Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos huomaat yöllä nukkuvalla miehelläsi erektion

Vierailija
26.02.2015 |

Rupeatko hinkkaamaan miestä hereille vai annatko hänen nukkua ja nähdä untaan rauhassa?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu miehestä. Mulla on mies, joka tykkää herätä siihen, että otan suihin. Minä vastaavasti tykkään herätä siihen, että hän räplää tai nuolee minua. Meille on toiseen koskeminen siis yölläkin ok.

Jollekin muulle tämä on täysin no no.

Miten ihanaa onkaan rakastella puoli unessa, kun mies on ruvennut hyväilemään minua ja nousee sitten päälleni. Hellää, lempeää seksiä.

Vierailija
42/61 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mikään ei ole niin ihanata kuin sukupuolielimiä raapiva kissa. Varmaan aiemman kirjoittaja tykkää pimpsansa kynsinnästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti tollasia mölisee? Aamustondiksella ei oo kusihädän kanssa mitään tekemistä. Monet ei edes pysty kusee ku heijari iskee 😂 Ei oikeesti 2016 vuonna voi olla enää näin idiootteja ihmisiä kuin tässä ketjussa suurin osa? Tna

Vierailija
44/61 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jo aamu ja tiedän muutenkin miehen kohta joutuvan heräämään, saatan istahtaa kullin päälle ja herättää hänet seksiin.

Herään myös itse välillä siihen, kun kulli tunkeutuu sisääni.

Joskus myös keskellä yötä, eikä haittaa yhtään. Ihanalta tuntuu ja siitä on hyvä herätä tai jatkaa unia.

teillä tuskin on (pikku) lapsia ja muutenkin olet korvien välistä kunnossa. meillä tuo ei onnistuisi enää kuuna päivänä. ei mtään miellyttämisen halua. kerran minut on parila pusulla sinne herätetty. herään kyl pieneenki kosketukseen.

Vierailija
45/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komennan mokoman irstaan sian sohvalle nukkumaan.

Itse sinä se mokomakin  irstas sika olet , joka  katselet vanhana  eukkona joitakin pari-kolmekymppisiä poikia ,   ja jos piruvie kertakaan hymyilet  esim.  jotain lehteä / TV.:tä/  nettiä  katsellessasi     tai unissasi tai         miehesi huomaisi  alushoususi kostuvan tai    saat  ns. "naisten erektion( eli  klitoriksesi  jäykistyy )  jos  kiihotut jostakin, esim. nähdessäsi  jonkun hyvännäköisen pojan. niin  miehesi herättäisi sinut ja  komentaisi sinut jonnekin ikkunattomaan kellariin nukkumaan,  epäillen sinua pettämisestä ja haukkuen vanhaksi lutkaksi.   Ja pahimmassa tapauksessa saisit maistaa omaa lääkettäsi niin että hän jättää sinut ja  kukaan mies ei halua olla kanssasi. Sinä häntä varmaankin hulluksi haukkuisit, jos hän kehtaisi epäillä sinua, mutta yhtälaillahan hänellä olisi oikeus epäillä sinua ja haluta tietää totuus,  kuin sinulla. hänen suhteen.                         ´MUISTAKIN ELÄ EDES AJATTELE MUITA MIEHIÄ, (ENNEN KUIN EROATTE)   VARSINKAAN PETÄ!   MUUTOIN SIETÄISIT SAADA TURPAAN, KENTIES JOUDUT KOHTA OLEMAAN ILMAN MIESTÄ!!!                   KAKSINAISMORAALISMISTA JA KULTAISEN SÄÄNNÖN RIKKOMISESTA JA  EPÄTASA-ARVOISUUDESTA/  EPÄREILUUDESTA.                            ( elä huoli, ei tämä viesti pelkästään  henkilökohtaisesti  SINULLE ole, vaan kaikille muillekin vittuileville epäinhimillisille, hulluille  ämmille  näillä keskustelupalstoilla. jotka eivät ymmärrä TASA-ARVOSTA mitään. Mitähän epäoikeudenmukaisuuksia  ja arvoja mahdattekaan lapsillenne tai lapsenlapsille  opettaa!  Tuollaisilla hulluilla p ei edes pitäisi lapsia olla                       Tasa-arvo-asiasta:  Se ei ole todellakaan pelkästään jotain FEMINISMIÄ vaikka toki se siihen osittain sisältyykin. TASA-ARVO tarkoittaa molempien sukupuolten YHTÄLÄISTÄ JA SAMOJA oikeuksia,  ( ei pelkästään NAISTEN  tai pelkästään MIESTEN , vaan MOLEMPIEN)                                 PAINUKOOT  NÄMÄ KESKUSTELUPALSTAT....!!!!!!!!!!!!!             TEETTE KAIKKI HULLUKSI   

Vierailija
46/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvonajaja222 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komennan mokoman irstaan sian sohvalle nukkumaan.

Itse sinä se mokomakin  irstas sika olet , joka  katselet vanhana  eukkona joitakin pari-kolmekymppisiä poikia ,   ja jos piruvie kertakaan hymyilet  esim.  jotain lehteä / TV.:tä/  nettiä  katsellessasi     tai unissasi tai         miehesi huomaisi  alushoususi kostuvan tai    saat  ns. "naisten erektion( eli  klitoriksesi  jäykistyy )  jos  kiihotut jostakin, esim. nähdessäsi  jonkun hyvännäköisen pojan. niin  miehesi herättäisi sinut ja  komentaisi sinut jonnekin ikkunattomaan kellariin nukkumaan,  epäillen sinua pettämisestä ja haukkuen vanhaksi lutkaksi.   Ja pahimmassa tapauksessa saisit maistaa omaa lääkettäsi niin että hän jättää sinut ja  kukaan mies ei halua olla kanssasi. Sinä häntä varmaankin hulluksi haukkuisit, jos hän kehtaisi epäillä sinua, mutta yhtälaillahan hänellä olisi oikeus epäillä sinua ja haluta tietää totuus,  kuin sinulla. hänen suhteen.                         ´MUISTAKIN ELÄ EDES AJATTELE MUITA MIEHIÄ, (ENNEN KUIN EROATTE)   VARSINKAAN PETÄ!   MUUTOIN SIETÄISIT SAADA TURPAAN, KENTIES JOUDUT KOHTA OLEMAAN ILMAN MIESTÄ!!!                   KAKSINAISMORAALISMISTA JA KULTAISEN SÄÄNNÖN RIKKOMISESTA JA  EPÄTASA-ARVOISUUDESTA/  EPÄREILUUDESTA.                            ( elä huoli, ei tämä viesti pelkästään  henkilökohtaisesti  SINULLE ole, vaan kaikille muillekin vittuileville epäinhimillisille, hulluille  ämmille  näillä keskustelupalstoilla. jotka eivät ymmärrä TASA-ARVOSTA mitään. Mitähän epäoikeudenmukaisuuksia  ja arvoja mahdattekaan lapsillenne tai lapsenlapsille  opettaa!  Tuollaisilla hulluilla p ei edes pitäisi lapsia olla                       Tasa-arvo-asiasta:  Se ei ole todellakaan pelkästään jotain FEMINISMIÄ vaikka toki se siihen osittain sisältyykin. TASA-ARVO tarkoittaa molempien sukupuolten YHTÄLÄISTÄ JA SAMOJA oikeuksia,  ( ei pelkästään NAISTEN  tai pelkästään MIESTEN , vaan MOLEMPIEN)                                 PAINUKOOT  NÄMÄ KESKUSTELUPALSTAT....!!!!!!!!!!!!!             TEETTE KAIKKI HULLUKSI   

Ota lääkkeet säännöllisesti!

Vierailija
47/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, laukeaako aikuinen mies tietämättään kesken yöerektion? Olen kuullut että teinipojille voi käydä näin.

Itselläni ei ole paria seksikertaa enempää kokemusta miehistä, joten en tiedä näitä juttuja.

Teininä heräsin siihen kun mälli tuli nukkuessa vatsalle, nyt vanhempana moista ei ole tapahtunut jokaöisistä seisokeista huolimatta, pimppiäkään en hirveän usein saa joten paineitakin olisi.

Vierailija
48/61 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yö seisonut ole terveen miehen merkki

Vierailija
49/61 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa herännyt kun on ollut nainen imemässä kaluani alasti.

Vierailija
50/61 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerro lisää, omako? tätä sain puoliunessa kerran ELÄISSÄNI 16v oltu yhdessä. joka toinen kk muistutan asiasta, ennemin voitan lotossa (vaikken veikkaa) kun toive toteutuisi

Vierailija
51/61 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukumme alasti. Olen herännyt kun on ollut kalu suussa ja pyllyn vako hyvin rasvattuna sormi painumassa anukseen

Vierailija
52/61 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo käpälöis mua nukkuessani olisin kiitollinen

Vierailija
53/61 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein laitan käteni siihen päälle. Tuntuu mukavalta möykyltä ja nukahdan nopeasti uudelleen. Samalla lailla mies saattaa nukkuessamme pitää kiinni rinnastani tai polvestani.

Vierailija
54/61 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi sitä

Vierailija
55/61 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet raiskaaja. Miehellä on oikeus vartaloonsa. Jos sillä kerran yölläkin seisoo, eikä se sinua siis haulua, niin vika on peilikuvassasi.

Tätä juuri olin itsekin kirjoittamassa, että eikö tuole raiskaus tai seksuaalista ahdistelua vähintään jos rupee toisen penistä hinkkaan.  Ja toinen nukkuu. 

Vierailija
56/61 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 mies ei minulla ole koskaan edes nuorena ollut yö eikä aamu erektioita,no vehje ei kylläkään ole ikinä toiminut kuten pitäisi luulisin.

Vierailija
57/61 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen ja mietin, että hyvältä näyttää. Sitten käännän kylkeä ja jatkan nukkumista.

M34

Vierailija
58/61 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen päähän voi piirtää tussilla silmät:)! Kun menee aamulla vessaan niin sieltä kuuluu rääkäisy!!!!

Itse tein jekun että liimasin "hapsiaisen" silmät mieheni yölliseen kovettuneeseen. Hän kyllä nauroi aamulla sitä. Onneksi on huumorintajuinen mies minulla .

Vierailija
59/61 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on erinlaista elämä , miehet imisivät vuoroaamuina toisiltansa pillin tyhjäksi , .mutta emännät vaan nalkuttaa, olisi ihana herätä kivekset emännän suuhoidossa...tai kääntyä vatsalleen kun joku levittäisi persposkia ja imisi takatunnelia ja kielihoitoa perään.....

Vierailija
60/61 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehen toiveesta kerran huomattuani asian otin kalun suuhun ja aloin antamaan suu hoitoa. Mies heräsi ja oli alkuun innoissaan mutta hetken kuluttua kaveri laski ja en saanut sitä pystyyn enää millään. Enpä ole sen jälkeen viitsinyt...taisi nähdä unta jostain ja kun todellisuus iski niin se oli sitten siinä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme