Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti alkavat tulokset näkyä, kun laihaläski aloittaa kotijumpan?

Vierailija
26.02.2015 |

Vatsalihaksia, punnerruksia, kyykkyjä... Rasvaa on muutama kilo ylimääräistä, lihaksia ei juurikaan. Missä ajassa voi odottaa silmin havaittavia muutoksia? 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa mukaan käsi/nilkkapainot ja vaikka sellainen kuminen vastusnauha, tehostaa kummasti kotitreeniä! Ja Youtube on täynnä erilaisia treenivideoita joista saa myös ideoita.

Lihakset kasvavat nopeiten punttitreenillä, mutta kyllä kotonakin kiinteytyy, ei vain yhtä nopeasti.

Vierailija
22/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotijumpat on ikävä kyllä aika huuhaata.salin lisäksi niistä on hyötyä muuta pelkästään ei niistä muokkaajiksi kyllä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeitä kannattaa myös vaihdella eikä jauhaa niitä samoja istumaannousuja kuukaudesta toiseen. Kroppa tottuu eikä enää kehity. Suosittelen kirjaa nimeltä Kehonpainoharjoittelu, siinä on tosi paljon erilaisia liikkeitä ja hyvät ohjeet niiden toteuttamiseen + variointiin.

Vierailija
24/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:15"]mee salille. Jumppailu ei kasvata lihasta
[/quote]

Kyllä kasvattaa. Jumppailen _ainoastaan_ kotona ja minulla on timmimpi vatsa, lihaksikkaammat reidet ja pyöreämpi peppu, mitä salilla käyvällä siskollani. Ja sisko aloitti käymään n vuoden salilla ennenkuin aloin itse treenailee kotona. Teen vatsalihaksia, kahtia erilaisia kyykkyjä, lankutan ja selkälihakset.

Aloitin kaikki 150 liikkeestä/pv ja nyt menee 200-500 liikettä jokainen/3x viikko. Lankkua 2-3min. Teen liilkeet sarjoissa, mutta olen kokeillut, että jaksan parhaillaan tehdä 2 000 vatsaa putkeen :)

Kun aloitin kaiken, niin olin toivoton laihaläski. 25 vatsaa ja 25 kyykkyä ottivat todella koville ja lankussa jaksoin alle 10s. Selkälihaksia en saanut yhtä enempää.

Ja treenailen ainoastaan aamulla ennen kouluun lähtöä, en sen aktiivisemmin.

Vierailija
25/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 06:37"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:15"]mee salille. Jumppailu ei kasvata lihasta
[/quote]

Kyllä kasvattaa. Jumppailen _ainoastaan_ kotona ja minulla on timmimpi vatsa, lihaksikkaammat reidet ja pyöreämpi peppu, mitä salilla käyvällä siskollani. Ja sisko aloitti käymään n vuoden salilla ennenkuin aloin itse treenailee kotona. Teen vatsalihaksia, kahtia erilaisia kyykkyjä, lankutan ja selkälihakset.

Aloitin kaikki 150 liikkeestä/pv ja nyt menee 200-500 liikettä jokainen/3x viikko. Lankkua 2-3min. Teen liilkeet sarjoissa, mutta olen kokeillut, että jaksan parhaillaan tehdä 2 000 vatsaa putkeen :)

Kun aloitin kaiken, niin olin toivoton laihaläski. 25 vatsaa ja 25 kyykkyä ottivat todella koville ja lankussa jaksoin alle 10s. Selkälihaksia en saanut yhtä enempää.

Ja treenailen ainoastaan aamulla ennen kouluun lähtöä, en sen aktiivisemmin.
[/quote]

Niin ja parhaillani olen tehnyt 40 000 vatsaa/kk ja saman verran kyykkyjä yms. Eli jaksaisin enemmänkin, mutta ei ole järkevää, tai hyödyllistä tehdä liikaa.

Vierailija
26/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mättää siinä, että rasvanpolttoa ei voi kohdistaa tiettyihin lihaksiin ja keskivartalosta se on tosi vaikea saada pois. Jumppa on hyväksi, mutta meidän kaltaisillamme ruokavaliolla on suuri merkitys. Vatsalihasliikkeet myös usein tehdään väärin, istumaannousu vauhdilla ei ole mikään vatsalihasliike. Se ei pahimmillaan väärin tehty ota vatsaan yhtään. Jos vatsalihakset tekee oikein, ne tuntuu vatsassa jo silloin kun niitä tekee. Jos ei vatsassa tunnu mitään, tarkista tekniikka. Kiinteyttäminen ei siis ole pahaksi, kun ruokavaliolla saa poltettua sitä rasvaa, niin sitten joskus ne vatsalihaksetkin tulee sieltä näkyviin.

T laihaläski nro X, joka tietää teorian, mutta ei saa sovellettua asioita käytäntöön. Mulla myös istumatyö, mikä on pahaksi. Muistakaa myös, että selkäliikkeen on tarpeen myös vatsan vahvistamiseki. Mulla olisi enemmänkin sanottavaa, mutta nyt on mentävä töihin. Palaan asiaan joskus. 

Vierailija
27/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 ehtii lisätä, että laatu on määrää tärkeämpi vatsassa. Yksi todella hitaasti oikein tehty liike on parempi kuin 10 vauhdilla tehtyä, jotka eivät tunnut vatsassa miltään. 

Vierailija
28/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:30"]N. 3 min 26 sek
[/quote]

1500 metriä juoksin tuohon aikaan kerran mutta ei siitä oikein tuloksia tullut.
t. H

Vierailija
29/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ruokavalio mukaan. Ota mitat itsestäsi ennen aloitusta, motivoi jatkossa mukavasti. Muutamassa viikossa alkaa tapahtua muutoksia. Tsemppiä!

Vierailija
30/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tehdä vastapainoksi myös selkää, eikä pelkkää vatsaa. Ja yleensäkin monipuolisesti eri lihasryhmiä jotta pysyy tasapaino. Jos treenaa liian yksipuolisesti, saa vain ongelmia. Esimerkkinä itselläni selkäkivut.

Vierailija
31/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 06:44"]19 ehtii lisätä, että laatu on määrää tärkeämpi vatsassa. Yksi todella hitaasti oikein tehty liike on parempi kuin 10 vauhdilla tehtyä, jotka eivät tunnut vatsassa miltään. 
[/quote]

Komppi tälle. Ja ruokavalio kuntoon.

- Nro 17 -

Vierailija
32/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuspeukkujen tilalta voisitte kertoa mikä mättää. Kolmas laihaläski

Vierailija
33/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:28"]

Kyykkyjä 60, erilaisia vatsoja n. 100, punnerruksia 40+40 (norm. ja allit, eli etu ja taka), peppuja 100 ja jotain pikkusähellystä vähän päälle :)

ap

[/quote]

Mitä vikaa tässä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi