Miksi jotkut naiset kiittelevät vuolaasti kun heiltä kysytään henkkareita?
"Voi kiitos, pelastit mun päivän!"
Se, että näyttää ehkä alle 30-vuotiaalta ei tarkoita samaa kuin että näyttäisi erityisen kauniilta. Kysyn kun olen tosi huono arvioimaan ihmisten ikää.
T. Myyjä
Kommentit (10)
Vierailija wrote:
Ne luulee että luulit 18v eivät tiedä että luulit alle 30v
Näin 43-vuotiaana se on ihan kivaa sekin.
No onhan se ihanaa, jos joku luulee mun olevan parikymmentä vuotta ikäistäni nuorempi tytönhupakko eikä 5-kymppinen perheenäiti.
Itselleni tuli mieleen, että onko ap jotenkin sosiaalisesti rajoittunut. Outoa on lähinnä, että tällaistakin asiaa pitää ihmetellä.
Yhteen aikaan käytin vuolasta kiittelyä peittämään sitä, että mua harmitti kun papereita kyseltiin vähän väliä. Sittemmin ei ole enää tarvinnut varmentaa papereista ikää, koska se on vihdoin alkanut näkyä naamassa ihan kunnolla :)
Mutta olettamus menee kai niin, että naiset haluaisivat mielellään olla nuoren näköisiä. Minä olin aika pitkään, eikä se ollut kovin kivaa.
Se vaan on hauskaa. Olen 50 v. Jouduin jättämään viime vuonna yhden siiderin kassalle, (eikä se ollut edes itselleni, kun en käytä alkoholia). Kassa kyllä kohteliaasti pahoitteli ja pyysi vielä viereisen kassaneidin siihen, että onhan hänen arvionsa ok. Toinen kassaneiti silmäili minua ja sanoi että joo, sori, pitäisi olla paperit. Minä tulin pelkästään tosi iloiseksi. En luullut, että näytän 17-vuotiaalta, mutta onhan se hauskaa jos luullaan (alle) kolmekymppiseksi.
Haha, meinasin käyttää tota lausetta ekan kerran vähän aikaa sitten. :D
N31
Ne luulee että luulit 18v eivät tiedä että luulit alle 30v