Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolitautigalluppi!

Vierailija
26.02.2015 |

Onko sulla ollut jokin sukupuolitauti ja minkä ikäisenä? 

Minä olen 40 v nainen, ei ole ollut (paitsi joku kuittaa hpv:llä) sukupuolitaiteja koskaan. 

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan hiv infektiota johon syön lääkkeitä, näin hiv ei etene aids vaiheeseen, en ole narkomaani .Olen perheellinen jolla on normaali perhe 2 lasta ja käyn töissä kuten myös mieheni. Läheiset tietävät sairaudestani mutta monet työkaverin saisivat varmasti shokin jos tietäisivät että heidän työpaikallaan on hiv infektiota sairastava. Tämä ei tartu samassa huoneessa istumalla eikä myöskään vessasta. 

Vierailija
2/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herpes, tippurin olen sairastanut pari vuotta sitten ja hoidettiin lääkkeillä , ikimuistoinen kokemus oli seistä aaamuvarhaisella sukupuolitautienklinikan jonossa jossa kaikki häpesivät ja tiesitvät että jokaisella on joku ällöttävä vaiva minkä vuoksi siinä odotellaan lääkärille pääsyä. Tunnelma odotustilassa oli sanoinkuvaamaton , katsekontaktia välittelivät kaikki ,Huput päässä melkein jokaisella :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondylooma (ei tosin oireillut vuosiin), klamydia x2.

Vierailija
4/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuri ja herpes. Molemmat saatu alle 25-vuotiaana. Sen jälkeen olen kumia käytellyt.. Pahinta oli herpeksen jälkeen hivin pelko, jonka sitten testautin.

Vierailija
5/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta kumilla 18-vuotiaana - klamydia. Thank you very much.

Vierailija
6/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa naiset myös ne veritestit, eli HIV, ja hepatiitit. Näitä tauteja voi sairastaa täysin tietämättään ja myös levittää näin ollen tietämättään. Ko taudit eivät oirehdi välttämättä yhtään mitenkään, kunnes aikanaan loppuvaiheessa (jota seuraa kuolema). Varsinkin tuo b-hepatiitti tarttuu todella herkäi veri- ja sukupuoliteitse. Ulkomailla (esim Välimeren maista Turkki) B-hep on todella yleinen. Välttäkää myös epämääräisiä kauneushoitoloita / partureita näillä seuduilla.

Vierailija
7/99 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippuri ollut kerran, kondyloooma , ja kuppa jonka sain tuliaisena thaimaasta 

Vierailija
8/99 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies   mulla todettiin  herpes, joka on todella kivulias , kusella käyminen on rakkuloille kuin tulta, paskomisesta puhumattakaan , kondyloomaa olen sairastanut useemman vuoden 

Vierailija
9/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella noloa mutta onneksi voin anonyyminä tunnustaa että sain visvasyylän ja tämä tarttui uudelta miesystävältäni joka on työskennellyt avustustyöntekijänä ulkomailla. tämän vitsauksen lisäksi sairastan viellä ylä ja alapään herpestä. Työskentelen terveydenhoitajana

Vierailija
10/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille moraalisoijille tiedoksi; HPV voi ja tarttuukin kondomista huolimatta, kuten satiaisetkin. Ja herpes.

Googlettakaa ja kauhistukaa! Heh heh...

Vierailija
11/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia 14v

Vierailija
12/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, ikinä. 38 v ja yli 30 partneria.

Vierailija
13/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ettei tämä ollut sellainen galluppi, jossa peukutetaan ylös tai alas sen mukaan, onko ollut jokin tauti. Päätin maanantaina että vain yläpeukutuan enkä ikinä alapeukuta. En ainakaan henää elmikuun lopun aikana. Luulin että joudun klikkaamaan täällä yläpeukun jokaiseen tautiin ja vaikutan sitten av:n tautisimmalta majavalta, mutta onneksi en :DD

Ei ole ollut taudin tautia. Ikää 39 vuotta.

Vierailija
14/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HPV vain kerran opiskeluaikoina oireili. Sain ilmeisesti silloiselta poikaystävältä, vaikkei hänellä koskaan oireillut. Muuten olen säästynyt, vaikka kumppaneita on jokunen ollut. Onneksi sentään lähes poikkeuksetta ehkäisy kunnossa.

Vierailija
15/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi taas puistattaa kun miettii mitä kukkakaalipimpsoja ja pippeleitä yleisissävessoissakin pyörii....yyh.

Vierailija
16/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia ja kondylooma on ollut. Molemmat sain eri miehiltä joiden kanssa oli jonkunlainen suhde (itse ihastunut, miehestä fuckbuddy).

Vierailija
17/99 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:34"]On. Kondylooma ja klamydia 16-vuotiaana. Sain sen aikuiselta poikaystävältäni, kun olin vähän turhan tyhmä, vastuuntunnoton, vietävissä ja luottavainen ihmisiin. Kaduttaa kyllä ihan älyttömästi.
[/quote]

Silloiselta poikaystävältäni*!! Puhelin taas keksii omaa tarinaansa muuttamalla sanoja.

Vierailija
18/99 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 50 miehen kanssa ilman kortsua ja kerran klamydia, joka sekin tuli entiseltä pitkäaikaiselta mieheltä..

Vierailija
19/99 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vee papanäytteessä papillooma virus, onko se edes sukupuolitauti?

Vierailija
20/99 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v. ei mitään sp-tauteja koskaan.

4 seksikumppania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi