Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nyxä osti 13 vuotiaalle tyttärellemme

Vierailija
27.02.2015 |

ratsastus tarvikkeet. Kypärä, housut ja saappaat. Minulla ei ole varaa maksaa tyttärelleni ratsastustunteja ja nyt ilmeisesti miehen uusi naisystävä aikoo rahoittaa sen tiedän ettei miehellä rahaa!! Mitä ajattelisitte tästä? Eikö ole vähän outoa?? 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Itse osteli mieheni lapsille muotikuteita ja maksoin ulkomaanmatkojakin. Ei se mitenkään ihmeellistä ollut. Tykkäsin tytoista ja minulla oli siihen varaa. Äiti oli köyhä, mutta hoiti lapset hyvin ja huolehti arjen, koulut yms. Miehelläni oli satunnaiset tulot (taiteilija). Lapset on jo aikuisia ja heillä on hyvät välit meihin luksuksen rahoittajiin, mutta vielä paremmat arjen hoitaneeseen äitiin. Ei siinä mitään kilpailua käyty. Kuvittelin ainakin, että äiti oli tyytyväinen, että lapset saivat "ylimääräistä". Itselleni taas sopi juhla lasten kanssa ja arki miehen kanssa. Kaikki tyytyväisiä. Tilanne on tasoittunut, koska lapset ovat itse hyvätuloisia.

Vierailija
42/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaa dildoo :PPPP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni nyksä on ostanut tyttärelleni ehkä puolet vaatteista. Hän oli halunnut tulla äidiksi vuosikausia ja kun tapasi ex-äni, kuulemma rakastui heti tyttäreeni.

He käyvät usein kaksin shoppailemassa ja lähettävät kuvia saako tämän ostaa.

Lisäksi nyksä hoitaa paljon kuljetuksia, esim jos jotain jää toiseen osoitteeseen, kuljettaa tavaroita ja itse asiassa minun ollessa poissa nyksän vanhemmat asui kodissani. Hänellä on tietenkin avainkin meille.

Elämä sujuu paljon paremmin kun ollaan väleissä.

Ex.n kanssa en oikein voi olla väleissä. En ole vieläkään päässyt kunnolla erosta yli, mutta me vaihdamme kaiken tarpeellisen sähköpostitse, joten kaikki tieto kulkee hyvin välillämme.

Aina on tähän mennessä onnistunut pävien vaihtamiset ja oikeastaan kaikki mahdolliset.

Vierailija
44/50 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhti paketti aiheeseen liittyvää materiaalia

http://bit.ly/1LTOeOD

Vierailija
45/50 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin isäpuoli osti minulle mm. mopon, eikä kukaan pitänyt sitä outona o__O oma isä oli niin antelias että lahjoitti kuolleen ex-vaimonsa meikit minulle, ja osti yhen levyn. Siinä kaikki :)

Vierailija
46/50 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se noloa kun itsellä ei olisi varaa ja vieras, miehen varastanut akka vielä lellii pennun piloille :( kuka minut vie ratsastamaan, kuka?

Vierailija
47/50 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Tunnen monia joiden kalliimpia harrastuksia lapsena on joku muu rahoittanut kuin omat vanhemmat. Usein nämä rahoittajat ovat itse kiinnostuneita/harrastavat lajia tai muuten vain haluavat tukea uutta sukupolvea. Usein näillä aikuisilla ei ole omia lapsia tai lapset ovat "väärää sukupuolta", kuten jo yksi mamma tässäkin ketjussa kertoi. Pidän itse ratsastamisesta ja jos minulla olisi läheinen kummilapsi/lapsipuoli, joka haluaisi harrastaa sitä, niin voisin hyvin mahdollistaa tämän harrastuksen. Toistaiseksi odottelen omien lapsien ratsastusintoa. :) Ap voisi vain niellä katkeruutensa ja antaa lapsensa harrastaa ja kiittää nyxää lämpimästi.

Vierailija
48/50 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:01"]

ratsastus tarvikkeet. Kypärä, housut ja saappaat. Minulla ei ole varaa maksaa tyttärelleni ratsastustunteja ja nyt ilmeisesti miehen uusi naisystävä aikoo rahoittaa sen tiedän ettei miehellä rahaa!! Mitä ajattelisitte tästä? Eikö ole vähän outoa?? 

[/quote]

Vai olisiko kuitenkin tytölle kiva harrastus? Miksi et voi olla tyytyväinen siitä, ettei tyttärelläsi ole hirviö-äitipuoli, joka huutaa palstalla vihaa tyttöäsi kohtaan?

Vierailija
49/50 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti ihana asia, että nyxä välittää tytöstä, mutta ymmärrän kyllä senkin, että ap:stä voi tuntua vähän haljulta, että hän ei voi kustantaa tuota harrastusta tytölleen. Nyxä tekee ihan kivan teon, mutta ap:sta voi tuntua että hänen tontilleen tunkeudutaan. Ihmisiähän tässä vaan ollaan.

Vierailija
50/50 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se periaate että pitää ansaita jos jotakin haluaa. Kuten omankin lapsen kohdalla, koulu on ollut se tekijä että oon palkinnut hyvistä suorituksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan