Muita outoja seksijuttuja kuin UGG:t ?
Olen vieläkin hämmentynyt eilisestä "Mies haluaa, että pidän UGGeja harrastaessamme seksiä"-keskustelusta, että kysynpä, että mihin muihin vastaavanlaisiin olette törmänneet?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:50"]
Mä haluisin että mies pitää siivoushanskoja (käyttämättömiä) käsissään kun harrastetaan seksiä. Mutten ole vielä kehdannut sanoa sitä.
[/quote]
Miksi? :O
Osta sille kurarukkaset! hahahah
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:50"]
Mä haluisin että mies pitää siivoushanskoja (käyttämättömiä) käsissään kun harrastetaan seksiä. Mutten ole vielä kehdannut sanoa sitä.
[/quote]
Miksi? :O
Osta sille kurarukkaset! hahahah
[/quote]
En tiedä. Se vaan näyttää seksikkäältä siivoushanskat käsissä :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:50"] Mä haluisin että mies pitää siivoushanskoja (käyttämättömiä) käsissään kun harrastetaan seksiä. Mutten ole vielä kehdannut sanoa sitä. [/quote] Miksi? :O Osta sille kurarukkaset! hahahah [/quote] En tiedä. Se vaan näyttää seksikkäältä siivoushanskat käsissä :D
[/quote]
Onko värillä väliä? Keltaiset?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:50"] Mä haluisin että mies pitää siivoushanskoja (käyttämättömiä) käsissään kun harrastetaan seksiä. Mutten ole vielä kehdannut sanoa sitä. [/quote] Miksi? :O Osta sille kurarukkaset! hahahah [/quote] En tiedä. Se vaan näyttää seksikkäältä siivoushanskat käsissä :D
[/quote]
Onko värillä väliä? Keltaiset?
[/quote]
Pinkit tai siniset.
Kertakäyttöhanskat on hyviä pyllyleikkeihin jos muuten kuvottaa tunkea sormia.