Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ällöttävintä, mitä olet tehnyt?

Vierailija
27.02.2015 |

Aloitan: 

Mulla oli koiranulkoilutuksen jälkeen aivan sairas pissahätä. Kummatkin vessat kotona olivat varattuja ja vaikuttivat pitkään varatuilta. Hätä oli niin kova, että vaihtoehdot vähissä. Otin kattilan keittiön kaapista, kun ämäritkin olivat näissä saniteettitiloissa. 

Pissasin siihen, kaadoin lavuaariin, pesin kattilan huolella ja tein siskonmakkarakeittoa. 

Olisivatkohan syöneet, jos olisivat tienneet? Neljä lasta ja ukko siis.... 

Virtsahan on ihan steriiliä terveeltä ihmiseltä, joka olen. Ei siinä mitään ja pesin tosiaan huolella. Kauheen ällöttävää vain, mutta toinen vaihtoehto olisi ollut kusta housuun. Niin kova kiire oli. 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:36"]

Ahahaa!!! :D Itse olen joutunut lopulta kaivamaan sormin ulostekovettuman peräsuolesta kun ei lähtenyt millään liikkeelle eikä avoinna olevaa apteekkia lähimailla!

[/quote]

Selvitin IP-osoitteesi avulla kuka olet ;)))))))

Vierailija
2/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:36"]

Ahahaa!!! :D Itse olen joutunut lopulta kaivamaan sormin ulostekovettuman peräsuolesta kun ei lähtenyt millään liikkeelle eikä avoinna olevaa apteekkia lähimailla!

[/quote]

Selvitin IP-osoitteesi avulla kuka olet ;)))))))
[/quote]
Ja mä tunnistin sut käsialasta. Moi naapuri! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaa!!! :D

Itse olen joutunut lopulta kaivamaan sormin ulostekovettuman peräsuolesta kun ei lähtenyt millään liikkeelle eikä avoinna olevaa apteekkia lähimailla!

Vierailija
4/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Meil samat. Oli mieltäylentävä tapahtuma.

Vierailija
5/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi :D En ymmärrä miten saatte jotain ulostetta kaivettua... Ei onnistuis multa.

Vierailija
6/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Omasta vai jonkun toisen? Tuohan ihan terveyskeskuslääkärin arkipäivää.

Vierailija
7/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:39"]No hyi :D En ymmärrä miten saatte jotain ulostetta kaivettua... Ei onnistuis multa.
[/quote]

Vaikka toinen vaihtoehto on jäädä appelsiinin kokoinen kuiva paska peräsuolessa oleilemaan?
Hienostelusta kärsii koko kroppa.

Vierailija
8/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:39"]No hyi :D En ymmärrä miten saatte jotain ulostetta kaivettua... Ei onnistuis multa.
[/quote]

Vaikka toinen vaihtoehto on jäädä appelsiinin kokoinen kuiva paska peräsuolessa oleilemaan?
Hienostelusta kärsii koko kroppa.
[/quote]

Kyse ei ole hienostelusta, en vaan fyysisesti kykene. Tai osaa. Olen kokeillut :( Mutta on se silti hyi.

Vierailija
9/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei se virtsa tosiaan ole steriiliä hetkekään sen jälkeen kun tulee rakosta ulos. Sinänsä sillä nyt ei mitään merkitystä ole mutta ärsyttävä väärinkäsitys jota pölöt jakelee ympäriinsä.
Ällöttävintä tekemääni on se että viime viikolla tein tänne provon että olisin löytänyt pervoja kuvia työkaveristani Alaston Suomi-sivustolta.

Vierailija
10/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kussut lavuaariin teininä bileissä, kun joku oli sammunut vessaan. Mutta ei tuo nyt niin ällöttävää ole.

Vierailija
11/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemäriputken avaaminen rassilla meillä kotona. Yööööökkkkk. Meinasin oksentaa monta kertaa. Vanhan talon vanha putki oli syöpynyt  ja metallipaloista oli muodostunut muun tavaran ohella tukkeuma, jota yritettiin sitten pari tuntia saada rassattua, minä rassin toisessa päässä ja mies toisessa (välillä vessa - kellarissa sijaitseva tarkistusluukku). Putki vaihdetaan kunhan kesä koittaa, toivottavasti kestää siihen saakka. Mutta siihen operaatioon en enää lähde mukaan. Maksan vaikka putkimiehelle, on kyllä niin inhaa hommaa että ansaitsee joka sentin palkastaan.

Vierailija
12/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kussut ulos? Kyykylle puskan juureen.

Vierailija
13/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkasin käteeni ja nuolaisin sitä. Halusin tietää enemmän.

Vierailija
14/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristin miehen selästä jonkun vuosia vanhan koteloituneen finnin. Mönjää vain tuli ja tuli minuuttitolkulla, ja koko huone haisi ihan kuolemalle. Lopuksi finnin paikalle jäi pieni reikä, joka oli siinä kuukausia ja täyttyi finnimönjällä aina uudestaan. Ihanaa.

Vierailija
15/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerännyt omat paskani vessanpöntöstä lattialle ja käynyt koko kasan sormin läpi.Etsin korvakorua jonka oletin tippuneen pönttöön.. Loppujenlopuksi muistin, että laitoin korviksen aiemmin taskuuni ja sieltä taskusta se lopulta löytyi.

Alkoholilla saattoi olla jotain tekemistä asian kanssa. Olo oli aika pitkään semmonen "vähän nasty" :D

Vierailija
16/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:53"]

Puristin miehen selästä jonkun vuosia vanhan koteloituneen finnin. Mönjää vain tuli ja tuli minuuttitolkulla, ja koko huone haisi ihan kuolemalle. Lopuksi finnin paikalle jäi pieni reikä, joka oli siinä kuukausia ja täyttyi finnimönjällä aina uudestaan. Ihanaa.

[/quote]

Tubessa on näitä videoita. :Q

Vierailija
17/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:51"]Mikset kussut ulos? Kyykylle puskan juureen.
[/quote]

En tiedä. Tuntui silloin niissä promilleissa ainoalta vaihtoehdolta kai.

Vierailija
18/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla on samanlainen patti selässä. Jos sen puhkasee, ni sieltä tulee ulos jotain, mut sit se vaan täyttyy aina uudestaan ja uudestaan. :(

Vierailija
19/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:51"]Mikset kussut ulos? Kyykylle puskan juureen.
[/quote]

En tiedä. Tuntui silloin niissä promilleissa ainoalta vaihtoehdolta kai.
[/quote]

Jaaha :D päivä kännit vetäsit vai jos koirat veit ulos ja sitten aloit kattilaan kuseskelun jälkeen tekemään soppaa

Vierailija
20/57 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

"Oli siinä kuukausia" - siis hävisikö se sitten kuitenkin lopulta kokonaan pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän