Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin taas varsinainen nähtävyys kuntosalilla

Vierailija
26.02.2015 |

Juoksumatolla hikoilin tällä kertaa ja mulla tulee kuntoilusta aina aivan kirkkaan punainen naama. Siis jo ennen ku kilometri tulee täyteen, niin naama on ku hillonuija ja hikoilen ku ravihevonen.
Juoksu kulki hyvin ja hengitys toimi vaikka olikin flunssan loppuvaihe. Aloin kuitenkin saamaan niin huolestuneita katseilta muilta kuntoilijoilta, että aloin jo pelkäämään et joku tulee paloletkun kanssa kun näyttää siltä että räjähdän pian.

Onko muilla samaa ongelmaa? Tosi noloa kun kaula on sit taas ihan vaalea ja punaisuuden raja kulkee juuri tuossa leukaluun alapuolella.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan,kunsäpainat menemään siellä hikisenä ja punanaamaisena.Kyllä kuntoilu saa väriä tuoda ja nostaa hikipisaroita,sä oot just cool!:)

Vierailija
22/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää eniten pakkassäässä. Siinä kun toisilla menee nenä ja poskipäät vienon vaaleanpunertaviksi, on minulla jo koko naama räikeän punavioletti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuo valkoinen ylähuuli ja punaiset posket -yhdistelmä ärsyttää joskus tosi paljon. Miksei se ylähuulikin sitten muutu punaiseksi?!

Jostain syystä en kuitenkaan hikoile kuin vähän. Mistähän se muuten johtuu? Rankan treenin aikana muutun punaiseksi ja hikoan kainaloihin läikät, mutten oikein muuten? Muualta tulen korkeintaan hieman nihkeäksi, mutten välttämättä sitäkään. Muut varmaan luulee, etten treenaa kunnolla...

Vierailija
24/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on, kun ihmiset jotka EIVÄT TODELLAKAAN ole punaisia vaan heillä on maksimissaan vähän vaaleanpunertavat posket valittavat olevansa "kamalan punaisia ja ällöjä" :D
T.Paloauto

Vierailija
25/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:49"]Flunssaisena kuntoillessa voi tulla sydänlihastulehdus eli pitää olla varovainen.
[/quote]Juu otin varovaisesti ja kävelin välillä. Kolmisen kilsaa siinä lönkyttelin. Lasin takana oli teini-ikäisiä ja sitä hihityksen määrää kun hokas mun punakan olemuksen. Itseäkin vähän nauratti, mut ehkä kuitenkin vähän enemmän hävetti, joka tietty lisäs sitä punaisuutta. "Hauskin" näky oli kun ylähuulen ja nenän välinen kaistale oli valkoinen... Taidan juoksennella ulkosalla pimeän tullen vaan jatkossa. Ap

[/quote]
Eikä kun seuraavalla kerralla näytät tyhmille teineille keskaria! Tai sitten vilkutat iloisesti. Tekisin myös habannäyttöliikkeitä :) Sitten taas jos haluu ilkeillä samalla mitalla takaisin, niin tekisin "läski!"- ja syömisliikkeitä ;) Mua kyllä ärsyttää akvaariokuntosalit! Kenen neropatin idea nekin on...

Oon myös paloauto-tomaatti! En anna sen vaivata pahemmin. Joskus kyllä ärsyttää raja punaisen posken ja valkoisen silmänympäryksen välillä! :D

Mulla tulee kyllä myös sopivalla yhdistelmällä ulkoilmaa ja sen jälkeen sisällä olemista punaposket, joita kuumottaa. Ei oo siis nolostumisesta kysymys. Tietääkö joku onko tuo couperosaa...?