Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin taas varsinainen nähtävyys kuntosalilla

Vierailija
26.02.2015 |

Juoksumatolla hikoilin tällä kertaa ja mulla tulee kuntoilusta aina aivan kirkkaan punainen naama. Siis jo ennen ku kilometri tulee täyteen, niin naama on ku hillonuija ja hikoilen ku ravihevonen.
Juoksu kulki hyvin ja hengitys toimi vaikka olikin flunssan loppuvaihe. Aloin kuitenkin saamaan niin huolestuneita katseilta muilta kuntoilijoilta, että aloin jo pelkäämään et joku tulee paloletkun kanssa kun näyttää siltä että räjähdän pian.

Onko muilla samaa ongelmaa? Tosi noloa kun kaula on sit taas ihan vaalea ja punaisuuden raja kulkee juuri tuossa leukaluun alapuolella.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti välittää mistään ulkonäöstä salilla? Mulle on aivan sama, kuka siellä treenaa ja miten kunhan antaa mun kuntoilla rauhassa ja hyväksyy sen että mä en sekaannu sen kuntoiluihin. Deal?

Vierailija
2/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, jos lisäksi hengästyn kunnolla, ihmiset luulevat että olen saanut sairaskohtauksen kun olen punainen ja happi kulkee (muka) huonosti.
Hemoglobiini on 150-160 mullakin ja lisäksi tosi ohut iho. Saunassakin muutun heti kauttaaltaan katkaravuksi ja tulee kuuma. Naama on toki ihan punainen, taas. Ja pari tuntia saunan päälle on ihan turha edes yrittää meikata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua enemmän harmittaa se, etten hikoile ja punastu kunnolla; pitää olla tosi kova treeni että näin käy. Luulen ihmisten ajattelevan, etten treenaa oikeasti, kunhan vaan hengailen salilla. Käynkin useimmiten työpaikan salilla sellaiseen aikaan, ettei siellä ole juuri muita; eipähän tarvii miettiä mitä muut ajattelee. kesähelteillä on ihanaa kun hiki virtaa :)

Vierailija
4/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, ihanaa kun joku jaksaa kuntoilla vaikka naama punaisena.

Vierailija
5/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:44"]

Anna mennä vaan, ihanaa kun joku jaksaa kuntoilla vaikka naama punaisena.

[/quote]Heh, kiitosta vaan. :D

ap

Vierailija
6/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaisena kuntoillessa voi tulla sydänlihastulehdus eli pitää olla varovainen.

Vierailija
7/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mennä rokkia - onko nähty kokkia?

Vierailija
8/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:49"]

Flunssaisena kuntoillessa voi tulla sydänlihastulehdus eli pitää olla varovainen.

[/quote]Juu otin varovaisesti ja kävelin välillä. Kolmisen kilsaa siinä lönkyttelin. Lasin takana oli teini-ikäisiä ja sitä hihityksen määrää kun hokas mun punakan olemuksen. Itseäkin vähän nauratti, mut ehkä kuitenkin vähän enemmän hävetti, joka tietty lisäs sitä punaisuutta. "Hauskin" näky oli kun ylähuulen ja nenän välinen kaistale oli valkoinen... Taidan juoksennella ulkosalla pimeän tullen vaan jatkossa. Ap

Vierailija
9/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut! On se kivaa kun kaveritki nauraa... Mutta minkäpä asialle mahtaa, parempi vaan olla välittämättä :P

Vierailija
10/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mennään yhdessä harrastamaan liikuntaa, siinäpä näky! :D

-7

Vierailija
11/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma! Minä käynkin sitten erittäin epätrendikkäällä tavissalilla, jossa asiakaskunta koostuu lähinnä eläkeläisistä. Nuoremmillakaan ei ole varaa naureskella, tai ainakin voin heittää takaisin, että eikö ole varaa mennä tuohon viereiseen Fressiin hihittelemään ;)

Vierailija
12/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä! Mulla oli tänään salilla uudet silmälasit jotka ei istuneet sitten yhtään. Hikoilu pahensi hölskymistä eksponentiaalisesti. Kipitin siis juoksumatolla jättimäiset pumpulitupot molempien linssien alla sekä nenäpidikkeen ja sankojen ympärillä. Vitutti ja nauratti mutta päätin että treenin teen ennen kuin palaan optikolle.

Vierailija
13/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:11"]

Älä välitä! Mulla oli tänään salilla uudet silmälasit jotka ei istuneet sitten yhtään. Hikoilu pahensi hölskymistä eksponentiaalisesti. Kipitin siis juoksumatolla jättimäiset pumpulitupot molempien linssien alla sekä nenäpidikkeen ja sankojen ympärillä. Vitutti ja nauratti mutta päätin että treenin teen ennen kuin palaan optikolle.

[/quote]Mahtavaa! :D

Vierailija
14/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa tämmöinen punanaama :D Tässä keskustelussa naurattaa, mutta oikeassa elämässä ei... Menen AIVAN punaiseksi jos teen mitään liikunnallista, vaikka minulle ei tulisi edes hiki. Olen muutenkin punaposkinen. Ja se ylähuulen ja nenän välinen kaistale on tietenkin aina valkoinen :D

Vierailija
15/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Valuvat silmälasit on niin paha, varsinkin kun itselläni on muovisankaiset niin nehän valuu heti jos on vähänkin hikeä nenänpielessä. Joudun lenkeillä välillä pyyhkimään hikeä, että rillit pysyy päässä. Viime kesä ja ne +25-30 helteet oli kanssa namia

Vierailija
16/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:20"]Minä olen kanssa tämmöinen punanaama :D Tässä keskustelussa naurattaa, mutta oikeassa elämässä ei... Menen AIVAN punaiseksi jos teen mitään liikunnallista, vaikka minulle ei tulisi edes hiki. Olen muutenkin punaposkinen. Ja se ylähuulen ja nenän välinen kaistale on tietenkin aina valkoinen :D
[/quote]

Täällä toinen tomaatti!

Vierailija
17/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että on kohtalotovereita te punanaamat. ;) Itselläkin on rillit, joten ymmärrän hyvin mistä puhutte kun kakkulat valuvat nokan päähän. Ei muuta kuin kuminauhaviritys takaraivolle ja matka jatkuu :D

ap

Vierailija
18/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei pahemmin tarvi edes liikkua, kun naama lehahtaa paloauton sävyihin. Riittää kun hermostun, nolostun tai innostun niin naama hehkuu kirkkaan punaisena. Voi että se on kamalan noloa.

Vierailija
19/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä myös yksi punanaama ilmoittautuu.
Oli sitten jumppa, lenkki , helle tai fyysisesti kova punnerrus punoitan ja heloitan kuon tomaatti. Ja kestää kauan ennen kuin punoitus rauhoittuu.

Viimeks kuntosalin työntekijä tokaisi" Taisit vetää itses piippuun jo alkumetreillä." Kun heloitin punaisena kuin tomaatti. Kunto kyllä kestää vailka pärstä ei.

Ja joo kyllä ottaa välillä päähän. Tähän kun löytyisi joku helpotus ettei aina helota. En ole punanaamaisuuden kuitenkaan antanut haitata elämääni.

Millaiset hemoglobiiniarvot teillä muilla punanaamoilla on? Mulla huitelee 150-160 välillä ja olenkin miettinyt voiko korkea hemoglobiini aiheuttaa yltiöpunoitusta.

Vierailija
20/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punanaama ilmoittautuu täälläkin! Olin lapsena hyvin liikunnallinen, mutta sain varhaismurrosiässä liikuntakammon helposti punertuvan ihoni takia. Ihmiset (luokkalaiset) kummastelivat aina punaisena helottavaa naamaani, johon ei tarvittu kuin tosiaan hyppynaruilua/jalkapalloilua välitunnilla. Kuten edellisetkin ovat sanoneet, punaisena olo ei tarkoita, että olisin välttämättä edes hikinen tai hengästynyt. Nykyään parikymppisenä olen sinut asian kanssa ja liikunnan ilo on palannut :)
.
(Ps. Olen välillä urheilukisoissa katsonut, olisiko urheilijoissa ketään kaltaistani punanaamaa, mutta en ole toistaiseksi bongannut ketään. Kiva siis kuulla, että teitä on muitakin :) )