Mikä on ällöttävintä, mitä olet tehnyt?
Aloitan:
Mulla oli koiranulkoilutuksen jälkeen aivan sairas pissahätä. Kummatkin vessat kotona olivat varattuja ja vaikuttivat pitkään varatuilta. Hätä oli niin kova, että vaihtoehdot vähissä. Otin kattilan keittiön kaapista, kun ämäritkin olivat näissä saniteettitiloissa.
Pissasin siihen, kaadoin lavuaariin, pesin kattilan huolella ja tein siskonmakkarakeittoa.
Olisivatkohan syöneet, jos olisivat tienneet? Neljä lasta ja ukko siis....
Virtsahan on ihan steriiliä terveeltä ihmiseltä, joka olen. Ei siinä mitään ja pesin tosiaan huolella. Kauheen ällöttävää vain, mutta toinen vaihtoehto olisi ollut kusta housuun. Niin kova kiire oli.
Kommentit (57)
Kaivellut kakkapapanoita sormella vanhojen mummujen pyllyistä.
Ehkä se on ällöttävintä, että katsoin sen täälläkin mainitun 2 girlsand 1 finger-videon. :-X
Pessyt huoneen, jossa kuollut omainen oli ollut monta päivää ennen kuin löydettiin.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:13"]
Ehkä se on ällöttävintä, että katsoin sen täälläkin mainitun 2 girlsand 1 finger-videon. :-X
[/quote]
Mitä siinä tapahtuu? En viitsisi googlata jos ei ole pakko.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:13"]
[/quote]
Mitä siinä tapahtuu? En viitsisi googlata jos ei ole pakko.
[/quote]
Kaksi tyttöä oksentaa vuoronperään toistensa suuhun ja levittelee sitä oksennusta ympäri molempien kehoa. Sitten toinen tyttö pyllistää toisen naaman päällä ja kakkaa pökäleen suoraan toisen tytön suuhun. Sitten vaihtavat pökälettä vuoronperään molempien suihin. :-X :-X :-X
Oon biologi, joten varmaan aika paljon ällöä monien mielestä :) Oon esim tonkinut lukuisten eläinten paskaa, raatoja ja oksennuksia, repinyt irti kallon puolimädäntyneestä kauriinruhosta, kerännyt loismatoja talteen kaloista jne. Ja tietty erinäiset elukat on myö kusseet ja paskantaneet päälle (merimetson sheisse on ollut pahin, haju ei lähde sitten millään).
Itselle tuli kuitenkin ekana mieleen kun jouduin purkamaan rannalla olleiden kuoppapyydysten (maahan kaivetaan kuoppa, sinne purkki ja tässä tapauksessa nestettä johon saalis jää nalkkiin, selkärangattomia siis tutkittiin) satoa. Purkit olivat olleet maassa viikon kovassa helteessä, monet puolillaan rantaliejua ja tosi monessa lähes soseeksi mädäntyneitä etanoita. Haju oli melkoinen, tungin lopulta pumpulitollukat nenään kun oksennus oli monta kertaa turhan lähellä.
Siivonnut toisen yrjöjä omasta tukasta ja paidasta. Ei ollut vessaa tai vettä lähimailla.
Panin yhtä ekohippiä kovassa puutteessa vaikka inhoan ekohippejä ja varsinkin tätä muijaa. Sillä oli kyllä hemmetin hyvä perse.
Olen varmaan päässyt vähällä, mutta ällötti kyllä kaivaa sormin tyhjäksi parvekkeen vedenpoistoputkea, joka oli mennyt tukkoon yläkerran wt-äijän parvekkeelleni heittämistä tupakantumpeista. Ne olivat märkiä ja mössääntyneitä, eikä se tuhkakupin haju tahtonut millään lähteä pois sormista. Koiranoksennuksen siivoaminenkin on vähemmän ällöttävää! Jos joudun tuohon puuhaan toisen kerran, vien sen tumppimössön yläkerran äijän postiluukkuun.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:51"]Mikset kussut ulos? Kyykylle puskan juureen.
En tiedä. Tuntui silloin niissä promilleissa ainoalta vaihtoehdolta kai. Jaaha :D päivä kännit vetäsit vai jos koirat veit ulos ja sitten aloit kattilaan kuseskelun jälkeen tekemään soppaa
Hei, nyt väärinkäsitys... eli minä ALOITTAJA olin ihan selvinpäin. Mutta minulta kai kysyttiin, miksen pissannut puskaan.
Asutaan kerrostalossa eli ois varmaan tullut housuun, jos olisin pihalle kuudennesta kerroksesta lähtenyt juoksemaan. Lisäksi pihalla ei ole juurikiaan mitään puskia. Asumme Kruununhaassa Helsingissä.
Olisit voinut päätyä nettiin kyykkyvideollasi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:02"]Kaivoin dementoituneen vuodepotilaan suusta ripulipaskaa. Olin raskaana. Oksennus tuli. :D
Miten sitä oli päätynyt suuhun?
Tervetuloa vain vuodeosastolle! Suusta löytyy todellakin kaikenlaista. Paska on vielä helppoa, mutta kun työntävät teräviä esineitä nieluunsa tavan takaa... Dementoituneet ovat ovat oma rotunsa.
Voi vain toivoa, että tulen sukuuni. Kaikki ovat kuolleet ns. saappaat jalassa, tervejärkisiän sydänkohtaukseen tms.
No eihän ne esineet mitään ällöttäviä ole toisin kuin järkyttävälle haiseva vihreä ripulipaska jossa seassa sulamatonta ruokaa. Kerran oli valkoisia matoja tekarien alla. Niitä vasta olikin mukava kaivaa sieltä suusta.
Siis kärpäsen toukkia todennäköisesti? Hyi kamalaa!! Miten on mahdollista?
Itselläni ällöttävyydet sijoittuvat kaikki yhteen kesätyöpaikkaan, jossa hoidin dementiapotilaita. Olin vieläpä raskaana tuolloin - unohtumaton kokemus! Yhden vanhuksen häpykarvoista roikkui kakkakikkareita kun vein hänet saunotettavaksi. Niitä sitten yksin siellä yrittää saada pois satuttamatta, samalla kun dementoitunut vanhus yrittää lähteä omille teilleen. Toisen kerran yövuorossa vaihdoin vaippaa eräälle asukkaalle. Tuotoksia oli päätynyt sitten vaipan ohi yöhaalarille. Haalari pois ja huuhtomaan sitä lavuaariin ennen pesukoneeseen laittoa. Puolukoita oli syöty ja niitä sitten koitin survoa lavuaarin viemärin aukoista alas...
Ei tämä ehkä ällöttävintä ole mutta huvittavinta ja turhinta eli esitän eri netti palstoilla naista ja kyselen typeriä ja kopioin kysymyksiä muualta näyttääkseni asiantuntevalta varsinkin tietoteknisissä asioissa.
Käytän nimimerkkiä josta varmasti selviää, että olen nuori nainen jotta saan mahdollisimman monta hölmöä nörttiä höynäytettyä. Nyt kierrossani on muropaketti ja nimimerkki susanna1996 ja hyvin tarttuu nörttipoikia ja nörttimiehiä kaikkeen mitä kirjoitan. Näyttää joiltain miehiltä katoavan täysin järjenkäyttö, kun pääsevät vastaamaan naiselle :-D
Katetroin virtsanäytteen mummolta, jolla oli niin paha virtsatietulehdus, että virtsa muistutti appelsiinimehun ja piimän sakkaista sekoitusta.
Ja se haju. Koko huoneilma oli paksuna kitkerän makeasta vt-tulehduksen hajusta.
Homma ei sinänsä normaalisti olisi ällöttänyt, mutta huono ilma teki olon huteraksi ja siksi toleranssini oli jotenkin heikoissa kantimissa.