Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ymmärtänyt oikein: pysyvään parisuhteeseen pyrkivälle suunnilleen naureskellaan?

Vierailija
30.11.2021 |

Onko lähtökohta nykyisin se, että suhde on ilman muuta tilapäinen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä itse uskon niin. Mutta ei siinä nauramista jos joku näkee toisin.

Vierailija
2/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä moni pyrkii mutta osaa realistisena ottaa huomioon sen vaihtoehdon ettei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, taitaa moni naureskella minkäänlaiseen parisuhteeseen pyrkivälle!

Vierailija
4/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta keskusteltiin tällä palstalla muutama viikko sitten.  Oletko sama ap?  Parisuhteen merkitys on muuttunut vaikkapa 1960-luvusta.  Enää se ei ole itseisarvo.  Ihmiset pärjäävät yksinkin, ja yksin oloa jopa arvostetaan ja tavoitellaan.

Vierailija
5/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ole "pyrkinyt parisuhteeseen" vaan rakastunut. Sitä samaa toivotan kaikille tunne-elämältään terveille ihmisille.

Rakkaus ei liity tasoihin, ei statukseen, ei ulkonäköön eikä lompakkoon. Se on ihmismielten ja -ruumiiden yhteensopimista luonnostaan ja pakottamatta.

Vierailija
6/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia kielellisesti ja asenteiltaan nämä tasovammaiset. LapsenTASOISIA ajattelultaan.

Vierailija
7/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskamähaluun!!!!! Nii! Ettästiätte!!!!!

Vierailija
8/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

et

Vierailija
9/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle ainakin varoiteltiin etten saa heti kertoa vakiintumishalustani kun tapasin uuden ihmisen.  Mietin että miksi sitä ei voisi kertoa.  Pelottaako se, että "joutuukin" ihan kestävään suhteeseen?

Vierailija
10/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se että heti ilmaisee haluavansa pysyvään liittoon herättää toisaalta myötähäpeää ja toisaalta pistää varuilleen.  Kannattaa ensin tutustua toiseen kunnolla ennen kuin tekee päätöksen siitä, pyrkiikö tämän kanssa pysyvään suhteeseen.  Mikään pyhä periaate sen pysyvän liiton ei mielestäni tarvitse olla.

Vierailija
11/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhde on aina tilapäinen eikä milloinkaan voi tietää kauanko se kestää. Jos suhde on kestänyt esim. 70 vuotta on melko todennäköistäkin että se loppuu kohta.

Vierailija
12/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en naureskele.  Olen etsinyt kestävää parisuhdetta koko aikuisikäni, mutta ilman mainittavaa tulosta.

Vierailija
13/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se että heti ilmaisee haluavansa pysyvään liittoon herättää toisaalta myötähäpeää ja toisaalta pistää varuilleen.  Kannattaa ensin tutustua toiseen kunnolla ennen kuin tekee päätöksen siitä, pyrkiikö tämän kanssa pysyvään suhteeseen.  Mikään pyhä periaate sen pysyvän liiton ei mielestäni tarvitse olla.

Kyllä minä olen suoraan sanonut, että etsin pysyvää liittoa. Tottakai se voi mennä mönkään mutta sitä tavoittelen. En aloita suhteita kevytmielisesti vaan pysyn mieluummin sinkkuna kuin että lähden mihinkään suhdesäätöihin. Tottakai toisella osapuolella on aina oikeus perääntyä ja muuttaa mielensä - kunhan edes alustavasti tavoittelee samaa kuin minä ja on valmis näkemään vaivaa suhteen eteen. 

Vierailija
14/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluavat pysyvän parisuhteen mutta joidenkin vuosien jälkeen nainen kyllästyy arjen harmauteen ja hakee eroa että pääsee löytämään uuden alkuhuuman jonka jälkeen erotaan uudestaan kun arjen harmaus koittaa

Vierailija
15/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero kynnys on nykypäivänä niin matala että pysyvät parisuhteet on mahdottomia

Vierailija
16/16 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en naureskele.  Olen etsinyt kestävää parisuhdetta koko aikuisikäni, mutta ilman mainittavaa tulosta.

On sullakin ongelmat. Mee töihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi