Miehen nyxä osti 13 vuotiaalle tyttärellemme
ratsastus tarvikkeet. Kypärä, housut ja saappaat. Minulla ei ole varaa maksaa tyttärelleni ratsastustunteja ja nyt ilmeisesti miehen uusi naisystävä aikoo rahoittaa sen tiedän ettei miehellä rahaa!! Mitä ajattelisitte tästä? Eikö ole vähän outoa??
Kommentit (50)
Eikös tuo ole hyvä juttu? Tyttö pääsee ratsastamaan ..en ymmärrä?
No on ehkä vähän outoa, mutta tosi hyvällä tavalla. Joo anna tyttären ratsastaa. Kerrankin on hyötyä rahattomasta ex miehestä. Hyvä naiset ja se ex mies nyt siinä samalla.
Mahtava homaa! Olen iloinen ap äläkä luule että kaikkialla on vain salaliittoja sinua kohtaan.
Kiva äitipuoli tytölles! Koska liian usein kuulee tarinoita ilkeistä ja väliinpitämättömistä äitipuolista..
Olisit iloinen tyttäresi puolesta.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:23"]Haluaako nuori ratsastaa?
[/quote]no mitäs luulisit? En usko että äitipuoli väkisin niitä tarvikkeita on ostanu.
Persaukisille on aina vähän outoa jos joku rikas käyttää rahaa, ei se ole kaikille muuta kuin paperia.
Yleensä ratsastamassa käydän ensin ihan perusvarsusteilla. Kypärän saa lainaksi tallilta. Ehkä tyttäresi on jo käynyt ratsastustunneilla?
Oma tyttäreni kävi pienempänä muutaman vuden ratsastamassa eikä varusteita heti ostettu. Onneksi into loppui melko pian. Minä en tykkää hevosista, mutta siedin talleilla oloa lapseni vuoksi.
Ihana äitipuoli!
Voi, olisit onnellinen, että lapsella on noin kiva äitipuoli! Unohda nyt ne katkerat ajatukset ja iloitse lapsesi puolesta. Itse kuulen eronneilta ystäviltä ihan liikaa päinvastaisia juttuja, ennen harrastuksiin ja niiden maksuihin osallistunut isä ei äitipuolen tullessa mukaa kuvioon suostukaan maksamaan enää mitään harrastuksiin liittyvää saati, elarit riittää. Puhumattakaan siitä, että isä tulisi katsomaan jotakin matsia, siihenhän menisi omaa lapsivapaata aikaa hyvänen aika! Tapaamisiakin on vähennetty jne.
Onko käynyt mielessä, että ehkä ihan oikeesti haluaa vain auttaa teitä? Ihanaa, että tollasia ihmisiä on olemassa :) Ei hän halua paikkaasi viedä tai lastasi ostaa. Ole nyt vaan kiitollinen, että lapsesi pääsee ratsastustunneille ja muista kiittää tätä nyxää!! Muistakaa naiset, että kaikessa ei aina ole kyse mistään valtataistelusta :)
Oi, ihanaa!
Tosi kiva puoliso ex-miehelläsi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:01"]
ratsastus tarvikkeet. Kypärä, housut ja saappaat. Minulla ei ole varaa maksaa tyttärelleni ratsastustunteja ja nyt ilmeisesti miehen uusi naisystävä aikoo rahoittaa sen tiedän ettei miehellä rahaa!! Mitä ajattelisitte tästä? Eikö ole vähän outoa??
[/quote]
Soittaisin vilpittömät kiitokset miehelle ja miehen nyxälle
Sun tytöllä on hyvä äitipuoli, ajattelee sun tyttöäs niin paljon että haluaa maksaa hänelle rakkaasta harrastuksesta. Aiku kiva.
Ei se sun miehesi ole vaan lapsen isä.
Siis tosi ihanaa,upea nainen tämä lapsesi isän uusi.Mutta....jos sua joku ihmetyttää, niin juttele korrektisti ensin miehen kanssa,en vaan ymmärrä miksi kieltäisit.Et sinä äitinä voi yksin määrätä,mitä tyttö saa harrastaa.Tuon ikäisellä tytöllä ja hänen isällään on myös jotain sanomista siihen.Jos sinulla olisi jääkiekkoa isänsä kanssa harrastava poika niin olisitko eron tullen kieltänyt heiltä tämän harrastuksen...tai siis vaikka poika vain pelaisi mutta isä huoltaisi,kuljettaisi,valmentaisi tms.
Minä oon ajatellut antaa miehen nyxxälle lahjakortin stokkalle.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:04"]Se ämmä haluaa "ostaa" sun tyttäreltä hyväksyntää. Haluaa näyttää hyvältä ja pelastavalta enkeliltä lapsesi silmissä, kun "paha" äiti ei suostunut maksamaan sun tunteja ja harrastusta, niin minäpäs teen sen!
[/quote] Älä viitsi.
Se ämmä haluaa "ostaa" sun tyttäreltä hyväksyntää. Haluaa näyttää hyvältä ja pelastavalta enkeliltä lapsesi silmissä, kun "paha" äiti ei suostunut maksamaan sun tunteja ja harrastusta, niin minäpäs teen sen!
Mä olen ostanut mun tytärpuolelle mm. Applen läppärin ja lv:n laukun. Miksi en olisi? Ihana nuori nainen kyseessä ja mulla on pelkkiä poikia, en pysty heidän kanssaan tyttöjen juttuja harrastamaan. Vaikka erottais miehen kanssa, tuon tytön kanssa varmasti olisin aina tekemisissä. Rakastan häntä kuin omaani.