tiedän ettei miehellä rahaa!! Mitä ajattelisitte tästä? Eikö ole vähän outoa?? 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään outoa. Mukava juttu lapselle.

Vierailija
22/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos tyttaresi haluaa ratsastaa ja kukaan muu ei hanelle sita voi kustantaa niin miksipa ettei. Ymmarran etta voi tuntua silta, etta miehen nykyinen tulee "tontillesi" mutta yrita edes ajatella tyttaresi parasta. Mina olen koyhasta perheesta enka paassyt pianotunneille, koska vanhemmilla ei ollut rahaa, eivatka suostuneet siihen, etta mummo olisi maksanut vaikka olisi halunnut, silla heista se olisi ollut noloa. Enpa sitten paassyt, vitutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita

Vierailija
24/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nyxä:)

Vierailija
25/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vain tyytyväinen :). Ainakin haluaa panostaa lapseesi. Mun miehen nyxä ei anna edes tavata kuin hyvin harvoin.

Vierailija
26/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lapsen kannalta. Mukavaa, että ex on löytänyt naisen, joka ottaa huomioon myös tyttärenne.

Vierailija
27/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ompas siinä ihana äitipuoli. Rakastaa miehensä tytärtä niin kuin omaansa :)

Vierailija
28/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta kuulostaa nyxä. Sun tyttärellä on käynyt tuuri, koska valitettavasti niitä on muunkinlaisia nyxiä joille ei tulisi pieneen mieleenkään sijoittaa miehensä lapseen tai muutenkaan ajatella lapsen parasta.

Vierailija
29/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko asiassa jokin syvällisempi ongelma? Jos exäni uusi haluaa kustantaa lapselleni kalliin harrastuksen, niin siitä vaan. Ei tarvitse omia rahoja käyttää ja ennenkaikkea, se luultavasti tarkoittaa että lapsellani on välittävä ja pysyvä aikuinen elämässään (vai kuinka moni kustantaisi ratsastusvälineitä/tunteja lapsipuolelle josta ei välitä tai jota pitää todennäköisesti vain väliaikaisena?).

Vierailija
30/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai oot muistanu kohteliaasti kiittää sitä nyxää harrastuksen mahdollistamisesta? Sun lapselle on käynyt melkoinen tuuri kun on noin fiksu ja huomioiva äitipuoli,kaikilla ei todellakaan ole noin hyvin asiat.

Vierailija
31/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulette että siinä on jotakin taka-ajatuksia? Minunkin mieheni on ostanut paljonkin harrastusvälineitä minun lapsilleni vaikkei heidän isänsä ja huoltajansa olekaan. Ihan omasta halustaan ja koska on esimerkiksi halunnut mahdollistaa lasten harrastamisen tai tutustuttaa lapsia johonkin lajiin. Erityisesti silloin kun pari vuotta olin opiskelijana eikä ollut käytännössä mitään tuloja.

Vierailija
32/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omia lapsia ja lapsipuolia. Ihan yhtä lailla ostan vaatteita/harrastusjuttuja yms kaikille. Sen mukaan tietysti mitä kukakin tarvitsee.

kiva että on noin hyvä äitipuoli. Jos sulla ei ole ratsastusharrastusta vastaan mitään turvallisuusjuttuja, eikö ole vaan kiva bonus tytölle? 

Vierailija
33/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten jos äiti ei halua lapsen harrastavan kyseistä lajia?

Vierailija
34/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän epätavallista, mutta olisit vain tyytyväinen! Ihanaa kun lapsellasi on äidin ja isän lisäksi reilu äitipuoli.

Vierailija
35/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:14"]Entä sitten jos äiti ei halua lapsen harrastavan kyseistä lajia?
[/quote]Miksi ei halua? Ajatteletko lapsen parasta ja haluaako lapsi harrastaa ratsastusta? En ole kuullut että kukaan vanhempi kieltäisi lastaan harrastamasta ratsastusta. Onhan siinä onnettomuusriski, mutta niin on monessa muussakin harrastuksessa.

Vierailija
36/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako nuori ratsastaa?

Vierailija
37/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:14"]Entä sitten jos äiti ei halua lapsen harrastavan kyseistä lajia?
[/quote]Miksi ei halua? Ajatteletko lapsen parasta ja haluaako lapsi harrastaa ratsastusta? En ole kuullut että kukaan vanhempi kieltäisi lastaan harrastamasta ratsastusta. Onhan siinä onnettomuusriski, mutta niin on monessa muussakin harrastuksessa.
[/quote]
no minä ainakaan en halua.

Vierailija
38/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en alkaisi vastaavassa tilanteessa maksamaan

Vierailija
39/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että exä ja nyxä eivät ole kovin kauaa olleet yhdessä ja sen takia Ap ihmettelee nyxän halua tukea tytön harrastusta ja laittaa siihen rahaa... muussa tapauksessa en itse pitäisi asiaa outona, kiva tytölle kun on saanut elämäänsä yhden välittävän aikuisen lisää :)

Vierailija
40/50 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vertaa Vilja-Eerikan äitipuoleen, niin valitsisin tyttäresi äitipuolen ihan koska vain, ihan kenelle vain. Eli ei kannata valittaa liian pienistä, vaan olla iloinen että on edes joku täysipäinen normaali henkilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan