Mikä on ällöttävintä, mitä olet tehnyt?
Aloitan:
Mulla oli koiranulkoilutuksen jälkeen aivan sairas pissahätä. Kummatkin vessat kotona olivat varattuja ja vaikuttivat pitkään varatuilta. Hätä oli niin kova, että vaihtoehdot vähissä. Otin kattilan keittiön kaapista, kun ämäritkin olivat näissä saniteettitiloissa.
Pissasin siihen, kaadoin lavuaariin, pesin kattilan huolella ja tein siskonmakkarakeittoa.
Olisivatkohan syöneet, jos olisivat tienneet? Neljä lasta ja ukko siis....
Virtsahan on ihan steriiliä terveeltä ihmiseltä, joka olen. Ei siinä mitään ja pesin tosiaan huolella. Kauheen ällöttävää vain, mutta toinen vaihtoehto olisi ollut kusta housuun. Niin kova kiire oli.
Kommentit (57)
Kaivoin dementoituneen vuodepotilaan suusta ripulipaskaa. Olin raskaana. Oksennus tuli. :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:53"]
Puristin miehen selästä jonkun vuosia vanhan koteloituneen finnin. Mönjää vain tuli ja tuli minuuttitolkulla, ja koko huone haisi ihan kuolemalle. Lopuksi finnin paikalle jäi pieni reikä, joka oli siinä kuukausia ja täyttyi finnimönjällä aina uudestaan. Ihanaa.
[/quote]
Mulla on samanlainen patti selässä. Jos sen puhkasee, ni sieltä tulee ulos jotain, mut sit se vaan täyttyy aina uudestaan ja uudestaan. :(
[/quote]
Mene lääkäriin joka poistaa sen kotelon sieltä. Se täyttyy aina uudestaan kun se kotelo jää sinne. Mun miehellä oli monta ja lääkäri lopulta leikkasi ne pois ja nyt ei ole enää niitä ollut. Pienet arvet kyllä jää toimenpiteestä.
Ällöttävintä mitä olen tehnyt; pissannut pojan huoneen lattialle kännissä!!!
Onneksi poika ei ollut kotona, todella noloa! Tuosta vähän yli vuosi aikaa, enkä ole sen jälkeen juonut itseäni humalaan.
Ap täällä!
Lähinnä hain sitä, mitä ITSE on tehnyt ja vähintäänkin ällöttävältä on siis tuntunut. Nähnyt ällöttävyyksiä varmaan on jokainen. Jos ei livenä, niin netissä ainakin.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:02"]Kaivoin dementoituneen vuodepotilaan suusta ripulipaskaa. Olin raskaana. Oksennus tuli. :D
[/quote]
Siis ihan itekö se sitä paskaansa oli syöny? Yök.
Ottanut kahdelta mieheltä suihin yhtä aikaa. Nielin.
Ja olen siis itsekin mies. Enkä erityisemmin tykkää kullista, mutta oltiin kännissä, nuoria ja se tuntui hyvältä idealta :(
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:02"]Kaivoin dementoituneen vuodepotilaan suusta ripulipaskaa. Olin raskaana. Oksennus tuli. :D
[/quote]
Miten sitä oli päätynyt suuhun?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:51"]Mikset kussut ulos? Kyykylle puskan juureen. [/quote] En tiedä. Tuntui silloin niissä promilleissa ainoalta vaihtoehdolta kai. [/quote] Jaaha :D päivä kännit vetäsit vai jos koirat veit ulos ja sitten aloit kattilaan kuseskelun jälkeen tekemään soppaa
[/quote]
Hei, nyt väärinkäsitys... eli minä ALOITTAJA olin ihan selvinpäin. Mutta minulta kai kysyttiin, miksen pissannut puskaan.
Asutaan kerrostalossa eli ois varmaan tullut housuun, jos olisin pihalle kuudennesta kerroksesta lähtenyt juoksemaan. Lisäksi pihalla ei ole juurikiaan mitään puskia. Asumme Kruununhaassa Helsingissä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:02"]Kaivoin dementoituneen vuodepotilaan suusta ripulipaskaa. Olin raskaana. Oksennus tuli. :D [/quote] Miten sitä oli päätynyt suuhun?
Tervetuloa vain vuodeosastolle! Suusta löytyy todellakin kaikenlaista. Paska on vielä helppoa, mutta kun työntävät teräviä esineitä nieluunsa tavan takaa... Dementoituneet ovat ovat oma rotunsa.
Voi vain toivoa, että tulen sukuuni. Kaikki ovat kuolleet ns. saappaat jalassa, tervejärkisiän sydänkohtaukseen tms.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:02"]Kaivoin dementoituneen vuodepotilaan suusta ripulipaskaa. Olin raskaana. Oksennus tuli. :D
[/quote]
Miten sitä oli päätynyt suuhun?
[/quote]
Oli ripuloinut vaippaansa ja käsillä sitten sieltä vaipasta kauhoi sitä suuhunsa. Tästä syystä vuodepotilailla on usein haalarit etteivät pääsisi vaippoja kaivelemaan. :)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:02"]Kaivoin dementoituneen vuodepotilaan suusta ripulipaskaa. Olin raskaana. Oksennus tuli. :D [/quote] Miten sitä oli päätynyt suuhun?
Tervetuloa vain vuodeosastolle! Suusta löytyy todellakin kaikenlaista. Paska on vielä helppoa, mutta kun työntävät teräviä esineitä nieluunsa tavan takaa... Dementoituneet ovat ovat oma rotunsa.
Voi vain toivoa, että tulen sukuuni. Kaikki ovat kuolleet ns. saappaat jalassa, tervejärkisiän sydänkohtaukseen tms.
[/quote]
[/quote]
No eihän ne esineet mitään ällöttäviä ole toisin kuin järkyttävälle haiseva vihreä ripulipaska jossa seassa sulamatonta ruokaa. Kerran oli valkoisia matoja tekarien alla. Niitä vasta olikin mukava kaivaa sieltä suusta.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:02"]Kaivoin dementoituneen vuodepotilaan suusta ripulipaskaa. Olin raskaana. Oksennus tuli. :D [/quote] Miten sitä oli päätynyt suuhun? [/quote] Oli ripuloinut vaippaansa ja käsillä sitten sieltä vaipasta kauhoi sitä suuhunsa. Tästä syystä vuodepotilailla on usein haalarit etteivät pääsisi vaippoja kaivelemaan. :)
[/quote]
Jotenkin omalla ällöttävällä tavallaan aika surullista :( Että kerran todennäköisesti ihan järkevä ihminen ajautuu tuohon tilaan.
Toinen hoituri täällä.
Muistisairaan suusta on tullut kaikkea sinne kuulumatonta kaivettua.
Eräs potilas oli levitellyt ulostetta ylävartaloonsa ja suuhunsa. Ei muuta kuin pesulle.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:14"]Ottanut kahdelta mieheltä suihin yhtä aikaa. Nielin.
Ja olen siis itsekin mies. Enkä erityisemmin tykkää kullista, mutta oltiin kännissä, nuoria ja se tuntui hyvältä idealta :(
[/quote]
Mä oon ottanu suihin ällöltä mieheltä, jolla ei ees seissy. Yööök. Oikean miehen kanssa tykkään kyllä, mutta tuosta tulee paha olo kun muistaa.
Menin julkiseen vessaan ja aurinkolasini tipahtivat paudankauluksesta pönttöön, jossa oli edellisen käyttäjän vääntämä iso pökäle. Poimin lasit ylös ja pesin ne varmaan 10 kertaa. Käsidesitin aurinkolaseja ja käsiäni vimmaisesti vielä tuntien ajan kyseisen tapauksen jälkeen.
Vaihdoin mieheni rinnassa olevaan avohaavaan dreeniliuskan viikon ajan. Joudun työntämään sen sinne haavaan Savonia- ruokaveitsen avulla, kun vaihdoin siteen.
Miks nää ällöttävimmät jutut menee aina sinne peräpää-juttuihin? Jokatapauksessa rupee oksettamaan näitä lukiessa. :-X
Syönyt omaa oksennustani. Pitkä tarina.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:01"]
Miks nää ällöttävimmät jutut menee aina sinne peräpää-juttuihin? Jokatapauksessa rupee oksettamaan näitä lukiessa. :-X
[/quote]
Ei kannata varmaan avata tälläsiä ketjuja, jos on noin herkkä. :)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:53"]
Puristin miehen selästä jonkun vuosia vanhan koteloituneen finnin. Mönjää vain tuli ja tuli minuuttitolkulla, ja koko huone haisi ihan kuolemalle. Lopuksi finnin paikalle jäi pieni reikä, joka oli siinä kuukausia ja täyttyi finnimönjällä aina uudestaan. Ihanaa.
[/quote]
"Oli siinä kuukausia" - siis hävisikö se sitten kuitenkin lopulta kokonaan pois?
[/quote]
Hävisi. Tai ei se siinä enää ole.