Pahimmat viestit mitä olette lähettäneet väärälle henkilölle?
Itselläni on mennyt muutamaan kerraan miehelle tarkoitetut viestit äidille :(
Kommentit (2)
Mulla oli tapailumies ja tuskailin suhdettamme usein hyvälle naispuoliselle ystävälle facessa. Samaan aikaan eräs toinen mies laittoi silloin tällöin viestiä minulle, hän oli kiinnostunut minusta, mutta minä en hänestä muuten kuin ystävänä. Ystäväni ja tämä toinen mies olivat facen listassa allekkain ja aloin kirjoittamaan vuodatusviestiä ystävättärelleni, kuvaillen kohtuullisen yksityiskohtaisesti edellistä tapaamistani tapailumiehen kanssa seksin merkeissä. Pahaksi onnekseni se viesti menikin tälle toiselle miehelle. Enkä edes tajunnut sitä ennen kuin hän reagoi siihen. Kyllä posket punotti sen jälkeen ihan vähän. Toisen kerran sattui samantyylinen kömmähdys. Facessa viestiketjussa oli peräkkäin yksi huumoriystävä ja toinen oli työn puolelta tuttu. Laitoin huumoriystävälleni menemään videopätkän, missä joku nainen ratsastaa rodeota isolla miehen vehkeen näköisellä laitteella. Laitoin ystävälleni saatteen että pitäiskö meidänkin hommata tommonen vetonaula tapahtumaamme. Mutta se viesti menikin sille työtutulle... Tällä kertaa huomasin sen saman tien ja laitoin miljoonat pahoittelut. Näin jälkeenpäin mietittynä, en tiedä olisinko voinut perua viestin, mutta hätäännyin niin paljon, etten tajunnut muuta kuin kirjoittaa pahoittelut heti perään. Onneksi hän oli huumorimiehiä ja naureskeli.
Tapasin baarissa puolitutun naisen, joka koitti myydä mulle huumeita. Vähän oli siinä flirttiä niin esitin kiinnostunutta myös huumeista, vaikka en ikinä koskaan milloinkaan edes kokeilisi huumeita. Tiemme erkanivat ja valomerkin aikaan kun ei ketään muutakaan ollut tarttunut kainaloon, päätin yrittää tosissani tätä huumekauppiasta. Laitoin viestin, että vieläkö on essoja jäljellä, voin ostaa pari, nähdään siellä ja siellä. Nainen ei vastannut, joten lähdin kotiin.
Aamulla huomasin, että minulla ei ollut tämän huumekauppiaan numeroa. Olin lähettänyt viestin samannimiselle opiskelukaverilleni, jota en kovin hyvin tunne. Silloin harmitti.