Minkä ikäisenä aloitit säännöllisen kahvin/teen juomisen?
Minä en aloittanut koskaan kahvinjuontia, en pidä mausta. Sen sijaan teetä aloin juoda säänöllisesti alakouluikäisenä. En muista tarkkaan koska aloitin, mutta muistan ainakin viidesluokkalaisena juoneeni teetä päivittäin.
Kommentit (33)
Kahvia aloin juomaan 18-vuotiaana kun olin muutaman kuukauden kahvilassa töissä. Ei sitä vieläkään kovin montaa kuppia mene päivässä, 1-2 kuppia suunnilleen. Teetä tulee juotua vaan tosi kovilla pakkasilla ja silloin kun on kipeä.
Teestä tykkään ja juon sitä monta kuppia/päivä, mutta kahvi maistuu yksinkertaisesti pahalta, niin sitä juon vaan töissä seurustelujuomana (kuvittelen, että jos se vaikka piristäisi, vaikken ole semmoistakaan huomannut...). Teen juonnin aloitin joskus teininä, oliskohan ollut jotain 14 v.
Teen juonnin aloitin joskus 6-7 vuotiaana. Muistan selvästi jo ekaluokalla ollessani kun aamiaiseksi itselleni laitoin teetä (mummi tosin oli keittänyt veden ja laittanut termoskannuun minua varten) ja leipää.
Kahvin juonnin aloitin 18 vuotiaana. Silloin teen juonti väheni ja kahvin juonti lisääntyi. Lapsen saannin jälkeen kahvin juonti tuplaantui kun en millään muulla meinannu pysyä hereillä. Edelleen olen kamala kahvilalli, pannu menee päivään.
Teetä join 4-vuotiaasta ja kahvia 11-vuotiaasta.
Alle neljä vuotiaana.
Uitin kahvikupissani pullasiivuja, kaneliässiä, vohveleita ja mariekeksejä.
Ne mössööntyivät sinne pohjalle.
Nykyään en enää viitsi. Ikääkin alkaa olla jo sen verran että teoriassa voisin olla mummo.
Vierailija kirjoitti:
Olen 33v ja en juo kumpaakaan. Kahvi on niin pahaa, etta en ymmarra, miten sita voi oppia juomaan. Teeta pystyn juoda, mutta eipa sekaan mikaan nautinto ole.
Teetä pystyn juomaan.
Teetä en voi juoda.
Et voi sanoa että pystyn juoda.
Älkäää raiskato kieltä noin!
Aloitin säännöllisen kahvinjuonnin 43-vuotiaana, teestä en tykkää
Kahvin juonnin 26-vuotiaana ja teen juonnin 39-vuotiaana.
Kahvia aloin juoda joskus kymmenen ikävuoden korvilla. Siitä lähtien join päivittäin kuusikymppiseksi. Nyttemmin juon vain muutaman kerran viikossa; loppupäivinä juon teetä.
Kahvia en ole oppinut juomaan koskaan. Teetä aloin juoda säännöllisemmin 25-vuotiaana, sitä ennen olin töissä kaakaolinjalla ja muualla join teetä ehkä pari kertaa vuodessa.
Joskus 8-9v. Mutsin kanssa pannukahvia ja Reginoita. Oi aikoja! Yhteen aikaan kahvia kului n. 2-3l päivässä, nyt menee mukeissa tuo. T:47v
Kahvi 18v aloitettuani työt päiväkodissa :D