Jos huomaat yöllä nukkuvalla miehelläsi erektion
Rupeatko hinkkaamaan miestä hereille vai annatko hänen nukkua ja nähdä untaan rauhassa?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:42"] Meilläki mies valitti työstressiä ja väsymystä. Silti jaksoi valvoa yömyöhään. Minä sitteb itkin hänelle, että on todella ruma ja epäviehättävä olo ja sanoi, että vika ei ole minussa. Ei vain haluta.[/quote]
Ei kai kukaan järjissään oleva mies mene sanomaan itkevälle naiselle, että kyllä vika on sinussa. Siis jos ei ole psykopaatti tai muuten vaan halua päättää suhdetta siltä istumalta.
[/quote]
Jos se järjissään oleva mies haluaa parisuhteensa toimivan, niin tietysti sanoo.
Täysin mahdotonta huomata moista. Nukun.
No annan tietenkin nukkua rauhassa. Joskus siirrän peittoa sivummalle, ettei sitä tarvitse pestä jos uni päättyy "loppuhuipennukseen".
Se on vaan merkki siitä, että on terve :) En nyt ala yksityiskohtaisesti selittelemään mutta kuitenkin ei se aina tarkoita että mies pettäisi :)
Ei tietenkään saa ryhtyä koskettelemaan. Jos asiasta ei ole erikseen sovittu, ei toiseen ihmiseen saa kajota tältä lupaa kysymättä. Nukkuvan ihmisen vehkeitä ei kuulu alkaa kähmiä. Se on hyväksikäyttöä. Eri asia sitten, jos tyyppi on sanonut, että hän haluaa, että hänen kumppaninsa tulee koskettelemaan hänen nukkuessaan.
Siihen päähän voi piirtää tussilla silmät:)! Kun menee aamulla vessaan niin sieltä kuuluu rääkäisy!!!!
Vierailija kirjoitti:
Siihen päähän voi piirtää tussilla silmät:)! Kun menee aamulla vessaan niin sieltä kuuluu rääkäisy!!!!
Älä sitten suutu jos pillullasi on joku aamu viikset ja feikkiarpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten suutu jos pillullasi on joku aamu viikset ja feikkiarpi.
Olen poika:)! Kaveripränkkäystä tää
Naiset kuvittelevat yö- tai aamuerektion johtuvan seksiunista tai muusta himokkuudesta, vaikka kyseessä on käytännössä aina fyysinen reaktio virtsahätään. Virtsarakko paisuu ja painaa eturauhasta, joka aiheuttaa erektion, joka taas helpottaa pidättelemistä ja estää virtsankarkailua. Kun kusihätä on sitten tarpeeksi kova siihen herää ja on hirveä kanki päällä. Virtsaamisen jälkeen erektio laskee hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuvittelevat yö- tai aamuerektion johtuvan seksiunista tai muusta himokkuudesta, vaikka kyseessä on käytännössä aina fyysinen reaktio virtsahätään. Virtsarakko paisuu ja painaa eturauhasta, joka aiheuttaa erektion, joka taas helpottaa pidättelemistä ja estää virtsankarkailua. Kun kusihätä on sitten tarpeeksi kova siihen herää ja on hirveä kanki päällä. Virtsaamisen jälkeen erektio laskee hyvin nopeasti.
Jaa sitä se lorottaminen sitten on.
Mieheni antaa max pari kertaa kuukaudessa, mutta vetää säännöllisesti käteen nukkuessaan. Siis kunnon ähinärunkkaukset. Eli ei tilaa minun kädelleni ja muutenkin heräisi ja alkaisi kiukuttelemaan jos koskisin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten toisinaan aika kaameaa. Kauhea kusihätä, mutta miten helvetissä sillä seisovalla kyrvällä voi kusta? Pitää joskus taipua aika akrobaattisiin temppuihin, jotta onnistuu.
Tuli mieleen, laukeaako aikuinen mies tietämättään kesken yöerektion? Olen kuullut että teinipojille voi käydä näin.
Itselläni ei ole paria seksikertaa enempää kokemusta miehistä, joten en tiedä näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikilla miehillä ole nukkuessaan erektio? Riippumatta siitä minkälaista unta näkee.
Tässä käsityksessä minäkin olen. Eli ei mitään tekemistä panounien kanssa, vaan terveen miehen merkki!
Ja vastaukseni kysymykseen: en ala hinkkaamaan. Ei miehenikään ala yöllä ehdottelemaan minulle, jos huomaa nännini olevan jostain syystä "töröllään". Ja hyvä niin! :)
Jos on jo aamu ja tiedän muutenkin miehen kohta joutuvan heräämään, saatan istahtaa kullin päälle ja herättää hänet seksiin.
Herään myös itse välillä siihen, kun kulli tunkeutuu sisääni.
Joskus myös keskellä yötä, eikä haittaa yhtään. Ihanalta tuntuu ja siitä on hyvä herätä tai jatkaa unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten toisinaan aika kaameaa. Kauhea kusihätä, mutta miten helvetissä sillä seisovalla kyrvällä voi kusta? Pitää joskus taipua aika akrobaattisiin temppuihin, jotta onnistuu.
Nuori mies heittää käsilläseisontaan ja hoitaa homman niin. Vanhemman kannattaa kokeilla istumista. Voi vielä nojata eteenpäin ja painaa kädellä varresta alaspäin.
/brotip
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:35"]Mun mieheni kärsii haluttomuudesta ja ainoa aika milloin sen vehje enää nykyään on pystyssä on silloin, kun se nukkuu. Aika inhottavalta tuntuu saada pakit ennen nukkumaan menoa ja herätä siihen nukkuvan miehen stondikseen mikä tökkii selkää. :( Eli en todellakaan rupea hinkkaamaan.
Voi tyhmä... Aamuerektion tehtävänä on pitää penis toimintakunnossa. Kysehän on siis aamuerektiosta, joka "vaivaa" lähes kaikkia miehiä. Mutta mistä aamuerektio oikeasti johtuu? Miehet kokevat useita erektioita nukkuessaan öisin ja varsinkin aamuisin. Niiden syntyyn vaikuttavat monet tekijät, mutta päätehtävä näillä öisillä ja aamuisilla erektioilla on pitää huolta peniksestä ja sen toimintakyvystä: erektiot pitävät siittimen paisuvaiskudoksen toimintakunnossa. Erektiot nukkuessa ovatkin merkki siitä, että penis toimii (veritiehyet kunnossa). Jos mies kärsii erektiovaivoista, myös yö- ja aamuerektiot jäävät pois. Yöllisen ja aamuisen erektion aikana siittimeen pumppautuu hapekasta verta, joka ylläpitää paisuvaiskudoksen happitasapainoa ja sen solujen hyvinvointia. Mieshormonin eli testosteronin eritys on suurinta yöllä ja aamulla (noin kello 4-6 välillä) rauhallisen unijakson aikana. Nukkumisen aikana syntyvät erektiot voivat tulla ilman minkäänlaista fyysistä stimulaatiota tai edes eroottisia unia. Miehet saavat erektion/erektioita yleensä REM-unen aikana, ja koska ihmisen herääminen tapahtuu useimmiten juuri REM-unen jälkeen, saattaa mies herätä penis jäykistyneenä. Toisaalta taas unien seksuaalinen sisältö (niin miehillä kuin naisillakin) johtuu yleensä nimenomaan REM-unen aikaisesta kiihottumisesta. Usein kuulee sanottavan, että aamuerektio johtuisi pissahädästä, mikä ei kuitenkaan pidä paikkansa. Vessahädän ja aamuerektion välillä ei ole mitään todellista yhteyttä. Lähteet: Tohtori.fi, Wikipedia, WikiAnswers.com
Kyllä mä tän tiedän! Vastasin kysymykseen, että en hinkkaa.
Tietysti tiedostan, ettei sillä stondiksella ole mitään tekemistä halujen kanssa välttämättä, mutta kyllä se silti ärsyttää. Ennen miehen haluttomuutta olisin ihan hyvin voinut herättää miehen ja mies olisi varmasti seksiä halunnut.
Onneksi ainakaan sinussa ei ole mitään vikaa, tuo on ihan normaali Suomalaisen naisen reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, laukeaako aikuinen mies tietämättään kesken yöerektion? Olen kuullut että teinipojille voi käydä näin.
Itselläni ei ole paria seksikertaa enempää kokemusta miehistä, joten en tiedä näitä juttuja.
Voin puhua vain itsestäni. Tosi harvoin olen aikuisena lauennut unissani. Nykyiselle olen antanut luvan että saa koskea vaikka nukun. Vain kerran on ratsastanut ja sain aivan älyttömän voimakkaan orkun kun heräsin siihen mitä tapahtuu. Muutakin on tehnyt ja kysynyt jälkeenpäin kuka se xxx on? Uneksin varmaan jostain muusta?
Naista en halua nukkuvana. Sellaiseen olen herännyt että toinen tyydytti itseään. Kiihotuin sekunneissa ja jotenkin maltoin odottaa että sai hoideltua itsensä. Sen jälkeen käännyin ja naitiin. Jälkeenpäin kerroin että heräsin siihen mitä teki. Oli vähän nolona vaikka sanoin että kaikkihan joskus hinkkaa itseään.
Kerran, kun ukko nukkui jo alkuillasta kesken tv:n katselun sänkyymme, niin huomasin ,että hänellä oli vahva erektio. Peiton kulman alta pilkisti paisunut ja sykkivä teska. Kissitin kurillani leikkisän kattini paikalle. Ei mennyt kuin kymmenen sekuntia, kun se tarrasi kynsillään terskaan kiinni.
Olisitte nähneet ukkooni ilmeen. Minä tietysti hykertelin mielessäni ja ääneen voivottelin, että voi voi, miten siinä nyt noin pääsi käymään. Vieläkin naurattaa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:42"] Meilläki mies valitti työstressiä ja väsymystä. Silti jaksoi valvoa yömyöhään. Minä sitteb itkin hänelle, että on todella ruma ja epäviehättävä olo ja sanoi, että vika ei ole minussa. Ei vain haluta.[/quote]
Ei kai kukaan järjissään oleva mies mene sanomaan itkevälle naiselle, että kyllä vika on sinussa. Siis jos ei ole psykopaatti tai muuten vaan halua päättää suhdetta siltä istumalta.