Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän puute surettaa.

Vierailija
26.02.2015 |

Surettaa niin, että välillä ihan itkettää. Minulla on kyllä ihana perhe, mies ja lapset, mutta ei ketään kenen kanssa parantaa maailmaa kahvikupin ääressä, käydä lenkillä tai vaikka marjametsässä. Ei ketään kenelle soittaa ja kysyä elokuviin kanssani tai kenelle toivottaa hyvää ystänpäivää. Olen ihan tavallinen töissäkäyvä nainen, mutta jostain syystä jäänyt aina vähän ulkopuoliseksi porukoissa. Tuntuu että nyt aikuisena ystävystyminen on vielä vaikeampaa, kaikilla on jo ne vanhat sydänystävät. Löytyykö kohtalotovereita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:43"]Mullakaan ei ole yhtään ystävää eikä edes sitä miestä. Kiva tässä sitten viettää "elämän parasta aikaa" opiskelijana.
[/quote]
Juu ei ole minullakaan ketään.
Ja ei kyllä tarvitse kuvitellakaan, kun tältäkin palstalta saa jatkuvasti lukea kuinka surkeita luusereita kaltaiseni ovat.

Vierailija
22/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:26"]

Jos aloittaisit jonkin uuden harrastuksen? Siinä sivussa voisi olla helppo tutustua jonkun kanssa. Esim. monissa liikuntaharrastuksissa on helppo tutustua muihin.

[/quote]

Miten niihin sisäpiireihin on helppo päästä? Katsotaan kuin halpaa makkaraa, jos ehdottaa että lähdettäsiin porukalla vaikka  syömään. Ovat jos sopineet jotain keskenään ja katse sen näköinen, että sorry, ei haluta sua mukaan. 

t 5. 

[/quote]

Täysin erilainen kokemus minulla. Mitä harrastat?

[/quote]

Kuntosalia, kansalaisopiston kursseja ja jotain yhdistystoimintaa, en halua sitä tarkemmin kertoa, olen kokeillut sekä yhtä käsityökerhoa. Se käsityökerho oli selvästi ollut sama jo vuosia, varmaan joku muukin käynyt joskus kokeilemassa ja todennut, ettei ole tervetullut. 

[/quote]

Ok. Minulla on kokemusta kahdesta eri liikuntaharrastuksesta, joissa uudet on otettu tosi hyvin vastaan. Ei ole vaatinut mitään muuta kuin hiukan oma-aloitteisuutta (ihan perus käytöstavat ym.). Uskon kyllä että vaihtelua on paljon.
[/quote]

Mitä liikuntaa olet harrastanut? Vaikea kuvitella että jossain jumpassa tai salilla tutustuisi Ihmisiin sen paremmin. Eriasia joku joukkuelaji, missä tiivis yhteisö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehestäsi ole sinulle ystäväksi?

Vierailija
24/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy! Minulla on kyllä ollut ystäviä, mutta useimmat ovat jotenkin jääneet. Joko asuvat kaukana tai muuten elämäntilanteet niin erilaisia. Nyt 34-vuotiaana en osaa enää ollenkaan ystävystyä, vaikka kyllä osaan toimia ihmisten kanssa muuten esim. työpaikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan