äitini sisko, ärsyttää!
Äitini sisko, 54v, kysyi voisiko tulla pitkästä aikaa vierailulle. Suostuin.
Siivosin, järjestelin.
Pieneksi purtavaksi laitoin itsetehtyjä perunalastuja, snacksitikkuja jotka sisälsivät kurkkua, tomaattia, salaattia ja muita kasviksia/hedelmiä riippuen tikusta.
Kahvihetkelle leivoin pullaa, otin leipäjuustoa ja kolmea eri hillolajiketta, kolmioleipiä, voileipä ja kermakakkua.
Arvatkaa, söikö rakas tätini mitään. Pitkin hampain meni leipäjuuston pieni pala ja kahvi.
Kommentit (12)
Yhdelle vieraalle teit noin paljon syötävää? Miksi ihmeessä ?
Kamalat on sulla murheet. Pyydän tätisi puolesta anteeksi kun ei syönyt itseänsä ähkyyn teillä. Toivottavasti nyt voit unohtaa tämän kamalan hetken.
Jos sinne jotain jäi, niin mä voin tulla kyläileen. Lupaan syödä kaikkea. Kuulostaa hyvältä!
Miksi noin paljon tarjoiluja? Jos kyse on vain kyläilystä eikä siitä, että olisit varta vasten syömään kutsunut tai että olisi joku juhlapäivä.
Ei ole kiva syödä jos on täynnä tai ei muuten vaan tee mieli. Paria eri tarjoiltavaa on hyvä aina olla, mutta liika on liikaa...
Emäntä tekee tarjottavat, vieraat syövät mitä syövät. No hard feelings, eikö ollut kiva kun kävi?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:30"]Yhdelle vieraalle teit noin paljon syötävää? Miksi ihmeessä ?
[/quote] Naapurini oli vielä tulossa illemalla kahden lapsensa kanssa. Siksi paljon.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:30"]Kamalat on sulla murheet. Pyydän tätisi puolesta anteeksi kun ei syönyt itseänsä ähkyyn teillä. Toivottavasti nyt voit unohtaa tämän kamalan hetken.
[/quote] Ei ähkyyn, mutta edes maistaa!
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:30"]Jos sinne jotain jäi, niin mä voin tulla kyläileen. Lupaan syödä kaikkea. Kuulostaa hyvältä!
[/quote] Jäi naapurinkin jäljiltä jotain, tervetuloa.
Hyvät tarjottavat, mutta mä olisin kaffeen kanssa ottanut joko pullan tai kolmioleivän...
Olitsitko nyt ymmärtänyt jotakin väärin. Eikös sun täti tullut vain vierailulle, ei illalliselle. Vierailulla perinteisesti tarjotaan vain kahvia ja jotakin pientä kahvileipää, onhan vieraat syöneet jo kotonaan.
Menusi olisi ollut ihan ok. jos kysymyksessä olisivat olleet jotkut juhlat tai illanistujaiset ja istuttu aamuyön tunneille, mutta ei sentään pelkän vierailun takia pitäisi nähdä noin paljon vaivaa.
Kun kuka tahansa tulee mun luo, kysyn aina kuinka kauan viipyy ja haluaako syödä. Kommunikoida hyvät ihmiset! En olisi minäkään antanut napaani tuota kaikkea.
Onko vielä jäljellä? Minä tulen syömään ;)